لیگ یک؛

ملوان با پیروزی خارج از خانه از قعر جدول جدا شد

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با برتری خارج از خانه مقابل قشقایی شیراز از قعر جدول جدا شد.

حرف تازه – تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با برتری خارج از خانه مقابل قشقایی شیراز از قعر جدول جدا شد.

ملوان که فصل کابوس واری را در لیگ یک پشت سر می گذارد و کسر ۶ امتیاز نیز بر مشکلات این تیم در این فصل افزوده است این روزها کمی امیدوارانه تر به ادامه فصل نگاه می کند و برتری امروز این تیم مقابل قشقایی سبب شد پس از مدت ها از قعر جدول جدا شود.

در دیدار عصر امروز محمد حسنی پور تک گل ملوان را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار حساس قعر جدول نیز کارون اروند خرمشهر در خانه با یک گل مغلوب مس رفسنجان شد تا قعر نشین جدید لیگ یک لقب بگیرد. 

در سایر مسابقات امروز مس کرمان با یک گل مغلوب گل گهر سیرجان شد. نود ارومیه با یک گل سرخپوشان پاکدشت را شکست داد. آلومینیوم اراک با همین نتیجه از سد فجر سپاسی شیراز گذشت و شاهین شهرداری بوشهر هم در خانه خود با دو گل مغلوب بادران تهران شد.  در پرگل ترین دیدار امروز نیز گل ریحان البرز ۴ بر ۱ شهرداری ماهشهر را در هم کوبید.

در بالای جدول تیم های گل گهر سیرجان، سرخپوشان پاکدشت و مس کرمان به ترتیب با ۳۶، ۳۳ و ۲۹ امتیاز در رده های اول تا سوم قرار دارند. 

در انتهای جدول نیز کارون اروند خرمشهر، خونه به خونه بابل و ملوان بندرانزلی با ۱۴ امتیاز و بر حسب تفاضل رده های شانزدهم، پانزدهم و چهاردهم جدول را در اختیار دارند. خونه به خونه یک دیدار کمتر انجام داده است و بالاتر از این تیم ها شهرداری ماهشهر ۱۵ امتیازی قرار دارد.