میزان بار مجاز هواپیمایی ترکیش ایرلاین چقدر است؟

میزان بار مجاز هواپیمایی ترکیش ایرلاین با توجه به مسافت و کلاس پروازی بلیط مسافر تعیین می‌شود. ترکیش یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان است که متعلق به کشور ترکیه می‌باشد و بسیاری از ایرانی‌ها برای سفر به شهرهای مختلف ترکیه و سایر کشورهای جهان از پروازهای این ایرلاین استفاده می‌کنند.

به گزارش حرف تازه به نقل از الی گشت ، شرکت هواپیمایی ترکیش حداکثر بار مجاز در پرواز کلاس اکونومی را ۲۰ کیلوگرم و در پرواز بیزینس کلاس ۳۰ کیلوگرم اعلام کرده است که این عدد روی بلیط همه مسافران در زمان خرید بلیط ذکر شده تا مسافران قبل از پرواز براساس وزن بار مجاز وسایل همراه خود داشته باشند، شرکت ترکیش ایرلاین محدودیتی از لحاظ تعداد چمدان روی بلیط مسافران اعلام نکرده و فقط وزن مجاز بار برای هر مسافر روی بلیط‌های این ایرلاین ذکر شده که در صورت بیشتر بودن بار مسافر از میزان تعیین شده وی باید مبلغی را به عنوان جریمه اضافه بار بپردازد.

  در زمان تحویل بار و دریافت کارت پرواز در صورت اضافه بودن بار مسافر از وی مبلغی به عنوان جریمه دریافت می‌شود تا مجوز سوار شدن به هواپیما صادر گردد. اگر قصد سفر با پروازهای ترکیش ایرلاین را دارید، حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

میزان بار مجاز هواپیمایی ترکیش ایرلاین

ترکیش ایرلاین یکی از مشهورترین شرکت‌های هواپیمایی جهان است، به دلیل کیفیت بالای پروازهای این ایرلاین تقاضا برای خرید بلیط ترکیش در سال‌های اخیر چند برابر شده است. این ایرلاین بزرگ مسئولیت سوار شدن امن مسافران و تحویل چمدان آنها را بر عهده دارد، میزان بار مجاز هواپیمایی ترکیش ایرلاین برای هر مسافر در پروازهای این شرکت روی بلیط مسافران به صورت دقیق درج شده است.

مسافران نباید در زمان سوار شدن به هواپیماهای این شرکت هواپیمایی ترک وسایل ممنوعه همراه خود داشته باشند، زیرا در کشور مقصد این موضوع برای آنها دردسر ایجاد می‌کند و مجاز پرواز هم به این افراد در صورت تمایل به حمل وسایل ممنوعه داده نمی‌شود.

قوانین حمل بار ایرلاین ترکیش شباهت‌های زیادی به قوانین سایر ایرلاین‌ها در این زمینه دارد، اگر وزن بار همراه مسافر بیش از عدد درج شده روی بلیط  وی باشد، مسافر باید به ازای هر کیلو  بار اضافی مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت کند. میزان بار مجاز برای مسافران این ایرلاین بر اساس کلاس پروازی بلیط تعیین شده و عددی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم است. البته برای مسافران کابین فرست کلاس ترکیش این عدد بر اساس مسافت پرواز متغیر بوده و بین ۴۰ تا ۶۰ کیلوگرم است.

میزان بار مجاز ترکیش ایرلاین

آشنایی با ترکیش ایر

ترکیش ایرلاین شرکت هواپیمایی کشور ترکیه است و یکی از بهترین خطوط هواپیمایی دنیا به‌شمار می‌رود. این شرکت هواپیمایی قدیمی، در سال ۱۹۳۳ و به دستور مصطفی کمال آتاتورک تاسیس شد. ترکیش ایر در سال ۲۰۱۵ لقب یکی از بهترین شرکت هواپیمایی اروپا را به خود اختصاص داد و به عنوان چهارمین ایرلاین برتر دنیا شناخته شد. در حال حاضر ترکیش ایر به ۳۰۰ مقصد مختلف دنیا از جمله ایران پرواز دارد.

در طی سال‌های اخیر همکاری خوبی بین ترکیش ایرلاین و ایران صورت گرفته و امکان استفاده ایرانیان از این خطوط هواپیمایی بسیار تسهیل یافته است. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در شهر استانبول است و فرودگاه آتاتورک و فرودگاه بین‌المللی صبیحه، گوکچین، قلب اصلی این شرکت هستند. از دلایل برتری و محبوبیت این ایرلاین می‌توان به کیفیت بالای خدمات، امنیت پرواز، غذاهای خوشمزه‌ای که در هواپیما سرو می‌شود و استفاده از هواپیماهای مدرن و مجهز اشاره کرد.

