معرفی نفرات برتر مسابقات اسنوکر پیشکسوتان گیلان

حرف تازه :روز گذشته مراسم اهدای جوایز مسابقات اسنوکر پیشکسوتان استان گیلان و جلسه کاری با نصاب های میز در استان با حضور آقای دکتر رسولی عضو شورای کلانشهر رشت و عضو هیئت رئیسه هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان برگزار شد. در این مراسم به اصغر وارسته قهرمان مسابقات ، قاسم حیدری نائب قهرمان و عابد […]

حرف تازه :روز گذشته مراسم اهدای جوایز مسابقات اسنوکر پیشکسوتان استان گیلان و جلسه کاری با نصاب های میز در استان با حضور آقای دکتر رسولی عضو شورای کلانشهر رشت و عضو هیئت رئیسه هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان برگزار شد.

در این مراسم به اصغر وارسته قهرمان مسابقات ، قاسم حیدری نائب قهرمان و عابد خرد مند و آرمان عطایی نفرات سوم این مسابقات کاپ، لوح تقدیر و جایزه نفرات برتر اهدا شد. همچنین از  فرشید عباسی، حمید اختر کاویان ، آرمان اختر کاویان و هادی قلیپور به پاس زحماتی که در برگزاری مسابقات استانی متحمل شدند تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم که با قرآن و سرود ملی اغاز شده بود مهندس سارنگ بزرگ چنانی به عنوان موسس باشگاه سارنگ ضمن تشکر از حضور مدعوین و تبریک به قهرمانان و عوامل اجرایی مسابقات از حمایت های مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان گیلان و رضا رسولی عضو شورای اسلامی شهر رشت تشکر کرد. رسولی نیز برای قهرمانان گیلانی از جمله حامد ذره دوست که به مسابقات جهانی شرم الشیخ مصر اعزام گردیده آرزوی موفقیت کرد.
بعد از مراسم اهدای جوایز جلسه ای بین آقایان محمد صالحی و علی راسخ و داور لایقی به عنوان نصاب های میز فعال در استان گیلان و ارکان هیئت تشکیل شد و مقرر شد که نصابین میز های بیلیارد برای نصب میز در مکان های عمومی از هیئت استان در مورد دارا بودن مجوز باشگاه استعلام نمایند و فعالیت خود را زیر نظر مسئول کمیته فنی انجام دهند و از نظر نرخ نصب و تعمیرات از تصمیمات کمیته فنی که متعاقبا مسئولین آن مشخص خواهندشد تبعیت کنند. هیئت بیلیارد و بولینگ گیلان نیز ضمن صدور کارت شناسایی و معرفی نصابین حاضر و آقای صادق عابدینی و حداکثر یک نفر دیگر که مورد تایید هیئت خواهند بود در شبکه های اجتماعی و باشگاه های استان و … برای معرفی آن ها به باشگاه های استان تلاش خواهد کرد و سایر موارد به جلسه بعدی کمیته فنی موکول شد.

روابط عمومی هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان