شروع مکاتبات موردی استخدام در زمان نصرتی

مکاتبات برای تبدیل وضعیت نورچشمی های شهرداری رشت ادامه دارد + اسناد

در حالی که تنها چند ساعت از تکذیب استخدام و تبدیل وضعیت موردی در شهرداری رشت توسط مسعود نصرتی گذشته بود اسنادی منتشر شد که نشان می داد طی همین روزهای اخیر نیز پیگیری برای تبدیل وضعیت برخی مدیران ادامه دارد.

حرف تازه – در پی تقویت زمزمه هایی مبنی بر پیگیری تبدیل وضعیت و استخدام موردی برخی قراردادی ها در شهرداری رشت که با واکنش های اعتراضی برخی کاربران فضای مجازی و حتی رسانه ها در حمایت از نورچشمی ها و سوگلی های شهرداری رشت همراه بود ۶ عضو شورای اسلامی شهر رشت طی نامه ای به علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در راستای برقراری عدالت و جلوگیری از تبعیض و انتخاب سلیقه ای و گزینشی افراد خواستار جلوگیری از معرفی موردی کارکنان برای تبدیل وضعیت آنها شدند.

تنها چند ساعت پس از انتشار این خبر بود که مسعود نصرتی قزوینی نژاد شهردار سابق رشت و معاون فعلی توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در گفتگو با رشت گیلان اظهار داشت: استخدام کارکنان دارای ضوابط خاصی بوده و اینچنین نیست که به صورت موردی انجام پذیرد.

به گزارش حرف تازه در حالی که تنها چند ساعت از تکذیب استخدام و تبدیل وضعیت موردی در شهرداری رشت توسط مسعود نصرتی گذشته بود اسنادی منتشر شد که نشان می داد طی همین روزهای اخیر نیز پیگیری برای تبدیل وضعیت برخی مدیران ادامه دارد.

پیگیری های حرف تازه نشان می دهد در زمان حضور مسعود نصرتی به عنوان شهردار رشت در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۳۹۶ و طی نامه شماره ش ر ۲۱۷۲۱۵ یکی از مدیران قراردادی به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان معرفی شده است. حالا پس از حواشی به وجود آمده برای آن مدیر و پس از حدود ۱۰ ماه پیگیری موضوع تبدیل وضعیت آن فرد ظاهرا سرعت بیشتری گرفته و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها در تاریخ ۲۶ شهریور ۹۷ و طی نامه شماره ۹۷/۸۰/۴۲/۱۲۲۲ به علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت درخواست ارسال خلاصه پرونده و صورتجلسه شورای اداری همراه با پست پیشنهادی متناسب با مدرک تحصیلی را برای اقدامات بعدی مطرح کرده است.

گفته می شود هیچ رونوشتی از مکاتبه مسعود نصرتی با دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان که در زمان حضور وی به عنوان شهردار انجام شده بود در شهرداری رشت موجود نیست!؟

جالب آن که بر اساس نامه ۶ عضو شورا به سرپرست شهرداری رشت، ۹۹۵ نیروی قراردادی در شهرداری رشت حضور دارند که سابقه کار برخی از آنها به دو دهه می رسد و همچنان دغدغه تبدیل وضعیت را دارند اما حالا شاهد حمایت های موردی برای تبدیل وضعیت و استخدام هستیم و در صورت تداوم این حمایت ها شنیده می شود که نیروهای قراردادی قصد جمع آوری طومار در اعتراض به این حمایت های موردی را دارند.

حرف تازه آمادگی دارد پاسخ های احتمالی و یا توضیحات تکمیلی مسئولین مربوطه در جهت شفاف سازی موضوع را از طریق همین رسانه منتشر نماید.