مزایای سفر با ترکیش ایرلاین

ترکیش ایرلاین شرکت بین‌المللی ترکیه است که همان‌طور که گفتیم با این شرکت می‌توانید به بیش ۳۰۰ مقصد مختلف در دنیا پرواز کنید. از مزایای سفر با این شرکت می‌توان به امنیت و کیفیت پروازها و همچنین غذاهای ترکی و نوشیدنی‌های خوشمزه آن اشاره کرد. ترکیش ایرلاین به مسافرانی که پرواز آن‌ها بیش از ۶ ساعت توقف دارد، یک تور استانبول گردی که شامل گشت روزانه دور شهر و تماشای جاذبه‌های گردشگری شهر می‌باشد، پیشنهاد می‌دهد.

میزان بار مجاز ترکیش ایرلاین

میزان بار مجاز هواپیمایی ترکیش ایرلاین

ترکیش ایرلاین یکی از مشهورترین شرکت‌های هواپیمایی جهان است، به دلیل کیفیت بالای پروازهای این ایرلاین تقاضا برای خرید بلیط ترکیش در سال‌های اخیر چند برابر شده است. این ایرلاین بزرگ مسئولیت سوار شدن امن مسافران و تحویل چمدان آنها را بر عهده دارد، میزان بار مجاز هواپیمایی ترکیش ایرلاین برای هر مسافر در پروازهای این شرکت روی بلیط مسافران به صورت دقیق درج شده است.

مسافران نباید در زمان سوار شدن به هواپیماهای این شرکت هواپیمایی ترک وسایل ممنوعه همراه خود داشته باشند، زیرا در کشور مقصد این موضوع برای آنها دردسر ایجاد می‌کند و مجاز پرواز هم به این افراد در صورت تمایل به حمل وسایل ممنوعه داده نمی‌شود. قوانین حمل بار ایرلاین ترکیش شباهت‌های زیادی به قوانین سایر ایرلاین‌ها در این زمینه دارد، اگر وزن بار همراه مسافر بیش از عدد درج شده روی بلیط وی باشد، مسافر باید به ازای هر کیلو  بار اضافی مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت کند. میزان بار مجاز برای مسافران این ایرلاین بر اساس کلاس پروازی بلیط تعیین شده و عددی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم است. البته برای مسافران کابین فرست کلاس ترکیش این عدد بر اساس مسافت پرواز متغیر بوده و بین ۴۰ تا ۶۰ کیلوگرم است.

قوانین حمل بار ترکیش ایرلاین

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در سال ۱۹۳۳ توسط رهبر فقید ترکیه آتاتورک راه اندازی شده است، آتاتورک پس از انقلاب عثمانی دستور تاسیس شرکت هواپیمایی ترکیه به نام ترکیش ایرلاینز را صادر کرد. این شرکت در طول دهه‌ها قراردادهای مهمی را با ایرلاین‌های برجسته دنیا امضا کرده است و در حال حاضر به بیش از ۵۰ کشور دنیا پرواز دارد. یکی از اطلاعات مهمی که روی بلیط‌های شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین نوشته شده است و مسافران این شرکت هواپیمایی باید حتما در زمان خرید بلیط به آن دقت کنند، میزان بار مجاز برای هر مسافر است.

مقدار بار مجاز در پروازهای داخلی و خارجی این شرکت هواپیمایی بر اساس طول مسیر هوایی و کلاس پروازی انتخاب شده از طرف مسافران و متفاوت بوده ولی به صورت کلی میزان بار مجاز هواپیمایی ترکیش ایرلاین حدود ۲۰ تا ۳۰ کیلو بار برای هر بلیط بزرگسال است و هر مسافر اجازه دارد یک ساک دستی به وزن ۸ کیلوگرم را همراه خود به داخل کابین هواپیمای این شرکت ببرد. همچنین اگر فرزند خردسال به همراه شما سفر می‌کند، برای هر فرزند می‌توانید حدود ۲۳ کیلوگرم بار به همراه یک بسته، یک کالسکه یا گهواره و یک چمدان داشته باشید. قوانین و میزان بار مجاز هواپیمایی ترکیش ایرلاین به شرح زیر است:

حمل بار دستی | میزان بار مجاز ترکیش ایرلاین

  • کلاس اکونومی

حداقل ۰ تا ۳۵ کیلوگرم بار برای تحویل به قسمت حمل بار پرواز بار دستی یک کیف دستی با وزن حداکثر ۸ کیلوگرم بدون وسایل ممنوعه

  • پروازهای بین قاره‌ای و برخی مقاصد اروپایی در کلاس اکونومی

مسافران مجاز هستند دو چمدان با وزن حداکثر ۲۳ کیلوگرم یعنی در مجموعه ۴۶ کیلوگرم بار داشته باشند.

