فرهاد شوقی:

ملک تهاتر بیمه معوقه، همان ملکی است که به هواداران سپیدرود قول دادید / تشکر از استاندار بابت دغدغه حقوق پرسنل شهرداری رشت

حرف تازه : فرهاد شوقی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت که با محوریت طرح سوال از شهردار برگزار شد گفت : هرچند ماه یکبار طرح سوال می کنیم و حقوق ها پرداخت می شود اما مجددا به همان بی نظمی بر می گردد. عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت ضمن تشکر […]

حرف تازه : فرهاد شوقی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر رشت که با محوریت طرح سوال از شهردار برگزار شد گفت : هرچند ماه یکبار طرح سوال می کنیم و حقوق ها پرداخت می شود اما مجددا به همان بی نظمی بر می گردد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت ضمن تشکر از دکتر نجفی استاندار گیلان به دلیل دغدغه پرداخت حقوق پرسنل شهرداری گفت: شهردار گفته است دولت به ما کمک نمی کند. از انصاف نگذریم. در همین پروژه آبهای سطحی بیش از ۷ میلیارد تومان در لوله ها به ما کمک کرده است.

فرهاد شوقی با اشاره به بخشی از پاسخ های سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت در خصوص بیمه های معوقه گفت : در همین مکاتبات صورتجلسه ای بین آقای جمیل حق پرست و شهردار در خصوص پرداخت معوقات تامین اجتماعی وجود دارد که جهت تهاتر بدهی های شهرداری اسناد ملک ۲۴ واحدی ارائه شده است.

وی افزود: آیا این ملک ۲۴ واحدی برایتان آشنا نیست ؟ همان ملک واقع در بلوار دیلمان نیست که برای خرید سپیدرود در نظر گرفته شده بود؟! نمی شود یک ملک ۲۴ واحدی را در چند مورد معرفی کنیم. به هواداران سپیدرود قول داده بودید.

شوقی با انتقاد از کیفیت آسفالت ها گفت: سه هفته است این موضوع طرح سوال است. عکس گرفته ام و به همکاران نشان داده ام. با پا اسفالت را لگد می کنند. این یعنی آسفالت سرد است. یعنی استانداردها را ندارد. 

وی خطاب به شهردار گفت: آقای شهردار اینکه باید آسفالت اینطور بشود را همه ما می دانیم. بنده فوق لیسانس عمران هستم و اعضای دیگر هم تخصص دارند. اجرا باید درست باشد. 

در پایان ۸ عضو شورا از پاسخ های شهردار قانع نشدند و ۱ رای سفید وجود داشت. به این ترتیب شهردار در یک قدمی استیضاح قرار گرفت و روز سه شنبه با امضای ۵ عضو از ۱۵ عضو شورا ، استیضاح اعلام وصول خواهد شد.