مجید رجبی ویسرودی خطاب به شهردار:

من به شما علاقمندم؛ دلیلش را هم می دانید / آرام سازی سبزه میدان بی معناست / قدرت اجرایی بالایی دارید

حرف تازه : مجید رجبی ویسرودی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت، از پاسخ های شهردار رشت قانع نشد. مجید رجبی ویسرودی که از مخالفین همیشگی شهردار رشت به شمار می رود پس از ارائه توضیحات اجمالی شهردار به سوالاتی که رجبی در خصوص مناقصات مطرح کرده بود قانع نشد و گفت: منظور نامه […]

حرف تازه : مجید رجبی ویسرودی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت، از پاسخ های شهردار رشت قانع نشد.

مجید رجبی ویسرودی که از مخالفین همیشگی شهردار رشت به شمار می رود پس از ارائه توضیحات اجمالی شهردار به سوالاتی که رجبی در خصوص مناقصات مطرح کرده بود قانع نشد و گفت: منظور نامه من چیز دیگری بود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت خطاب به شهردار رشت گفت: با شما دشمنی ندارم. به شما علاقمندم و دلیلش را هم می دانید.

وی به افتتاحیه های شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال یک شرکت در مناقصه ای ساخت ۲۲ پل عابر پیاده را می برد. وقتی برای هریک جداگانه مراسم افتتاحیه برگزار می شود و هزینه هایی را در بردارد شائبه تبلیغاتی بودن پیدا می کند.

رجبی ویسرودی در ادامه به انتقاد از آرام سازی سبزه میدان پرداخت و تصریح کرد: باید سریع تر خودرو ها عبور کنند. در ترافیک شدید آرام سازی چه معنایی دارد؟ اما شما در روز استیضاح این طرح را اجرا کردید تا مردم ببینند شما در حال انجام کار هستید و شورا قصد استیضاح دارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شما قدرت اجرایی بالایی دارید و انرژی هم می گذارید گفت: طوری کار کنید که آسایش مردم سلب نشود و زمان بندی پروژه ها را با دقت انجام دهید. اینکه تمام شهر همزمان کارگاه شود افتخار نیست.