معرفی نفرات برتر مسابقات بزرگ رنکینگ اسنوکر گیلان

حرف تازه : مراسم اهدای جوایز مسابقات بزرگ رنکینگ اسنوکر گیلان با حضور مسئولین محلی و استانی برگزار شد. به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان گیلان، عصر امروز سه شنبه ساعت ۱۷ مراسم اهدای جوایز اولین دوره مسابقات بزرگ رنکینگ اسنوکر استان گیلان به میزبانی باشگاه شار […]

حرف تازه : مراسم اهدای جوایز مسابقات بزرگ رنکینگ اسنوکر گیلان با حضور مسئولین محلی و استانی برگزار شد.

به گزارش حرف تازه به نقل از روابط عمومی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان گیلان، عصر امروز سه شنبه ساعت ۱۷ مراسم اهدای جوایز اولین دوره مسابقات بزرگ رنکینگ اسنوکر استان گیلان به میزبانی باشگاه شار فومن با حضور مسئولین مربوطه انجام شد.

طی این مراسم به چهار نفر اول کاپ، لوح قهرمانی و جوایز ارزنده ای اهدا شد. امیر ابراهیمی از رشت، محمد خسروانی از کیاشهر، علی آقا جانی از باشگاه شادمان رشت و آرمان اختر کاویان از باشگاه شار فومن به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب کرده بودند.

در این مراسم که با حضور حسن آموزگار معاون توسعه امور ورزش های قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان، ابراهیم محبی عضو شورای شهر ماسال و عضو شورای عالی استان گیلان و عضو شورای عالی استان ها در کشور، محمد رضا رحمانی رئیس شورای شهر صومعه سرا و هیئت همراه از جمله مرتضی مسرور شهردار صومعه سرا، پور گل رئیس اداره ورزش و جوانان فومن و بسیاری از ارکان هیئت و قهرمانان و داوران انجام شد از نیما غلامی مسئول برگزاری مسابقات و موسس باشگاه شار و بازیکن دارای بالاترین برک، حامد علوی سر داور مسابقات، ماهان زیبایی، مهیار قلی پور علی بشکول، کیهان خیر اندیش، مهدی کیایی، حمید اختر کاویان، امیر ابراهیمی به عنوان داوران و برگزار کنندگان مسابقات نیز تقدیر به عمل آمد و لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

در بخشی از این مراسم نیما غلامی گزارشی از این مسابقات که با حضور ۶۴ نفر از برترین های استان برگزار شد را ارائه داد.

سارنگ بزرگ چنانی از اجرای منظم و دقیق آیین نامه برگزاری مسابقات تدوین آبان ۹۵ که نتیجه ۸ ساعت کاری جلسه بود خبر داد و گفت: از حضور داوران و نظم و انضباط ستودنی موجود خرسندم. تمام تلاش خود را برای به کار گیری خرد جمعی و استفاده از همه نظرات انجام دادم و از آقای محبی بابت نوید کمک یک میلیونی برای برگزاری دوره های آموزشی در ماسال تشکر می کنم.

حسن آموزگار نیز هیئت استان گیلان را فعال و پویا و بی حاشیه دانست و از حضور قهرمان حامد ذره دوست در مسابقات آتی بین المللی استقبال کرد.

۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

photo_2016-11-15_22-14-31photo_2016-11-15_22-14-39

photo_2016-11-15_22-06-16

photo_2016-11-15_21-59-08photo_2016-11-15_21-59-21photo_2016-11-15_21-59-12