شب رویایی شیاطین سرخ در تئاتر رویاها

منچستر یونایتد بارسلونا را حذف کرد | نگاهی به نتایج و برنامه لیگ اروپا

منچستریونایتد با برتری ۲-۱ مقابل بارسلونا موفق شد جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا را به‌دست آورد.

به گزارش حرف تازه به نقل از خبر ورزشی ، دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ اروپا بین منچستریونایتد و بارسلونا در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که این بازی را شیاطین سرخ ۲-۱ بردند تا به مرحله بعدی برسند.

منچستر یونایتد بارسلونا را حذف کرد

ابتدا روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی بارسا را پیش انداخت، در حالی که داوید دخئا هم دستش را خوانده بود. اما کامبک یونایتد برزیلی بود. ابتدا فرد در دقیقه ۴۷ کار را به تساوی کشاند. سپس آنتونی در دقیقه ۷۳ گل برتری و صعود را زد.

به این ترتیب بارسلونا از رقابت‌های اروپایی کنار رفت و منچستریونایتد به مرحله یک‌هشتم نهایی رسید.

به گزارش حرف تازه در دیگر دیدارها، یوونتوس با سه گل نانت را شکست داد و با توجه به تساوی دیدار رفت به مرحله بعد راه یافت. اسپورتینگنیز با ۴ گل میتیلند را در هم کوبید و با در نظر گرفتن تساوی دیدار رفتراهی مرحله یک هشتم نهایی شد. یاران سردار آزمون در بایرلورکوزن نیز موفق شدند پس از برتری سه بر دو مقابل موناکو در پایان وقت های قانونی و اضافه، در ضربات پنالتی این تیم را از دور رقابت ها حذف کنند.

آیندهوون با دو گل سویا را شکست داد اما شکست سنگین ۳ بر صفر در دیدار رفت مانع از صعود این تیم هلندی به دور بعدی رقابت ها شد. رن نیز با وجود برتری دو بر یک مقابل شاختار در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد و از لیگ اروپا کنار رفت. یونیون برلین نیز ۳ بر ۱ آژاکس را از پیش رو برداشت و راهی مرحله بعد شد و در نهایت آ اس رم موفق به جبران شکست ۱ بر صفر در دیدار رفت شد و با برتری ۲ بر صفر مقابل سالزبورگ به جمع ۱۶ تیم نهایی این رقابت های راه یافت.

در مرحله یک هشتم نهایی منچستر یونایتد به مصاف رئال بتیس خواهد رفت. یوونتوس رودرروی فرایبورگ خواهد ایستاد. آ اس رم و رئال سوسیداد با یکدیگر پیکار خواهند کرد. اسپورتینگ به مصاف آرسنال می رود. یونیون برلین نیز سن ژیلواز را مقابل خود خواهد دید. سویا و فنرباغچه با یکدیگر مسابقه می دهند. بایرلورکوزن نیز باید فرانس واروش را از پیش رو بردارد و شاختار و فاینورد رودرروی هم صف آرایی خواهند کرد.