  • کلاس کامفورت

حدود بار مجاز برای مسافران کلاس کامفورت ترکیش ۴۰ کیلوگرم است. مسافران مجاز به حمل یک بسته بار دستی با وزن ۸ کیلوگرم هستند.

  • فرست کلاس

میزان بار مجاز برای مسافران فرست کلاس هواپیمایی ترکیش ایرلاین هم ۴۰ کیلوگرم است. همچنین مسافران می‌توانند دو بسته بار دستی با وزن ۸ کیلوگرم را به همراه داشته باشند.

قوانین مربوط به ساک دستی در پروازهای ترکیش

مسافران علاوه بر میزان بار مجازی که به قسمت حمل بار هواپیما تحویل می‌دهند در پروازهای ترکیش ایرلاین مجاز به حمل حداقل یک ساک دستی به وزن ۸ کیلو گرم به داخل هواپیما هم هستند. در واقع طبق قوانین حمل این شرکت برای بار مجاز داخل کابین، میزان بار مجاز هواپیمایی ترکیش ایرلاین برای هر مسافر ۸ کیلوگرم یعنی یک ساک دستی با ابعاد استاندارد ۵۵ در ۴۰ در ۲۴ سانتی متر است. تمامی مسافران ترکیش ایرلاین طبق قوانین مربوط به چمدان دستی این شرکت هواپیمایی باید در زمان ورود به هواپیما ساک دستی خود را به پرسنل پرواز نشان دهند، این امر برای بررسی استاندارد بودن ابعاد چمدان دستی و عدم حمل لوازم ممنوعه انجام می‌شود. به صورت کلی قوانین مربوط به ساک دستی در پروازهای ترکیش ایرلاین با توجه به نوع کلاس پروازی بلیط تعیین می‌شود و قوانین به شرح زیر است:

  • کلاس اکونومی

مسافران با بلیط سطح اکونومی کلاس می‌توانند یک کیف یا کوله‌پشتی استاندارد با ابعاد ۲۴×۴۰×۵۵ سانتی ‌متر و وزن ۸ کیلوگرم را در کابین هواپیما با خود داشته باشند.

  • کلاس بیزینس

مسافران با بلیط سطح بیزینس کلاس می‌توانند دو کیف یا کوله ‌پشتی با وزن ۸ کیلوگرم هرکدام را در کابین هواپیما با خود داشته باشند.

برای مسافرانی که بلیط نوزاد یا کودک زیر ۲ سال دارند هم قوانین وسایل همراه داخل کابین به شرح زیر است

علاوه بر ساک دستی یا کیف لوازم کودک معمولی، یک عدد بار دستی مازاد هم برای این مسافران مجاز است.

در مورد کالسکه کودکان اگر توسط متصدی پذیرش مجوز حمل آن به داخل پرواز تایید شود، بدون دریافت هزینه‌ اضافی به مقصد منتقل خواهد شد.

میزان بار مجاز ترکیش ایرلاین

مقررات ترکیش ایرلاین برای حمل بار سنگین

اگر برای نخستین بار با این شرکت هواپیمایی سفر می‌کنید، قوانین حمل بـار مـجاز تـرکیش ایرلاین ممکن است کمی برایتان گنگ و گیج‌کننده به نظر برسد. بسته به اینکه مقصد شما کجاست، قوانین حمل بار مـجاز ترکیـش ایرلاین برای وزن و تعداد چمدان‌هایی که با خود حمل می‌کنید، ممکن است متفاوت باشد.

قانون محدودیت تعداد چمدان‌ها به شما اجازه حمل دو عدد چمدان می‌دهد. اگر مبدا یا مقصد سفر شما یکی از کشورهای آرژانتین، آنگولا، بنین، برزیل، بورکینافاسو، کامرون، کلمبیا، کوبا، کانادا، چاد، کنگو، گینه، غنا، ساحل عاج، ماداگاسکار، ژاپن، مالی، نیجریه، پاناما، سنگال، سودان، ونزوئلا و ایالات متحده آمریکا باشد، مجاز به داشتن دو عدد چمدان خواهید بود.

