سماکچی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر رشت اعلام کرد:

موافقت کمیسیون عمران با درخواست مجوز تبصره سه آبفا در خصوص یکی از کوچه های کم برخوردار رشت

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر رشت از موافقت این کمیسیون با درخواست صدور مجوز تبصره سه آبفا در خصوص یکی از کوچه های کم برخوردار شهر رشت خبر داد.

به گزارش قلم آزاد، محسن سماکچی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورا در ابتدای یکصد و دوازدهمین جلسه این کمیسیون  ضمن گرامیداشت روز آتش نشان، اظهار داشت: آتش نشانان با کمترین امکانات، فداکارانه برای نجات جان و مال مردم، جان خود را به خطر می اندازند و قدردانی از تلاش های این عزیزان وظیفه مدیریت شهری است.

وی همچنین ضمن عرض تسلیت به دلیل حادثه انفجار معدن طبس و آرزوی صبر و شکیبایی برای خانواده جانباختگان این حادثه، افزود: در این حادثه تعدادی از هموطنان عزیزمان را از دست دادیم و عموم مردم متاثر شدند.

محسن سماکچی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، با اشاره به رشادتها و از خودگذشتگی های رزمندگان، تصریح کرد: امیدوارم رهروان خوبی برای این عزیزان باشیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورا در بخش دیگری از سخنان خود به مکاتبه اداره آبفای شهرستان رشت در خصوص درخواست اخذ مجوز تبصره  سه اشاره داشت و عنوان کرد: این مکاتبه در خصوص حدود ۲۰۰ متر لوله گذاری به منظور توسعه شبکه آب و فاضلاب در کوچه عطار نیشابوری واقع در میدان نیروی دریایی، به سمت میدان امام علی (ع)، روبروی پمپ بنزین است.

سماکچی پس از تبادل نظر با اعضای کمیسیون، افزود: پیرو درخواست مطرح شده و از آنجا که تبصره ۳ در خصوص توسعه شبکه آب و فاضلاب در نقاط کم برخوردار و محروم شهر است کمیسیون با این موضوع موافق است.

سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت نیز خاطرنشان کرد: موضوعات مربوط به تبصره ۳، باید از طریق اداره آبفا و در خصوص محلات محروم و کم برخوردار مکاتبه شود و در صورت موافقت کمیسیون های مربوطه، به تایید اعضای شورای اسلامی شهر برسد و اجرایی شود.

شفیعی در بخش دیگری از اظهاراتش ضمن اعلام موافقت با این مکاتبه، بر ضرورت توسعه زیرساخت ها در محلات و مناطق محروم و کم برخوردار از طریق بهره مندی از ظرفیت تبصره ۳ تاکید کرد و گفت: اجرای درست تبصره ۳ به توزیع عادلانه خدمات و امکانات کمک خواهد کرد.

در این جلسه مسعود عباس نژاد و رضا عاشری دیگر اعضای کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر رشت نیز حضور داشتند.