مشکلات رشت نه حل می شود و نه شنیده می شود؛

ملاقات مردمی واژه ای غریب برای شهردار غیربومی رشت!

حرف تازه – از مدت ها قبل ملاقات مردمی شهرداران، اعضای شورا و مدیران با مردم به صورت هفتگی به امری متداول و مرسوم تبدیل شده اما گویا این موضوع برای نصرتی، شهردار رشت، موضوعی غریب و ناشناخته باقی مانده است. مسعود نصرتی قزوینی نژاد از زمان روی کار آمدنش زمان بسیار کمی را برای […]

حرف تازه – از مدت ها قبل ملاقات مردمی شهرداران، اعضای شورا و مدیران با مردم به صورت هفتگی به امری متداول و مرسوم تبدیل شده اما گویا این موضوع برای نصرتی، شهردار رشت، موضوعی غریب و ناشناخته باقی مانده است.

مسعود نصرتی قزوینی نژاد از زمان روی کار آمدنش زمان بسیار کمی را برای ملاقات مردمی در نظر گرفته است. حتی گزارش های دریافتی از درون مجموعه شهرداری نیز حاکی از آن است این بی میلی به ملاقات های مردمی، در خصوص ملاقات با کارکنان و پرسنل نیز وضعیت چندان متفاوتی ندارد و شهردار تا امروز زمان چندانی را صرف شنیدن دغدغه های کارکنان نکرده است. 

در حالی که از زمان حضور مسعود نصرتی، عملا به بهانه بدهی های معوقه، شهرداری رشت دستاورد خاصی در حوزه پروژه های عمرانی نداشته و چهره شهر به همان وضع سابق باقی مانده است؛ شهردار غیربومی رشت حتی تمایل چندانی به ملاقات عمومی با مردم و پرسنل به منظور شنیدن و رفع مشکلات نیز نشان نداده و بسیاری از هفته های کاری هیچ اثری از ملاقات مردمی در پورتال شهرداری رشت نبوده است. 

وقت آن رسیده در شرایطی که سعید دقیقی، عضو شورای شهر قزوین، از بدهی ۶۰۰ میلیاردی پس از دوران نصرتی در قزوین رونمایی کرده و نصرتی نیز در نشست خبری پاسخی به این سوال نداده است این شهردار غیربومی بدهی های گذشته رشت را بزرگنمایی نکند و به دنبال اقدام و عمل و تغییر چهره شهر و شنیدن و رفع مشکلات مردم باشد.

امیدواریم سرانجام نصرتی از مرحله “کلنگ زنی” یا به قول برخی عزیزان “گلنگ زنی” عبور کند و با حضور در جمع مردم شهامت شنیدن مشکلات و عزم جدی برای رفع آن دغدغه ها را داشته باشد.