حال اگر سطح پرواز شما اکونومی باشد، وزن دو چمدانی که با خود می‌برید نباید بیش از ۲۳ کیلوگرم وزن و ۱۱۵ سانتی‌متر (شامل طول، عرض و ژرفا) بزرگی داشته باشد و اگر با بیزینس کلاس پرواز می‌کنید، وزن چمدان‌های شما تا ۳۲ کیلوگرم و با ابعاد ۱۵۸ سانتی‌متر می‌تواند باشد. اما برای پروازهای ترکیه و پروازهایی که خارج از آن کشورهایی که نام بردیم باشد، می‌توانید هر تعداد چمدانی که دوست دارید با خود همراه داشته باشید اما یادتان باشد که وزن استانداردی که برای کل میزان بار در نظر گرفته شده، ۳۰ کیلوگرم برای پروازهای سطح بیزینس کلاس و ۲۰ کیلوگرم برای پروازهای اکونومی است و مجموع وزن چمدان‌های شما نباید از این مقدار تجاوز کند.

میزان بار مجاز ترکیش ایرلاین

قوانین بار اضافه ترکیش ایر | میزان بار مجاز ترکیش ایرلاین

هرچند بهتر است از قبل حواستان به وزن چمدان‌هایتان باشد تا در فرودگاه به دردسر نیفتید و میزان بار مجاز ترکیش ایرلاین را رعایت کنید؛ اما گاهی پیش می‌آید که اضافه‌بار پیدا می‌کنید و کاری از دستتان برنمی‌آید. قوانین اضافه‌بار در این مرحله به کمکتان می‌آید. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی اضافه، چمدان‌های خودتان را تحویل دهید. در پروازهای داخلی چه بیزینس کلاس و چه اکونومی، به ازای هر کیلوگرم اضافه‌بار باید ۸ لیر ترکیه پرداخت کنید. در پروازهای بین‌المللی مقدار جریمه اضافه‌بار به مبدا و مقصد شما بستگی دارد. مثلا در پرواز تهران به استانبول، بابت هر کیلوگرم اضافه‌بار، باید مبلغ ۱۱ لیر پرداخت کنید. در پروازهای خارجی به مقصد دیگر، مثلا به گرجستان، بابت هر کیلوگرم اضافه‌بار باید مبلغ ۱۷ لیر به هواپیمایی ترکیش ایرلاین پرداخت کنید.

تفاوت کلاس‌های پروازی در ترکیش ایرلاین | میزان بار مجاز ترکیش ایرلاین

اجازه بدهید همین ابتدا خیالتان را کمی راحت کنم، چه پرواز کلاس اکونومی باشید و چه بیزینس، دسترسی شما به سیستم صوتی و تصویری، اینترنت و غذا و نوشیدنی رایگان است. اما در سطح بیزینس، صندلی‌های پرواز مجهز به ماساژور است و غذای شما معمولا در ظروف چینی سرو می‌شود. همچنین به محض ورودتان به بخش بیزینس کلاس، از شما با یک نوشیدنی تازه استقبال می‌کنند.

همراه داشتن چه وسایلی در هواپیمایی ترکیش ایرلاین غیرمجاز و ممنوع است؟

مسافران برای آگاهی از قوانین میزان بار مجاز هواپیمایی ترکیش ایرلاین و همچنین قوانین وسایل ممنوعه در پروازهای این شرکت هواپیمایی بین المللی باید قبل از پرواز از طریق سایت این شرکت هواپیمایی و یا با خواندن اطلاعات روی بلیط نسبت به قوانین حمل بار اطلاعات کافی داشته باشند تا به دلیل داشتن وسایل اضافی و یا ممنوعه در فرودگاه معطل نشوند. حمل برخی وسایل در داخل کابین یا بار مسافر ترکیش ایرلاین ممنوع است، مسافران برای آگاهی از لیست وسایل ممنوعه می‎‌توانند به وب سایت رسمی این شرکت هواپیمایی به نشانی https://www.turkishairlines.com/en-int/any-questions/free-baggage/  مراجعه کنند. این لیست مطابق قوانین بین‌المللی حمل و نقل هواپیماهای مسافربری تعیین شده و مسافران باید از حمل وسایل ممنوعه جدا خودداری کنند، در غیر این صورت اجازه سوار شدن به هواپیما به آنها داده نخواهد شد.

