جلسه ستادی شهرداری رشت برگزار شد؛

موسوی روزان بر حفظ شانیت و کرامت کارکنان در جابجایی سمت ها تاکید کرد

حرف تازه – سیدرضا موسوی روزان نیز در این جلسه ضمن تبریک به انتصاب مهندس جمشیدپور در مسند سرپرستی شهرداری خاطرنشان کرد: این تغییر نباید در روند پیشرفت و توسعه شهر خللی ایجاد کند. رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت ضمن اظهار امیدواری در برگزاری جلسات موثر و کارامد تصریح کرد: باتوجه به اشراف مهندس جمشیدپور […]

حرف تازه – سیدرضا موسوی روزان نیز در این جلسه ضمن تبریک به انتصاب مهندس جمشیدپور در مسند سرپرستی شهرداری خاطرنشان کرد: این تغییر نباید در روند پیشرفت و توسعه شهر خللی ایجاد کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت ضمن اظهار امیدواری در برگزاری جلسات موثر و کارامد تصریح کرد: باتوجه به اشراف مهندس جمشیدپور به برنامه های شهرداری و مسئولیت پذیری ایشان در سمت معاونت عمرانی و امور زیربنایی امید است روند توسعه شهر رشت سرعت بیشتری به خود بگیرید.

وی با اشاره به زمان محدود فعالیت شورای چهارم خاطرنشان کرد:  در آغاز فعالیت شورای چهارم با چالش های زیادی مواجه بوده ایم و امروز شورای پنجم نیز چالش های متعددی را در پیش رو خواهد داشت.

سیدرضا موسوی روزان پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری را امری مهم و ضروری خواند و افزود: همه مسئولین،  مدیران شهرداری  و اعضای شورا باید در تحقق این امر کمک نمایند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا با تاکید بر وظیفه سنگین بخش درآمدی یادآور شد: مناطق باید در تحقق بخش مالی و پرداخت مطالبات پیمانکاران و کارکنان به کمک شهرداری بیایند تا اجرای پروژهای عمرانی شهرداری بدون وقفه ادامه یابند.

وی افزود: تا جایی که امکان دارد از جابجایی نیروها و روسای ستادی در کوتاه مدت پرهیز شود و درصورت ضرورت به حفظ شانیت و کرامت کارکنان توجه شود.