مهرشاد داداری قهرمان مسابقات اسنوکر زیر ۲۱ سال انتخابی استان گیلان شد

حرف تازه : فینال مسابقات اسنوکر زیر ۲۱ سال گیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی و به میزبانی باشگاه بیلیارد سارنگ برگزار شد. در این رقابت که با حضور سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان گیلان برگزار شد؛ مهرشاد داداری به مقام قهرمانی دست یافت. پس از داداری، محمد خشنود، […]

حرف تازه : فینال مسابقات اسنوکر زیر ۲۱ سال گیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی و به میزبانی باشگاه بیلیارد سارنگ برگزار شد.

در این رقابت که با حضور سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان گیلان برگزار شد؛ مهرشاد داداری به مقام قهرمانی دست یافت. پس از داداری، محمد خشنود، رضوان سالم و محمد رضا ملک زاده به ترتیب مقام های دوم تا چهارم را کسب کردند. به ۴ نفر برتر این مسابقات کاپ، لوح قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.

در پایان این مسابقات سینا عباسی به عنوان پدیده مسابقات انتخاب و لوح و جایزه این عنوان به او اهدا شد. لوح اخلاق هم به آقای شعبان نژاد رسید.

سارنگ بزرگ چنانی بعد از مراسم طی جلسه ای با قهرمانان ضمن اعلام حمایت کامل هیئت از منتخبین برای شرکت در مسابقات کشوری زیر ۲۱ سال آتی از رکود چند ماهه اخیر در این ورزش ابراز نگرانی شدید کرد و گفت: از روسای هیئت های شهرستان ها و مسئولین کمیته ها و قهرمانان و دلسوزان این ورزش مدال آور انتظار دارم با انگیزه ای بیشتر و فعالانه حضور داشته باشند و از قهرمانان میخواهم که دلسرد نشوند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان گیلان افزود: طی چند روز آینده لیستی از باشگاه های فعال و غیر فعال را به مدیر کل محترم معرفی مینمایم و از ایشان میخواهم که در زمان صدور و تمدید مجوز ها پارامتر هایی از جمله قهرمان پروری و حضور در دوره های آموزشی و مسابقات و دارا بودن حداقل یک مربی درجه ۳ و داشتن میز استاندارد برای باشگاه ها را مد نظر قرار دهند.

بزرگ چنانی همچنین تصریح کرد: حضور ۴۰ بازیکن در مسابقات شهرستانی ایت بال شهرستان ماسال و حضور فقط ۲۴ بازیکن در مسابقات استانی زیر ۲۱ سال اسنوکر به ما پیام میدهد که اولا امسال به رتبه بندی هیئت های شهرستانی توجه بیشتری کنیم و در ثانی تلاش کنیم که افرادی نسبت به افتتاح باشگاه اقدام نمایند که روحیه قهرمان پروری داشته باشند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان گیلان از فرشید عباسی مدیر باشگاه سارنگ و حمید اختر کاویان مسئول برگزاری مسابقات به طور ویژه تشکر کرد و در پایان ابراز امیدواری کرد که باشگاه هایی از جمله کیوبال لاهیجان و توپ سیاه آستانه اشرفیه دوباره باز گشایی شوند.

فینال مسابقات اسنوکر زیر ۲۱ سال انتخابی استان گیلان ۲۴ مهر ماه جاری به مناسبت هفته تربیت بدنی به میزبانی باشگاه بیلیارد سارنگ برگزار شد.

روابط عمومی هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان گیلان

%d9%85%d9%87%d8%b1%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%af%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%88%da%a9%d8%b1%d9%85%d9%87%d8%b1%d8%b4%d8%a7%d8%af-%d8%af%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%82%d9%87%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d8%af