جبار کوچکی نژاد:

مهر ماه گزارش کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در صحن علنی قرائت می‌شود

حرف تازه – رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان زمان قرائت گزارش کمیته متبوعش در صحن علنی مجلس را مهر ماه اعلام کرد. جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه روند کاری تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه دارد، گفت:گزارش کمیته‌ها در حال تکمیل شدن است و بر این اساس گزارش نهایی تحقیق […]

حرف تازه – رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان زمان قرائت گزارش کمیته متبوعش در صحن علنی مجلس را مهر ماه اعلام کرد.

جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه روند کاری تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه دارد، گفت:گزارش کمیته‌ها در حال تکمیل شدن است و بر این اساس گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تا نیمه اول شهریورماه سال جاری تقدیم هیأت رئیسه مجلس شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم اکنون کارشناسان هفت کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در حوزه‌های بانک سرمایه، خدمات، پتروشیمی، صنایع آموزشی، ساختمان و غیره در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی‌های تابستانه مجلس شورای اسلامی، گزارش تحقیق و تفحص احتمالا در مهر ماه در صحن علنی قرائت خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور وزرای سابق آموزش در کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان برای ارائه توضیحات در دستور کار بود اما به دلیل تعطیلی‌های تابستانه مجلس به تعویق افتاد از این رو این مهم نیز در آینده پیگیری خواهد شد.

خانه ملت