میدان توشیبای رشت به نام سردار شهید سلیمانی نام گذاری شد

با پیشنهاد رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت و موافقت اعضای شورای شهر رشت میدان توشیبا رشت به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد.

حرف تازه – فاطمه شیرزاد با اشاره به برگزاری برنامه های عبادی سیاسی در میدان توشیبا به دلیل هم جواری با ساختمان مصلی رشت خواستار تغییر نام این میدان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه میدان گاز به نام شهدای مدافع حرم مزین شده است افزود: نام گذاری میدان توشیبا به نام سردار شهید سلیمانی در امتداد نام گذاری میدان گاز اتصالی فرهنگی در این محور ایجاد می کند.

پس از این پیشنهاد، اعضای شورای اسلامی شهر رشت با تغییر نام میدان توشیبا به نام سردار شهید سلیمانی موافقت کردند.

شایان ذکر است سید امیرحسین علوی دیگر عضو شورای اسلامی شهر رشت در روز نخست شهادت حاج قاسم سلیمانی پیشنهاد نام گذاری یکی از میادین به نام این سردار رشید اسلام را مطرح کرد و در این راستا میدان گیل را پیشنهاد داده بود.

همچنین ناگفته نماند فاطمه شیرزاد که همسر خانواده دو شهید محسوب می شود همزمان با کنگره هشت هزار شهید استان گیلان، در جلسه ای با حضور خانواده های شهدای مداقع حرم گیلان، از دستان حاج قاسم سلیمانی انگشتر فیروزه متبرک هدیه گرفته بود. شیرزاد این اتفاق را از بزرگترین افتخارات زندگی اش دانسته بود.