موافقت با کلیات راه اندازی مجدد باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در کمیسیون فرهنگی شورا

حرف تازه – با کلیات راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در کمیسیون فرهنگی شورا موافقت شد. در جلسه صبح امروز کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت که به ریاست سید رضا موسوی روزان در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد با کلیات راه اندازی مجدد باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری رشت موافقت شد. بر این اساس […]

حرف تازه – با کلیات راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در کمیسیون فرهنگی شورا موافقت شد.

در جلسه صبح امروز کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت که به ریاست سید رضا موسوی روزان در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد با کلیات راه اندازی مجدد باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری رشت موافقت شد.

بر این اساس مقرر شد روز شنبه در جلسه فوق العاده کمیسیون فرهنگی شورا، اساسنامه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بررسی شود و پس از آن روز یکشنبه در صحن شورا تصمیم نهایی در خصوص راه اندازی مجدد باشگاه اتخاذ شود.

شایان ذکر است در جلسه صبح امروز، افشین ناظمی به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت و گفت: از سال ۱۳۶۲ باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری رشت فعالیت داشته است و تا سال ۸۴ پروانه آن تمدید شده است.  پس از آن از سال ۸۷ سازمان فرهنگی راه اندازی شد و باشگاه زیر مجموعه سازمان به فعالیتش ادامه داد. اما از این پس تیم های حاضر در مسابقات استانی یا کشوری باید پروانه باشگاه، اساسنامه و آیین نامه انضباطی داخلی را برای حضور در مسابقات ارائه کنند.