معرفی سایت نقره گل

امروزه خرید اینترنتی وسایل و ظروف نقره به دلیل راحت بودن فرآیند خرید، مقایسه آسان قیمت‌ها و محصولات، روشی عالی برای ارسال هدیه و تنوع بالا رواج بیشتری پیدا کرده است. اما مساله مهم یافتن وب سایتی قابل اطمینان است که بتواند با ارائه اجناس با کیفیت و با طراحی شیک پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. نقره گل وب سایتی در زمینه فروش انواع ظروف نقره، ساعت، آینه شمعدان نقره، تابلو نقره و گل نقره است که بعد از سال‌ها تجربه در کسب و کار آزاد و حضوری برای خرید راحت و بی دغدغه مشتریان وفادار خود ساخته شده است.

حرف تازه – رپورتاژ آگهی: با معرفی سایت نقره گل به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی اجناس نقره در کشور، این مساله را خاطر نشان می‌شویم که این فروشگاه با قدمت بیش از ۶۰ سال در تولید و عرضه صنایع دستی نقره با طراحی شیک و منحصر به فرد توانسته است مشتریان بیشماری به خود جذب کند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نکات قوت وب سایت نقره گل و چند نمونه از محصولات پرفروش و زیبای موجود در آن آشنا کنیم:

معرفی سایت نقره گل

چرا سایت نقره گل؟

شاید این سوال را از خود بپرسید که چرا سایت نقره گل؟ باید بگوییم کلیه محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه اینترنتی دارای ضمانت کیفیت بالا و قیمت مناسب بوده و بر اساس اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کنندگان پایه ریزی شده‌ است. فروشگاه اینترنتی نقره گل به عنوان نقره فروشی تبریز امکان ارسال هدیه به دیگران با طراحی منحصر به فرد را برای مشتریان خود در سرتاسر کشور فراهم کرده است تا بتوانید بر حسب سلیقه خود بهترین هدیه را در مناسبت‌های مختلف به عزیزانتان تقدیم کنید. همچنین این مجموعه با نماد اعتماد تک ستاره گامی بلند در جهت رعایت هرچه بهتر اصول مشتری‌مداری و احترام به حقوق مصرف‌کنندگان برداشته است.

جذاب ترین و پرفروش ترین محصولات سایت نقره گل

  • آینه شمعدان نقره

آینه شمعدان نقره یکی از محصولات پرفروش موجود در این وب سایت است که در عیارهای مختلف ۸۲۰، ۸۴۰ و ۸۵۰ تولید شده‌ است. این محصول در شکل‌، وزن و طرح‌های مختلف در این وب سایت موجود است. آینه نقره دامادی مستطیل، محرابی، بیضی، بیضی تاج دار و قابی محرابی قلم تبریز از نمونه آینه‌هایی هستند که در ابعاد و وزن‌های مختلف تولید و عرضه شده‌اند. شمعدان‌های قلم تبریز گرد و شش ضلعی تک شاخه، دوشاخه، سه شاخه و پنج شاخه را می‌توانید در طرح‌های مختلف در این وب سایت مشاهده کنید.

  • گل نقره

گل نقره یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این سایت به شمار می‌رود که در طرح‌های مختلف گل و لاله‌ی تک شاخه، دو شاخه، برگ دار و ساده و در رنگ‌های قرمز، بنفش، نقره، صورتی و آبی تولید و عرضه شده‌اند. تنوع بالای آن‌ها در وب سایت نقره گل حق انتخاب بیشتری برای مشتری فراهم کرده تا بتوانند بر حسب نیاز خود سفارش دهند. این گل‌ها نیز در عیارهای مختلف نقره و در وزن‌های متنوع تولید و به فروش می‌رسند و بر حسب وزن و طرحی که دارند، قیمت‌های مختلفی به خود اختصاص می‌دهند. گل‌های نقره موجود در سایت به قدری با ظرافت و زیبایی کار شده‌اند که هر فردی را به خود جذب می‌کنند. بنابراین می‌توانید به عنوان هدیه‌ای با ارزش به دوستان خود تقدیم یا به عنوان دکوری در منزل و محیط کار خود استفاده کنید.

  • تابلو نقره

تابلو نقره‌های موجود در این وب سایت در دو گروه طبیعی و مذهبی عرضه شده‌اند. این تابلوها در دو طرح بسم الله و گل وجود دارند و برحسب عوامل مختلفی چون ابعاد تابلو، جنس قاب تابلو و میزان گرم نقره‌ای که در آن بکار رفته، قیمت گذاری می‌شوند. این تابلو نقره ها به دلیل زیبایی و جذابیت بالا می‌توانند برای هدیه دادن یا دکوری منزل استفاده شوند.

سخن پایانی

همان طور که در مقدمه معرفی سایت نقره گل اشاره شد، این مجموعه با ۶۰ سال سابقه در زمینه تولید و فروش صنایع دستی نقره از قبیل آینه و شمعدان نقره، گل نقره و تابلو نقره با ترکیبی از خطوط مدرن و زیبایی کلاسیک، تلاش کرده است تا هنر دست و ذوق ایرانی را به همگان یاد آوری کند. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت نقره گل به نشانی  www.noghrehgol.com، تصاویر، قیمت و سایر ویژگی‌های هر محصول را مقایسه و بر حسب نیاز خود ثبت سفارش کنید.