میزان بار مجاز ترکیش ایرلاین

وسایل و تجهیزات ممنوع و یا محدود شده وسایلی که می‌توانید در کابین همراه داشته باشید وسایلی که مجازید در محفظه بالای کابین بگذارید وسایلی که باید به بخش بار تحویل دهید توضیحات لازم
ادکلن، عطر و اسپری، داروهای الکل دار بله بله بله حداکثر ۱۰۰ میلی‌گرم
اسپری‌های که در خانه و در طی فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌شوند که سمی و یا قابل اشتعال نباشند خیر خیر بله
تفنگ‌های اسباب‌بازی و فندک‌هایی که به شکل تفنگ طراحی شدند خیر خیر بله
پاکت کبریت بی‌خطر و یا فندک نباید حاوی هیچ‌گونه سوخت مایع جذب نشدنی غیر از گاز مایع باشد بله خیر خیر حمل فندک‌هایی که با شعله آبی می‌سوزند غیرمجاز است.
ویلچر و دیگر وسایل توان‌بخشی حرکتی که فاقد باتری‌های نشت‌کننده هستند و یا باتری لیتیومی دارند (به جز باتری‌های الکتریکی که در دوچرخه‌های الکتریکی و.. استفاده می‌شود) خیر خیر بله
ویلچر و دیگر وسایل توان‌بخشی حرکتی که باتری لیتیوم – یونی دارند (به جز باتری‌های الکتریکی که در دوچرخه‌های الکتریکی و.. استفاده می‌شود) بله خیر خیر
تجهیزات الکترونیکی قابل‌حمل با باتری‌های فلزی، لیتیوم – یونی مثل ساعت، موبایل، لپ‌تاپ و.. بله بله بله
باتری استاندارد لیتیوم – یونی، لیتیوم و فلزی بله بله خیر
تجهیزات الکترونیکی قابل‌حمل با باتری‌های نشت ناپذیر خیر بله بله
ترمومتر و بارومتر حاوی مرکوری خیر بله خیر
ترمومتر کلینیکی و پزشکی بله بله بله
لامپ‌های کم‌مصرف بله بله بله
تجهیزات الکترونیکی قابل‌حملی که با سیستم سلول سوختی و کارتریج‌های یدکی سلولی کار می‌کنند بـله بله بلـه
ابزار فر کننده مو که حاوی هیدروکربن هستند خیر بلـه بـله به‌ازای هر مسافر یک عدد
موتورهای درون‌سوز و سلول‌های سوختی خیـر خیر بله
نوشیدنی‌های الکلی بله بله بله به‌ازای هر مسافر ۵ لیتر نوشیدنی حاوی حداکثر ۷۰% الکل
اشیا تیز و برنده شمال هر نوع چاقو، تیغ، چاقوهای قلم‌تراش، چتر به شکل عصا شکل که نوک‌تیز باشد خیر خیـر بلـه
کپسول اکسیژن طبی متعلق به مسافر خیر خیر بله کپسول باید خالی باشد
قوطی یا محفظه خالی فاقد هرگونه گازها و مواد مشتعل و سمی بله خـیر بـله
کپسول کوچک گاز فاقد هرگونه مواد اشتعال‌زا و سمی بله بلـه بله
نمونه آزمایشگاهی غیر مسری در حجم اندک که در ماده اشتعال‌زا بسته‌بندی ‌شده باشد بلـه بله خیر
تجهیزات الکترونیکی قابل‌حمل شامل دستگاه تنفس آتش‌نشان‌ها بله بله بـله
تنظیم کننده رادیوایزوتوپیکی ضربان قلب و.. خـیر بله بلته
تجهیزاتی مثل دستگاه عکس‌برداری شیمیایی و نمایشگرهای تشخیص هشدار وضعیت اورژانسی که حاوی مواد رادیواکتیویته هستند بـله خیر بـله
ساک و کیف‌های ضدسرقت، گونی حمل پول و.. خیر خـیر خیر
کیف کمک‌های اولیه خـیر بله بلـه
یخ خشک خیر بـله بله ۵/۲ کیلوگرم به‌ازای هر نفر مجاز است.
تجهیزات دفاع شخصی مثل اسپری فلفل، شوک الکتریکی خـیر خیر خـیر
تجهیزات مولد گرما خیر بله بـله
اجاق‌گازهای کمپینگ که حاوی سوخت مایع اشتعال پذیر‌اند خیر خیر بله محفظه سوخت اجاق‌گاز حداقل باید ۶ ساعت قبل از پرواز خالی شده باشد.
بسته‌های عایق‌دار حاوی نیتروژن منجمد شده و مایع خیر بله بله
اسلحه و مهمات نظامی خیر خیر بله برای استفاده شخصی حداقل ۵ کیلوگرم به‌ازای هر مسافر
چوب ورزش‌های مثل بیلیارد و گلف خیر خیر بله همراه داشتن این تجهیزات در کابین ممنوع است.

