مظفر نیکومنش نودهی در واکنش به استیضاح:

می‌توان نواقص و ایرادها را با گفتمان و نشست‌های متعدد حل کرد

حرف تازه : در حالی که مدیریت محمدعلی ثابت‌قدم به‌عنوان شهردار رشت به کمتر از یک سال و نیم رسیده و فقط نه ماه از عمر شورای اسلامی شهر رشت باقی مانده است اما بار دیگر اعضای شورا قصد دارند شهردار را که به اعتقاد برخی از شهروندان پس از سال‌ها در رشت تغییراتی ایجاد کرده […]

حرف تازه : در حالی که مدیریت محمدعلی ثابت‌قدم به‌عنوان شهردار رشت به کمتر از یک سال و نیم رسیده و فقط نه ماه از عمر شورای اسلامی شهر رشت باقی مانده است اما بار دیگر اعضای شورا قصد دارند شهردار را که به اعتقاد برخی از شهروندان پس از سال‌ها در رشت تغییراتی ایجاد کرده است، استیضاح کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر نیز با بیان مخالفت خود با استیضاح می‌گوید: با توجه به وضعیت فعلی شهر رشت و اوضاع سیاسی و اقتصادی آن اکنون زمان مناسب برای استیضاح نیست و ممکن است استیضاح و به چالش کشیدن مدیریت شهری رشت موجب وقوع بحران در رشت شود.

او همچنین گفت: شورا نباید آرامش و آسایش شهروندان را به بحران تبدیل کند. هر مدیری دارای یک‌سری اشتباه است و طبیعی است که در مدیریت شهری نواقصی وجود داشته باشد.

نیکومنش همچنین گفت: مدیریت در رشت صددرصد بی اشتباه نیست، اما می‌توان این نواقص و ایرادها را با گفتمان و نشست‌های متعدد حل کرد نه اینکه خودمان مشکلات را به بحران تبدیل کنیم و مدیریت شهر را زیر سؤال ببریم.

او ادامه داد: با این اتفاق قطعاً رشت از نظر ورود سرمایه‌گذار لطمه می‌خورد و با توجه به اینکه در اواخر عمر این شورا قرار داریم برای خود اعضا اصلاً مصلحت نیست. معتقدم این استیضاح، کار غیرکارشناسی است و رای نمی‌آورد.

رییس کمیسیون فرهنگی همچنین گفت: باید اعضای شورا با شهردار به توافق برسند و نواقص را برطرف کنند. درغیر این صورت اگر ثابت‌قدم جابه‌جا شود، دیگر کسی رغبت نمی‌کند سکان مدیریت شهری را در ۹ ماه باقی مانده شورای شهر به‌دست بگیرد.

همشهری گیلان