ملوان مقابل تیم انتهای جدولی کارون اروند خرمشهر به تساوی رضایت داد

در چارچوب رقابت های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در دیداری دور از خانه مقابل تیم انتهای جدولی کارون اروند خرمشهر به تساوی بدون گل رضایت داد.

حرف تازه – در چارچوب رقابت های هفته بیست و یکم لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در دیداری دور از خانه مقابل تیم انتهای جدولی کارون اروند خرمشهر به تساوی بدون گل رضایت داد.

در این دیدار که عصر دیروز برگزار شد دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تقسیم امتیازات این دیدار و کسب یک امتیاز رضایت دادند.

در دیگر دیدارها گل ریحان البرز با یک گل مس کرمان را شکست داد. شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه ای مشابه فجر سپاسی را با شکست بدرقه کرد و آلومینیوم اراک نیز با همین نتیجه از سد شهرداری ماهشهر گذشت. در ادامه دیدارهای کم گل این هفته مس رفسنجان هم با یک گل بادران را شکست داد و خونه به خونه و گل گهر سیرجان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در تنها دیدار پرگل این هفته نود ارومیه ۴ بر ۱ شهرداری تبریز را در هم کوبید.

بدین ترتیب ملوان با ۱۹ بازی و ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت و تیم های شهرداری تبریز با ۱۸ امتیاز، خونه به خونه، شهرداری ماهشهر و کارون اروند خرمشهر با ۱۵ امتیاز از ۱۸ دیدار( یک بازی کمتر از ملوان) در رده های سیزدهم تا شانزدهم جدول قرار دارند.

ملوان در این فصل با ۶ امتیاز منفی در مسابقات حاضر شد.