تنها نقطه روشن در لیستی برای حفظ وضع موجود!

مهدی فلاح وجه اشتراک دو لیست مطرح اصولگرایان در انتخابات مجلس رشت و خمام

اصولگرایان که نتوانسته اند روی لیست نهایی به اجماع دست یابند با دو لیست مطرح در رشت و خمام به استقبال انتخابات رفته اند و جالب آن که مهدی فلاح وجه اشتراک دو لیست مطرح اصولگرایان در این دوره است.

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، با نزدیک شدن به روز انتخابات، شاهد ارائه لیستهای مختلف انتخاباتی هستیم و در این بین اصولگرایان که نتوانسته اند روی لیست نهایی به اجماع دست یابند با دو لیست مطرح در رشت و خمام به استقبال انتخابات رفته اند و جالب آن که مهدی فلاح وجه اشتراک دو لیست مطرح اصولگرایان در این دوره است.

دکتر مهدی فلاح پس از آن که در لیست شانا (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب) مورد حمایت قرار گرفت و در نهایت آقازاده و کوچکی نژاد دو نماینده فعلی رشت را در کنار خود می دید حالا در لیست ائتلاف بزرگ نیروهای انقلاب متشکل از مجمع یاران انقلاب، شورای وحدت و راهیان گام دوم نیز قرار گرفته است و این بار در کنار خود محمدرضا احمدی سنگر دیگر نماینده فعلی رشت و کیوان میرزایی را می بیند.

آنچه مشخص است دو جریان اثرگذار اصولگرا روی نام مهدی فلاح به واسطه شخصیت آرام، جوانی، اشراف بر مسائل و مشکلات رشت و خمام و صراحت کلام به اجماع خوبی دست یافته اند اما بر سر نخواستن برخی نمایندگان فعلی در لیست هایشان اختلاف نظر دارند.

دکتر مهدی فلاح را باید تنها نقطه امید لیست های ارائه شده از سوی اصولگرایان دانست. به این خاطر که از یک سو، اجماع روی نام او می تواند منجر به آرایی قابل توجه از سوی حامیان این جریان سیاسی برای فلاح شود و از سوی دیگر چهره ای جدید به شمار می رود که می تواند با توجه به نارضایتی عمومی از عملکرد نمایندگان فعلی گزینه مقبول تر نسبت به سه نماینده رشت به شمار رود.

فلاح که موج انتخاباتی خوبی در فضای ستادی و همچنین مجازی ایجاد کرده است می تواند به عنوان شگفتی ساز این دوره از انتخابات معرفی شود و تا آخرین لحظه به عنوان یکی از مدعیان اصلی نمایندگی رشت و خمام معرفی شود.

ادامه این روند در روزهای آینده می تواند لحظه به لحظه زنگ خطر را بیش از پیش برای نمایندگان فعلی رشت به صدا در آورد و فلاح می تواند همانند برخی چهره های مستقل که بدون لیست پا به عرصه انتخابات گذاشته اند اقبال عمومی بیشتری را نصیب خود کند.

هرچند انتظار می رفت جریان اصولگرایی صدای نارضایتی مردم رشت و خمام از وضع موجود را بشنوند و با میدان دادن به جوانان منتسب به طیف خود لیستی متفاوت ارائه دهند اما در نهایت با نگاهی به لیست های ارائه شده می توان گفت مهدی فلاح تنها گزینه ای است که این ویژگی ها را دارد. باید دید در نهایت فلاح چگونه کار خود را در این دوره از انتخابات به پایان خواهد رساند. چرا که موفقیت او می تواند تضمین حضور بیشتر چهره های جوان در ادوار آینده در لیست های موثر انتخاباتی باشد.