نشست خبری دیدار سپیدرود و سیاه جامگان ؛

میثاقیان: به آمار کاری ندارم تیم برتر بودیم/ نظرمحمدی: مسئولیت شکست با من است

حرف تازه – نشست خبری دیدار تیم های سپیدرود رشت و سیاه جامگان مشهد در چارچوب رقابت های هفته دوم هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد. اکبر میثاقیان : امروز اما رضا (ع) به ما کمک کرد/ به آمار و ارقام کاری ندارم اما تیم برتر بودیم/ در این دیدار باخت به ما نزدیک بود […]

حرف تازه – نشست خبری دیدار تیم های سپیدرود رشت و سیاه جامگان مشهد در چارچوب رقابت های هفته دوم هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد.

اکبر میثاقیان : امروز اما رضا (ع) به ما کمک کرد/ به آمار و ارقام کاری ندارم اما تیم برتر بودیم/ در این دیدار باخت به ما نزدیک بود

در ابتدای این نشست اکبر میثاقیان پس از برتری دو بر یک تیمش مقابل سپیدرود میزبان، گفت: میلاد با سعادت امام رضا(ع) را تبریک می گویم. امروز امام رضا (ع) به ما کمک کرد.

سرمربی سیاه جامگان افزود: ما تیم برتر میدان بودیم و بازی را بردیم.

وی در ادامه گفت: سپیدرود روی ضربات ایستگاهی و توپ های بلند تیم خوبی است اما ما هم تیم خوب، جوان و آینده داری داریم.

میثاقیان با تاکید بر اینکه نباید شاگردانش از این برد غره شوند؛ تصریح کرد: به بچه های تیمم خسته نباشید می گویم اما باید تلاش بسیاری در ادامه مسیر داشته باشیم.

سرمربی سیاه جامگان همچنین از مسئولین ورزشگاه عضدی تشکر کرد و گفت: تا روز گذشته نمی دانستیم وضعیت زمین چطور خواهد شد و از اینکه چمن و ورزشگاه را آماده کردند تشکر می کنم.

میثاقیان همچنین در پایان در پاسخ به اینکه تیمش در مجموع ۷۶ پاس داشته که از همان تعداد هم ۳۲ پاس از دست رفته اما برنده بازی شده است اظهار داشت: به آمار و ارقام کاری ندارم اما تیم برتر بودیم. ما ۷ یا ۸ موقعیت گل خلق کردیم و گل نمی زدیم. حتی بازیکنان را دعوا می کردم که چرا گل نمی زنید. تیم حریف هم موقعیت داشت و در این دیدار باخت به ما نزدیک بود. یک گل پشتوانه خوبی نبود. اما خدا را شاکرم که گل دوم را زدیم و در نهایت برنده میدان شدیم.

علی نظرمحمدی: اگر قرار است کسی تحت فشار قرار بگیرد علی نظرمحمدی است/ مسئولیت شکست با من است/ کیفیت بازی سپیدرود را باید از هفته پنجم ببینید/ مسئولین ذی ربط پاسخگوی خالی ماندن سکوها باشند/ حداکثر توانمان بقا در لیگ برتر است

در ادامه علی نظر محمدی در مورد بازی صحبت کرد و گفت: کیفیت بازیکنان سپیدرود پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است. به خصوص در نیمه دوم با تغییراتی که صورت گرفت کاملا سوار بر بازی بودیم. موقعیت های زیادی داشتیم و هرچقدر که می شد روی دروازه تیم مشهدی موقعیت ایجاد کردیم اما شانس با ما یار نبود.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت افزود: هر دو گل را روی غافلگیری و ضربات از راه دور خوردیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. بچه ها بعد از گل دوم نا امید نشدند و با تمام وجود فشار حملات را بیشتر کردند. اگر بدترین و متنبه ترین حالت را هم برای تیم در نظر می گرفتیم نباید بازنده این دیدار می شدیم.

نظرمحمدی در ادامه با اشاره به باخت دیگر در هفته دوم لیگ برتر گفت: مسئولیت شکست با من است. هیچ گناهی متوجه بازیکنان نیست. اگر قرار است کسی تحت فشار قرار بگیرد علی نظرمحمدی است. همه بازیکنان به بهترین نحو ممکن وظایف خود را انجام دادند.

وی همچنین در خصوص دلیل تغییر و تحولات در ترکیب تیم گفت: هفته های ابتدایی لیگ است و تا بازیکنان در بازی های رسمی خودشان را نشان دهند زمان می برد. کیفیت بازی سپیدرود را باید از هفته پنجم ببینید. تعدادی از بازیکنان پیش از این هرگز در لیگ برتر بازی نکرده اند و کمی زمان نیاز است.

نظرمحمدی در خصوص استقبال کمتر تماشاگران از این دیدار به نسبت دیدارهای قبل سپیدرود، خاطرنشان کرد: در سال های گذشته یکی از ارکان موفقیت ما تماشاگران بودند. تماشاگران استادیوم را مملو از جمعیت می کردند اما امروز سکوی روبرو که بسته بود و اینقدر تبلیغات می شد که ورزشگاه تکمیل است و به ورزشگاه نیایید که همان ظرفیت باقیمانده استادیوم را هم استفاده نکردیم. مسئولین ذی ربط باید در این خصوص پاسخگو باشند.

سرمربی سپیدرود رشت در ادامه در پاسخ به اینکه بر خلاف سیاه جامگان تیمش پاس های بیشتری داده است و از ۲۴۷ پاس تنها ۷۶ توپ را لو داده است، گفت: بعد از گل اول ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تمرکز نداشتیم اما دوباره توانستیم شرایط را تغییر دهیم. در بین دو نیمه در رختکن گفتیم اگر گل دوم را نخوریم می توانیم جبران کنیم اما متاسفانه مثل بازی اول برابر نفت دقیقا همان چیزی را که پیش بینی هم کرده بودیم اتفاق افتاد. نیمه دوم گل دوم را دریافت کردیم و در نهایت شکست خوردیم. حریف هم دفاع اتوبوسی چیده بود اما هر تیمی موقعیت های امروز ما را داشت بازنده بازی نمی شد و شاید ۳ بر ۲ بازی را می برد.

نظرمحمدی افزود: باز هم تلاشمان را بیشتر می کنیم تا ان شاء الله در دیدار هفته بعد در تبریز برابر گسترش فولاد نتیجه بگیریم. 

وی در پایان گفت: با سخت افزار و پتانسیلی که داریم حداکثر توانمان بقا در لیگ برتر است.