موج اعتراض کارکنان به عملکرد آب و فاضلاب روستایی گیلان

حرف تازه: رشت پرس نوشت: بار دیگر شاهد موج اعتراضات به عملکرد مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی در استان گیلان هستیم. بنا بر این گزارش شنیده ها حاکی است مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان گیلان که در گذشته ای نه چندان دور زیر تیغ انتقادات نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته بود […]

حرف تازه: رشت پرس نوشت: بار دیگر شاهد موج اعتراضات به عملکرد مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی در استان گیلان هستیم.

بنا بر این گزارش شنیده ها حاکی است مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان گیلان که در گذشته ای نه چندان دور زیر تیغ انتقادات نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته بود بار دیگر موجی از اعتراضات به عملکرد وی از طرف کارکنان آب و فاضلاب روستایی در حال شکل گیری است .

یکی از کارکنان آب و فاضلاب روستایی که خواست نامش فاش نشود با ارسال یاداشتی به دفتر پایگاه خبری رشت پرس اذعان داشت :” به داد کارکنان آب و فاضلاب روستایی گیلان برسید ، مدیر عامل این شرکت یک امپراطوری به راه انداخنه و به صورت کاملا بی حساب وکتاب جفا در حق همکاران انجام میده چه از لحاظ حقوق و مزایا چه ساعات کاری چه روابط اداری به ما همکارا پاسخگو نیست ، مردم بی گناه جای خود ، هر صدای اعتراضی در نطفه خفه میشه کمکمون کنید”!

شایان ذکر است عدم پاسخگویی مدیر یک سازمان به کارمندان و مشترکان می تواند تاثیرات منفی و آسیب های اجتماعی جبران ناپذیری را در پی داشته باشد که امیدواریم مدیران عالی استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این خصوص چاره اندیشی کنند .