معرفی صرافی ارز دیجیتال بیت ۲۴

در این مقاله قصد داریم بیشتر با بازار ارز دیجیتال بیت ۲۴ و ویژگی‌های آن آشنا شویم.

رپورتاژ آگهی *، صرافی رمز ارز بیت ۲۴ یکی از پلتفرم‌های ایرانی پیشرو در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. این بستر کار خود را در سال ۱۳۹۸، زمانی که رقبای متعددی از قبل وجود داشتند، آغاز کرد، اما خیلی زود توانست با کنار زدن آن‌ها به جایگاه واقعی خود برسد. علت اصلی موفقیت صرافی ارز دیجیتال آنلاین بیت ۲۴ (bit24) نوآوری، تلاش برای پیشرو بودن در ارائه جدیدترین قابلیت‌ها و تمرکز بر مشتری مداری است. در این مقاله قصد داریم بیشتر با بازار ارز دیجیتال بیت ۲۴ و ویژگی‌های آن آشنا شویم.

آشنایی مختصر با صرافی رمز ارز بیت ۲۴

بیت ۲۴ در تابستان سال ۱۳۹۸ در محیطی دانشگاهی متولد شد. اگرچه قبل از ظهور این بستر خرید و فروش ارز دیجیتال نیز صرافی‌های ایرانی متعددی وجود داشت، اما صرافی Bit ۲۴ خیلی زود تبدیل به یکی از نخستین پلتفرم‌های با تسویه خودکار و سیستمی شد. با توجه به نوسان‌های شدید قیمت در بازار کریپتو و نیاز مبرم کاربران به تسویه آنی و سریع بعد از ثبت سفارش، این موضوع خیلی زود مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفت.

صرافی آنلاین بیت ۲۴ از همان ابتدای فعالیت تمرکز زیادی روی تحقیق و توسعه داشت، در نتیجه همیشه خیلی زود جدیدترین و به‌روزترین ابزارها و نوآوری‌ها در حوزه بلاک چین و کریپتو را پیاده‌سازی می‌کرد. علاوه بر آن، صرافی bit24 آموزش به کاربران و کمک به افزایش دانش عموم مردم درباره حوزه نوظهور کریپتو و رمز ارزها را یکی از اصول خود قرار داد. در این راستا، آکادمی و وبلاگ صرافی ارز دیجیتال بیت ۲۴ تاسیس شد؛ بیت ۲۴ علاوه بر یک بازار ارز دیجیتال یک آکادمی بزرگ برای یادگیری حوزه کریپتو نیز محسوب می‌شود.

در وبلاگ صرافی bit24 می‌توان به آموزش‌های پایه نظیر نحوه استفاده از کیف پول‌های ارز دیجیتال و همچنین آموزش‌های کاملا تخصصی و حرفه‌ای نظیر نحوه ساخت قرارداد هوشمند و اپلیکیشن غیر متمرکز دسترسی داشت. صرافی رمز ارز بیت ۲۴ تلاش زیادی برای آگاه‌سازی سرمایه گذاران از پروژه‌های کلاهبرداری داشته و همواره در تلاش است تا به کاربران در تشخیص پروژه‌های قوی کمک کند. پوشش صرافی آنلاین بیت ۲۴ از جدیدترین اخبار و تحلیل‌ها در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی مثال‌زدنی است.

مهمترین ویژگی‌های بازار و صرافی ارز دیجیتال بیت ۲۴

در ادامه قصد داریم به مهمترین ویژگی‌های بازار ارز دیجیتال بیت ۲۴ اشاره کنیم؛ چرا باید bit24 را به جای دیگر صرافی های رمز ارز انتخاب کرد؟

تسویه ارزی و ریالی سریع

با توجه به ماهیت بسیار پر نوسان بازار رمز ارزها، این معیار بسیار حائز اهمیت است. ممکن است قیمت یک ارز در بازه‌ای کوتاه چند ده درصد یا در برخی مواقع چند صد درصد افزایش یا کاهش پیدا کند. در چنین شرایطی، حتی اگر تریدر به درستی تحلیل و در زمانی مناسب اقدام کرده باشد، در صورت تسویه دیرهنگام توسط صراف، فرصت از دست خواهد رفت. خوشبختانه در صرافی ارز دیجیتال بیت ۲۴ با این مشکل مواجه نخواهید شد.

