منطق و آرامش حجت جذب نوشدارویی برای التهاب این روزهای رشت

امروز از همیشه کلافه تر است و گویی در و دیوارهای این شهر بر ما نهیب میزنند که خستگی و رخوت مجالی برای یک نفس راحت برایشان نگذاشته است.

حرف تازه – امروز از همیشه کلافه تر است و گویی در و دیوارهای این شهر بر ما نهیب میزنند که خستگی و رخوت مجالی برای یک نفس راحت برایشان نگذاشته است.

انگار درختان و همه آن طبیعت زیبای شهر دچار بیماری ملتهبی گردیده و از هیچ طبیبی هم مداوایی ساخته نیست و آن کس که باید در پی راه چاره ای باشد خود عامل التهاب و بیماری گردیده است.

پاییز هم تمام شد لیکن خزان ناکامی های مدیریت شهری در موضوع انتخاب شهردار به علت کارشکنی های طیفی تمامیت خواه به انتها نرسیده است و این افراد را پایانی برای دسیسه ها نیست.

در این میان و در بین این التهاب ها و درگیری ها گزینه ای از سوی منتخبین شورا تعرفه شده که در کنار تجربه حضور در ادوار شورای شهر سابقه ای روشن در خصوص مدیریت در خارج از مجموعه شهرداری را دارد.

حجت جذب را میتوان کاریزمایی از آرامش و منطق دانست که به دور از هر گونه حاشیه همواره به فکر خدمت بی ادعا به مردم با پرهیز از حاشیه هاست که به نظر بهترین گزینه برای شهرداری این روزهای رشت محسوب می گردد.

قدرت تعامل جذب با سازمانها، مناطق، و مدیران شهرداری و توجه ویژه به پرسنل حجمی و کارگران شهرداری از وی مدیری محبوب در بین پرسنل شهرداری ساخته و توجه وی به مناطق کم برخودار و حضور مستمر در این مناطق و پیگیری مطالبات این بخش از شهروندان از حجت جذب مدیری باصلابت برای شهروندان ایجاد کرده است.

امید میرود پس از ناکامی طیف حداقلی در همه شیطنت های خود در خصوص انتخاب جذب به عنوان شهردار بالاخره این جریان حاضر در شورای شهر با منطق و نگاهی عقلایی به سایر منتخبین پیوسته و شهرداری منطق گرا را برای رشت انتخاب کنند.