ملی پوش گیلانی تیم ملی اسنوکر ایران با دو پیروزی و یک شکست روز دوم رقابت های قهرمانی آسیا را به پایان برد

حرف تازه – حامد ذره دوست ملی پوش گیلانی تیم ملی اسنوکر، تا پایان دومین روز رقابت های اسنوکر شش توپ قهرمانی  آسیا از سه دیدار خود موفق به کسب دو پیروزی شد و در یک دیدار شکست خورد. ملی پوش گیلانی تیم ملی اسنوکر ایران برابر حریفانی از قرقیزستان و عربستان سعودی به برتری […]

حرف تازه – حامد ذره دوست ملی پوش گیلانی تیم ملی اسنوکر، تا پایان دومین روز رقابت های اسنوکر شش توپ قهرمانی  آسیا از سه دیدار خود موفق به کسب دو پیروزی شد و در یک دیدار شکست خورد.

ملی پوش گیلانی تیم ملی اسنوکر ایران برابر حریفانی از قرقیزستان و عربستان سعودی به برتری دست یافت و مقابل حریف سرسختی از تایلند شکست خورد.

ذره دوست در نخستین روز به مصاف موخامد کریمبردی اولو از قرقیزستان، میزبان رقابت ها، رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شد.

امروز نیز در ادامه این رقابت ها حامد ذره دوست به مصاف سلیمان المیسفر از عربستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست یافت.

اما حامد ذره دوست در دیگر دیدار امروز خود در مقابل  ایسارا کاچالوونگ از تایلند ۵ بر ۲ شکست خورد تا در پایان روز دوم مسابقات، دو پیروزی و یک شکست را به نام خود ثبت کند.

ملی پوشان کشورمان در پایان روز دوم مسابقات به نه پیروزی برابر رقبای آسیایی خود دست یافتند و در چهار دیدار شکست خوردند.

این رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و تیمی به میزبانی بیشکک قرقیزستان با حضور یازده کشور برگزار می شود. ایران، هنگ‌کنگ، هند، عراق، قزاقستان، پاکستان، قطر، عربستان، تایلند، امارات و قرقیزستان میزبان بازی‌ها  تیم های حاضر در این مسابقات هستند.

رقابت های اسنوکر شش توپ قهرمانی آسیا از هشتم تیرماه آغازشده و تا پانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.