میان پرده به کارگردانی نیما هاشمی به روی صحنه رفت | حواشی و اتفاقات

سیروس همتی، خشایار راد و خسرو احمدی با نمایش «میان پرده» به نویسندگی ژان ژیرودو، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نیما هاشمی روزهای ۲۱ و ۲۲ تیر ۱۴۰۲ در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفتند.

به گزارش حرف تازه ، سیروس همتی، خشایار راد و خسرو احمدی با نمایش «میان پرده» به نویسندگی ژان ژیرودو، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نیما هاشمی روزهای ۲۱ و ۲۲ تیر ۱۴۰۲ در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفتند.

خلاصه داستان میان پرده به کارگردانی نیما هاشمی

در خلاصه داستان «میان پرده» آمده است: داستان درباره شهری هست که معلم جوانی به تازگی وارد آن شهر می شود و با شبحی ارتباط میگیرد. این اتفاق باعث بروز مشکلاتی زیادی در شهر می شود. شهردار برای حل مسئله بازرس را استخدام میکند که به همراه نیروهایش شبح را شکار کنند و…

نیما هاشمی در مصاحبه با حرف تازه این چنین گفت : خداراشکر کار مورد استقبال بی‌نظیر مردم قرار گرفت اما در طول کار به مشکل هایی برخوردیم که باعث شد مجبور شویم سالن را کوچک تر کنیم. در ابتدا قرار بود ما به سالن یک شهرزاد برویم اما به دلیل اینکه مجوز بلیت فروشی ما دیر داده شد (۲۰ تیر) و وقت چندانی برای بلیت فروشی نداشتیم مجبور شدیم سالن کوچک تری بگیریم. اما باز معجزه شد؛ به نوعی که همان سالن ۳ ظرف ۳ ساعت کامل پر شد. چقدر خوشحالم که آقای خشایار راد برای اولین بار با نمایش نامه خوانی من به روی صحنه آمدند. چون فکر می کنم ایشان تاکنون نمایش نامه خوانی کار نکرده بودند و این واقعا باعث افتخار هست.

هاشمی در پایان از شروع دوره جدید کلاس های آموزش بازیگری اش که به زودی برگزار میشود خبر داد و گفت: فرق این دوره با دوره دیگر این است که تمامی هنرجویان در پایان دوره به اجرای عمومی می‌روند و یاد خواهند گرفت که چگونه با صفر کار بسازند و به اجرای عموم مردم ببرند.

از جمله کار های قبل تر نیما هاشمی میتوان به باغ آلبالو، پزشک نازنین، زیر سیگاری و… اشاره کرد.

Nima Hashemi | نیما هاشمی
آدرس اصلی اینستاگرام نیما هاشمی :
https://instagram.com/nimahashemi.1