ملت ایران بار دیگر وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشاندند

حرف تازه : رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعتی دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) شهدای همیشه جاوید انقلاب منعقد کردند و بار دیگر وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشاندند. مظفر نیکومنش، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در حاشیه راهپیمایی ۲۲ […]

حرف تازه : رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعتی دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) شهدای همیشه جاوید انقلاب منعقد کردند و بار دیگر وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

مظفر نیکومنش، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم انقلابی ایران با ایثار و فداکاری و ایمان به خدا، با پیروی از رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام راحل، حکومت دیکتاتوری و استبدادی شاهنشاهی را در هم شکستند و آغازی دوباره را همراه با تغییرات اساسی و بنیادی در تمام عرصه‌ها را برای ملت ایران رقم زدند.

وی افزود: مردم ایران با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر ساله عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان می‌دهند.

نیکومنش با اشاره به حضور مردم برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره دوران پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب را از مهمترین رویدادهای تاریخی جهان معاصر دانست و گفت: مردم ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعتی دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین شهدای همیشه جاوید انقلاب منعقد کردند و بار دیگر وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به الگو بودن انقلاب اسلامی ایران در دنیای اسلام، بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران تبدیل به الگویی برای کشورهای دیگر شده است و تاثیر آن بر تمامی کشورهای اسلامی مشهود است که این موضوع را می‌توان در جنبش‌های اخیر کشورهای مسلمان به عینه مشاهده کرد.

ایسنا