مهدی محمدیاری از سپیدرود جدا شد

در ادامه لیست بلندبالای بازیکنان خروجی تیم های سپیدرود و داماش رشت دقایقی پیش خبر رسید که مهدی محمدیاری نیز از جمع سپیدرودی ها جدا شده است.

حرف تازه – در ادامه لیست بلندبالای بازیکنان خروجی تیم های سپیدرود و داماش رشت دقایقی پیش خبر رسید که مهدی محمدیاری نیز از جمع سپیدرودی ها جدا شده است.

محمدیاری که سابقه حضور در تیم دوم نایمخن هلند را نیز در کارنامه دارد با عقد قراردادی به ماشین سازی تبریز پیوست تا او نیز فصل آینده در لیگ برتر حضور داشته باشد.

پیش از محمدیاری ۱۹ ساله، بازیکنانی چون محمد بلبلی، حسین شنانی، میلاد شیخ سلیمانی، امیر منصوریان، کوروش ملکی و میثم تهیدست نیز از جمع سرخپوشان رشتی جدا شده بودند.

از اردوی داماش نیز خبر رسید پس از جدایی میلاد پورصف شکن، علی آل کثیر دیگر مهاجم گلزن این تیم نیز طی پیامی اینستاگرامی با هواداران خداحافظی کرده و قصد خروج از این تیم را دارد.

با توجه به دریافت اخباری مبنی بر اینکه داماش در لیگ یک حضور خواهد داشت، باید منتظر روزهای آینده و وضعیت دو نماینده رشت در رقابت های لیگ یک باشیم و ببینیم نظرمحمدی و فراهانی روزهای سخت پیش رو و همچنین خلا چند بازیکن اثرگذار را چگونه پشت سر خواهند گذاشت.