مهندس رسولی به عیادت احمد عبداللهیان رفت

حرف تازه : مهندس رضا رسولی به عیادت احمد عبداللهیان رفت. در حالیکه هفته قبل احمد عبداللهیان، فیلمساز جوان گیلانی تصادف شدیدی را پشت سر گذاشت سرانجام مهندس رضا رسولی، عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، با مراجعه به منزل این کارگردان از ایشان عیادت کرد. در ابتدای این دیدار احمد عبداللهیان در شرح تصادف ۱۴ […]

حرف تازه : مهندس رضا رسولی به عیادت احمد عبداللهیان رفت.

در حالیکه هفته قبل احمد عبداللهیان، فیلمساز جوان گیلانی تصادف شدیدی را پشت سر گذاشت سرانجام مهندس رضا رسولی، عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، با مراجعه به منزل این کارگردان از ایشان عیادت کرد.

در ابتدای این دیدار احمد عبداللهیان در شرح تصادف ۱۴ فروردین و وضعیت فعلی خود گفت: در یکی از کوچه های بلوار گیلان در حال تردد بودیم که ناگهان یک خودروی پراید با سرعت بالا به خیابان اصلی آمد؛ راننده ما به صورت حرفه ای خودروی پراید را رد کرد اما راننده پراید با همان سرعت به مسیرش ادامه داد و با برخورد به چرخ عقبم ماشینمان، خودروی ما را میان دو خودروی پارک شده انداخت و ما داخل لاستیک زاپاس پرادوی پارک شده رفتیم. پس از این اتفاق و پس از تاخیر اورژانس در رسیدن به محل حادثه نهایتا به بیمارستان پورسینا منتقل شدم و از ناحیه دست راستم که شدیدا آسیب دیده بود و شکستگی شدید داشت مورد عمل جراحی قرار گرفتم. ضمنا زانو و ساق چپم نیز آسیب دیده است و فعلا پزشکان دستور استراحت مطلق داده اند و باید نشسته بخوابم. پزشکان امیدوارند نیازی به پلاتین برای مداوای کامل دستم نباشد.

وی در ادامه با بیان اینکه از لحاظ روحی و جسمی شرایط خوبی ندارم افزود : از میان مسئولین فقط مدیر کل ارشاد و مهندس کوچکی نژاد تماس گرفته اند و متاسفانه پس از سال ها سابقه کاری خانواده عبداللهیان در مطبوعات، ورزش و هنر، به ما کم لطفی شد.

احمد عبداللهیان در خصوص آخرین کار خود ، درباره آمنه ، گفت :  این کار، به خاطر شیطنت هایی در موسسه رسانه های تصویری در سال ۹۴ پخش نشد. این فیلم اولین فیلمی است که درباره معضل اسیدپاشی ساخته شده و به شدت آموزنده است و حدود ۳۰ چهره شناخته شده و مطرح سینمایی و ورزشی در آن حضور دارند. البته نهایتا با پیگیری های مدیر کل ارشاد، وزیر ارشاد را در رشت و در جریان بازدید از تالار مرکزی رشت دیدیم و ایشان مجددا دستور جدیدی دادند.

صبح شنبه نیز احمد عبداللهیان در گفتگو با روزنامه سوال جواب به تشریح مسائل فوق و کم لطفی مسئولین استان پرداخته بود.

رضا رسولی نیز در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای احمد عبداللهیان، پای صحبت های این کارگردان گیلانی که از خانواده ای کاملا شناخته شده در حوزه رسانه است نشست و پیگیر مشکلات این هنرمند جوان شد.

آقایان خوشحال، عزیزی و مصطفی عاقل منش از همراهان مهندس رسولی در این دیدار صمیمانه بودند.

تحریریه حرف تازه نیز وظیفه خود می دانست تا به عیادت این هنرمند جوان گیلانی برود.

۲۰۱۶۰۴۰۹_۲۳۴۰۴۹ ۲۰۱۶۰۴۰۹_۲۳۴۱۰۸ ۲۰۱۶۰۴۰۹_۲۳۴۷۴۶