مهدی فلاح پدیده جوان انتخابات مجلس رشت و خمام

دکتر مهدی فلاح پدیده جوان انتخابات مجلس در رشت و خمام است که در همین مدت کوتاه، موج خوبی ایجاد کرده است.

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، دکتر مهدی فلاح پدیده جوان انتخابات مجلس در رشت و خمام است. این چهره جوان در همین مدت کوتاه، موج خوبی ایجاد کرده و به عنوان یکی از جدی ترین مدعیان این دوره از انتخابات نام خود را بر سر زبان ها انداخته است.

فلاح که در آستانه ۴۰ سالگی به دنبال اولین حضور در مجلس است توانسته گوی سبقت را از بسیاری از رقبای باتجربه اش برباید و به لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این حوزه انتخابیه نیز راه یابد.

به واسطه عدم رضایتمندی مردم رشت و خمام از عملکرد نمایندگان فعلی، به نظر می رسد با ادامه این روند رو به رشد، فلاح وضعیت مطلوب تری حتی به نسبت برخی نمایندگان فعلی رشت داشته باشد.

هرچه به انتخابات نزدیک تر می شویم حمایت گروه های مختلف مردمی به ویژه جوانان اصولگرا از او بیشتر شده است. در کنار این موارد بزرگان جریان اصولگرایی نیز با وجود ارائه لیستی متشکل از چهره های نام آشنا تحت عنوان لیست شانا، که به نظر می رسد بر مبنای شانس رای آوری بسته شده است، با امیدواری نسبت به آرای فلاح، نام او را نیز به عنوان گزینه اصلی این لیست و دیگر لیست های اثرگذار خود مطرح کرده اند.

مهدی فلاح پزشک جوانی است که به عنوان یک چهره جدید حرف های بسیاری برای گفتن دارد و اصلا بعید نیست با آرایی خیره کننده انتخابات را به پایان برساند و به عنوان پدیده این دوره معرفی شود.

نگاهی به فضای سیاسی حاکم بر انتخابات، شنیده هایی از محافل مختلف سیاسی، گرایش او به سمت اصولگرایان و حمایت این طیف سیاسی از فلاح و در مقابل عدم ارائه لیست از سوی اصلاح طلبان و اعتدالیون حاکی از آن است دکتر مهدی فلاح پدیده جوانی است که باید منتظر نتیجه آرای او در این دوره ماند.

شاید با ادامه این روند و افزایش شانس برخی چهره های مستقل، حمایت از فلاح به منظور جلوگیری از تکرار ترکیب فعلی نمایندگان رشت نیز بیشتر و بیشتر شود و مجموعه این عوامل بتواند مسیر دستیابی به پیروزی را برای او هموارتر نماید. اما همچنان باید تا آخرین لحظه منتظر نتیجه انتخابات ماند و از گمانه زنی در خصوص نتایج پرهیز کرد.