میزان بار مجاز ترکیش ایرلاین

جمع بندی

میزان بار مجاز هواپیمایی ترکیش ایرلاین همچون بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی مسافربری بزرگ دنیا براساس کلاس پروازی بلیط مسافر و مدت زمان سفر هوایی تعیین می‌شود. مسافرانی که قصد سفر با پروازهای شرکت ترکیش را دارند، باید حتما از روی بلیط خود وزن بار مجاز را چک کنند تا در زمان تحویل بار به کانتر شرکت مجبور به پرداخت هزینه اضافی برای اضافه بار نشوند. میزان بار مجاز برای مسافران کلاس اکونومی شرکت ترکیش ۲۰ کیلوگرم برای هر مسافر است و این میزان بار به صورت رایگان حمل می‌شود. قوانین حمل بار ترکیش ایرلاین روی بلیط‌های این شرکت به صورت کامل درج شده است.

ترکیش در حال حاضر به بیش از ۱۰۰ مقصد مختلف در دنیا پرواز دارد، برای خرید بلیط هواپیما ترکیش ایرلاین می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته به سایت الی گشت مراجعه کرده و فقط با استفاده از کارت‌های عضو شتاب بلیط خود را از این سایت معتبر تهیه نمایید. هر زمانی که برای خرید بلیط هواپیما نیاز به راهنمایی داشتید، کارشناسان پشتیبانی الی گشت آماده پاسخگویی به شما هستند تا بدون دغدغه بتوانید بلیط مورد نظر خود را پیدا کرده و از این آژانس خریداری کنید.

سوالات متداول

۱. حمل حیوان با ترکیش چه شرایطی دارد؟

انتقال حیوان با هواپیمایی ترکیش ایرلاین به ‌صورت کارگو امکان ‌پذیراست، این هواپیمایی از پذیرش حیوانات وحشی، غیر معمول و نیز در خطر انقراض خودداری می‌کند.

۲.  سنگینی چمدان چه مشکلی ایجاد می‌کند؟

طبق قوانین هوایی و برای فشار کم‌تر به عوامل حمل چمدان در فرودگاه‌ها وزن مشخصی برای هر چمدان تعیین گردیده است.

۳.  آیا ابعاد چمدان می‌تواند مشکلی در ترکیش ایرلاین ایجاد کند؟

معمولا چمدان‌ها از نظر ابعاد، به صورت استاندارد ساخته می‌شوند اما بزرگ بودن چمدان شما در صورتی‌که وزن بار از وزن تعیین شده تجاوز نکند، هیچ ایرادی ندارد.

۴.  آیا این وزن تعیین شده هر بار در تمامی شرکت‌های هواپیمایی یکسان است؟

وزن مشخص شده برای هر شرکت هواپیمایی، بسته به شرایط آن شرکت می‌تواند متفاوت باشد.

۵. هزینه اضافه‌ بار در پروازهای ترکیش ایرلاین چقدر است؟

قوانین حمل بار مجاز و اضافه بار در ترکیش ایرلاین بر اساس هر یک کیلوگرم اضافه تر از مقدار تعیین شده روی بلیط مسافر، مشخص و از وی دریافت می‌شود.

۶.  آیا خرید بلیط شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین به مقصد شهرهای مختلف جهان از سایت الی گشت امکان پذیر است؟

بله، افرادی که قصد سفر به کشور ترکیه یا سایر مقاصد پروازی ترکیش ایرلاین را دارند برای خرید بلیط هواپیما ترکیش می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته به سایت الی گشت مراجعه کنند و فقط با استفاده از کارت‌های عضو شتاب بلیط خود را از این سایت معتبر در ایران تهیه نمایند. خرید انواع بلیط هواپیما ترکیش ایرلاین از سایت الی گشت بسیار راحت و سریع امکان پذیر است.