در ادامه تاريخ سازی دختران گيلان زمين؛

 ملی پوشان گیلانی کاراته در صدر رنکینگ جهانی

حرف تازه – در تازه ترین رتبه بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی کاراته، آویشن باقری و سارا بهمن یار، دو عضو تیم ملی کشورمان در صدر رنکینگ فدراسیون جهانی قرار گرفتند. بر اساس این گزارش در تازه ترین رنکینگ اعلام شده آویشن باقری که در دهمین دوره رقابتهای قهرمانی امیدهای جهان در تنریف اسپانیا […]

حرف تازه – در تازه ترین رتبه بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی کاراته، آویشن باقری و سارا بهمن یار، دو عضو تیم ملی کشورمان در صدر رنکینگ فدراسیون جهانی قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش در تازه ترین رنکینگ اعلام شده آویشن باقری که در دهمین دوره رقابتهای قهرمانی امیدهای جهان در تنریف اسپانیا در وزن ۵۵-کیلوگرم دختران به مدال طلا دست یافت در جایگاه نخست وزن خود قرار گرفت و کاراته کای دیگر ایران یعنیسارا بهمن یار که در وزن ۵۰-کیلوگرم تیم ملی، که در رقابتهای جهانی به مدال نقره دست یافته بود نیز در جای دوم رنکینگ جهانی قرار گرفت. بهمن یار مرداد ماه جاری نیز در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان به مقام نایب قهرمان و نشان نقره دست یافته بود.

حرف تازه این موفقیت را به دختران افتخار آفرین کاراته گیلان، سرکار خانم فاطمه قاسمی مربی جوان این تیم و استاد اسفندیار زیال سرپرست موفق هیئت کاراته گیلان تبریک می گوید.