موسوی چوبه ردصلاحیت شد

در حالی که پیش از این زمزمه هایی مبنی بر تائید صلاحیت سیدرسول موسوی چوبه از حوزه انتخابیه صومعه سرا به گوش می رسید او طی بیانیه یا رسما از ردصلاحیت خود خبر داد.

حرف تازه – در حالی که پیش از این زمزمه هایی مبنی بر تائید صلاحیت سیدرسول موسوی چوبه از حوزه انتخابیه صومعه سرا به گوش می رسید او طی بیانیه یا رسما از ردصلاحیت خود خبر داد.

در متن بیانیه این داوطلب انتخابات مجلس یازدهم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هم اکنون در حال ورود به چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم یعنی یوم‌الله ۲۲ بهمن؛ تبریک و گرامی می‌داریم این ایام خجسته و عید بزرگ انقلاب اسلامی ایران را.

درود می‌فرستم به روح پرفتوح حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی خاصاً شهدای انقلاب اسلامی شهرستان صومعه سرا

اینجانب در راه حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده‌ام و خواهم ماند به عبارت دیگر تا زنده‌ایم یک انقلابی پیرو خط ولایت هستیم.

همراهان عزیز و گرامی، دوستان گرانقدر ،امروز در شرایط حساسی از لحاظ بین المللی ،منطقه ای و داخلی به سر می‌بریم، ضرورت ایجاب می‌کند که خدای ناکرده با رفتار و گفتار خود به انقلاب اسلامی آسیب نرسانیم؛ (به قول حضرت امام حفظ نظام از اُجب واجبات است) و پشتیبان ولایت فقیه بوده و وحدت خود را حفظ و گسترش دهیم.

یکی از مولفه های موفقیت ما بر رژیم طاغوت در سال پنجاه و هفت وحدت بود. با وحدت و همدلی توانستیم استبداد و استکبار را شکست داده و جمهوری اسلامی را به بار بنشانیم.
دشمنان و ایادی آنها بعضاً دوستان نادان در تلاشند به بهانه های مختلف به این وحدت آسیب برسانند.
همه مردم و خاصاً دوستان عزیزم باید مراقب باشند و توجه نمایند که در چه مسیری گام برداشته و میزان اثرگذاری همه ما در حفظ و گسترش وحدت چه مقدار است.

یکی از عرصه های مهم و سرنوشت ساز که می تواند با حضور حداکثری ما و وحدت همه جانبه، دشمن را مایوس نماید، حضور گسترده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال ۹۸ می باشد. که انتظار دارم،برای عزت جمهوری اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری داشته باشیم و خدایی ناکرده رفتار بعضی ها، مانع از حضور ما در پای صندوق نشود.

هرچند اینجانب صلاحیتم توسط هیئت نظارت و شورای محترم نگهبان احراز نگردید، ولی باید همه یکصدا، همراه و همدل در حمایت از انقلاب اسلامی و ارزش های نظام، پشت سر رهبر معظم انقلاب و خانواده معزز و معظم شهدا و تجدید بیعت با آرمان امام راحل و شهدای عزیز به صورت گسترده در روز رای گیری مشارکت مستقیم داشته و دشمن را مایوس نماییم؛ حضور ما مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه گویان خواهد بود.

در پایان از مردم شریف شهرستان صومعه سرا و همراهان عزیزی که یک سال و اندی حقیر را همراهی کردند صمیمانه تشکر دارم و حلالیت می‌طلبم به جهت مزاحمت مکرری که ایجاد کردم.
حسن حضور در صحنه انتخابات به عنوان یک نامزد این بود که دوستان عزیز جدیدی پیدا کردم و این امر مایه افتخار برایم می‌باشد تلاشم این بود که در طول مدت خدمتم خدا را ناظر بر اعمال خود دانسته و اخلاق مدارانه گام بردارم ولی اگر ناخواسته نسبت به رقبا اساعه ادبی داشته؛ حلالیت می‌طلبم و برای کسب رضایت و اینکه حق الناسی بر گردنم نباشد دست آنها را ببوسم چون عقوبت اخروی بسیار سخت می‌باشد برای رقبای عزیزم عزت، سربلندی، عاقبت به خیری و موفقیت مسالت دارم و انتظار دارم تا با دوستان و طرفدارانم به رافت برخورد نمایند.

از همه دست اندرکاران انتخابات خاصاً دستگاه های نظارتی (هیئت محترم نظارت-شورای محترم نگهبان)، دستگاه اجرایی(فرماندار محترم و زیر مجموعه)، ریاست محترم دادگستری و دادستان محترم، نیروی محترم انتظامی، سپاه پاسداران عزیز، سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) و اعضای محترم شورای تامین استان و شهرستان تقدیر و تشکر دارم.

وعده ما روز انتخابات در پای صندوق رای.