سفارش‌های خرید و فروش در صرافی bit24 به صورت آنی پردازش می‌شوند. اگر حین خرید، واریز به کیف پول صرافی آنلاین بیت ۲۴ را انتخاب کرده باشید، بدون پرداخت کارمزد انتقال (کارمزد مربوط به شبکه بلاک چین که ارتباطی به صرافی ندارد) حسابتان خیلی سریع با رمز ارز مورد نظر شارژ خواهد شد. در صورت تصمیم برای واریز به یک کیف پول شخصی نیز انتقال خیلی زود انجام می‌شود.

کیف پول امن و اختصاصی صرافی  بیت ۲۴

صرافی آنلاین بیت ۲۴ به هر حساب کاربری یک کیف پول داخلی اختصاص می‌دهد. مزیت استفاده از این والت و نگهداری رمز ارزها در آن به جای انتقال به یک کیف پول شخصی، سرعت گرفتن مبادلات و مخصوصا حذف کارمزدهای انتقال است؛ در برخی بلاک چین‌ها، مخصوصا در صورت افزایش ترافیک شبکه، مجبور به پرداخت چند صد هزار تومان کارمزد انتقال خواهید بود، اما به لطف کیف پول امن و اختصاصی صرافی رمز ارز بیت ۲۴ اجبار به پرداخت کارمزد از بین می‌رود.

تنوع ارزی صرافی ارز دیجیتال آنلاین بیت ۲۴

در صورت عدم پشتیبانی یک صرافی ارز دیجیتال از کوین‌ها و توکن‌های متعدد، مجبور به ثبت نام و استفاده از پلتفرم‌های متعدد خواهید بود. ترجیح کاربران، امکان خرید و فروش ارزهای مختلف در یک صرافی است. bit24 از این نظر یکی از صرافی های ارز دیجیتال پیشرو است؛ در حال حاضر از بالای ۳۵۰ رمز ارز شامل قوی‌ترین پروژه‌های کریپتویی پشتیبانی می‌شود. این فهرست به مرور زمان، با داغ‌ترین و بهترین رمز ارزهای بازار، همینطور پربارتر می‌شود. بازار ارز دیجیتال بیت ۲۴ توجه ویژه‌ای به درخواست‌های کاربران برای اضافه کردن کوین‌ها و توکن‌های جدید دارد.

تجربه کاربری مناسب ؛ از اپلیکیشن کاربردی تا ثبت نام سریع

در برخی مواقع، کاربران حین اولین تجربه کار با یک صرافی ارز دیجیتال از آن زده می‌شوند؛ رابط کاربری نامناسب وب سایت، نداشتن اپلیکیشن اختصاصی و مخصوصا روند سخت و آزاردهنده ثبت نام و سپس احراز هویت، کاربران را فراری می‌دهند! خوشبختانه حین استفاده از صرافی ارز دیجیتال بیت ۲۴ با این مشکلات مواجه نخواهید شد.

نخست این که رابط کاربری وب سایت صرافی آنلاین بیت ۲۴ در هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل دلچسب و جذاب است. حتی بدون نصب اپلیکیشن، به راحتی قادر به استفاده از تمام قابلیت‌ها و امکانات صرافی رمز ارز bit24 خواهید بود. در صورت تمایل می‌توانید برای داشتن بهترین تجربه کاربری ممکن، اپلیکیشن صرافی رمز ارز بیت ۲۴ را برای دستگاه اندروید یا آی‌اواس خود دانلود و نصب کنید.

ثبت نام و احراز هویت نیز در بازار ارز دیجیتال بیت ۲۴ خیلی سریع انجام می‌شود؛ کافی است اطلاعات ضروری درخواست شده را ارائه و تصویری از خود به همراه دست نوشته‌ای بسیار کوتاه ارسال کنید. فرآیند کوتاه و راحت احراز هویت فقط یک مرتبه انجام می‌شود. فراموش نکنید برای استفاده از تمام صرافی های ارز دیجیتال معتبر ملزم به این کار هستید و این روند منحصر به بیت ۲۴ نیست.

* پایگاه خبری حرف تازه هیچگونه مسئولیتی در خصوص معاملات مربوط به رپورتاژ آگهی ها ندارد.