رمضانپور نرگسی:

منابع داخلی شهرداری کفاف پروژه ها را نمی دهد/ رشت باید از این بن بست نجات یابد

حرف تازه – احمد رمضانپور نرگسی در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری رشت در شورای پنجم بر ضرورت جذب سرمایه گذار و حفظ سرمایه های شهرداری رشت تاکید کرد. عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مراجعات بالای مردم به شهرداری رشت ، گفت: این مراجعات نسبت به سایر نهادها آمار بسیار […]

حرف تازه – احمد رمضانپور نرگسی در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری رشت در شورای پنجم بر ضرورت جذب سرمایه گذار و حفظ سرمایه های شهرداری رشت تاکید کرد.

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مراجعات بالای مردم به شهرداری رشت ، گفت: این مراجعات نسبت به سایر نهادها آمار بسیار بالایی دارد.

وی همچنین آرامش امروز را حاصل خون بهترین عزیزان ایران دانست و گفت: شهدا انسانهای عارفی بودند. جانبازان و ایثارگران از خودگذشتگی کردند که امروز ما بر این صندلی ها تکیه زده ایم.

رمضانپور نرگسی افزود: همین امروز که اینجا هستیم جانبازان دردها و سختی های فراوانی را تحمل می کنند.

عضو شورای پنجم رشت با تاکید بر تکریم مردم، شهدا جانبازان و ایثارگران تصریح کرد: شهرداری محل خدمت است.

وی همچنین بر حفظ کرامت کارکنان تاکید کرد و گفت: ما شهردار انتخاب می کنیم و از او مسئولیت می خواهیم و اگر اعضای شورا در انتخاب معاونین و مدیران دخالت کنند شهردار نمی تواند پاسخگو باشد.

احمد رمضانپور نرگسی در ادامه بر بستن بودجه واقعی تاکید کرد و گفت: چرا شهرداری بودجه ای ارائه می کند که قادر به تحقق آن نیست؟ وقتی نمی توانیم شکم خود را سیر کنیم چرا پروژه هایی تعریف می کنیم که کارکنان سه ماه حقوق نگیرند؟ 

عضو شورای پنجم تصریح کرد: در استان های نزدیک به ما چه اتفاقی افتاده است که امروز گرگان و اردبیل با ۱۰ سال قبل زمین تا آسمان تغییر کرده اند اما رشت نتوانسته به اهداف خود برسد؟

احمد رمضانپور نرگسی با بیان اینکه بودجه شهرداری کفاف پروژه های مختلف را نمی دهد خاطر نشان کرد : باید اعتماد سرمایه گذاران جلب شود و منابع از بیرون تزریق شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید از دارایی های سرمایه ای شهرداری رشت هزینه شود افزود: سرمایه های شهرداری باید برای توسعه شهر حفظ شود.

رمضانپور با اشاره به نزدیکی اش به بدنه دولت اظهار داشت: ان شاء ا… به کمک شما عزیزان مشکلات مالی را به نحو احسن حل خواهیم کرد.

عضو شورای پنجم رشت در پایان گفت: معتقدم در برخی زمینه ها فرهنگ صحیح باید جا بیفتد تا به نقطه ای برسیم که رشت از این بن بست نجات یابد.