معرفی رستوران های شبانه روزی تهران

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی رستوران های شبانه روزی تهران برای شب‌زنده‌داری در پایتخت بپردازیم.

به گزارش قلم آزاد به نقل از الی گشت ، رستوران های شبانه روزی تهران مخصوص افرادی است که به تفریحات شبانه علاقه داشته، می‌خواهند تا در ساعات خلوت‌تر شهر به تفریح بروند یا این که در طول روز فرصت کافی برای رفتن به رستوران را ندارند. اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهند تا در شب به رستوران بروند، حتماً باید با رستوران های شبانه روزی پایتخت آشنایی داشته باشید و بدانید که این رستوران‌ها بیشتر در کدام مناطق تهران هستند.

رستوران شبانه روزی بیزیم لانژ

یکی از بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های شبانه‌روزی تهران، رستوران بیزیم لانژ در سعادت آباد است. اگر به فضای باز در رستوران‌ها، سالن‌های باصفا، کلبه‌های چوبی و فضای سبز زیبا هنگام میل‌کردن غذای خود علاقه داشته باشید، رستوران شبانه‌روزی بیزیم لانژ می‌تواند رضایت شما را به صورت کامل جلب کند. در این رستوران لوکس شما می‌توانید انواع غذاهای ترکی، عربی، غربی و البته که ایرانی را با بهترین کیفیت سفارش بدهید. سرویس‌دهی این رستوران در تمام طول شبانه روز به صورت حضوری، بیرون بر و آنلاین امکان پذیر است.

آدرس: تهران، سعادت آباد، شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام، روبه روی هتل پارسیان اوین

ساعات کاری: از ۰۷:۰۰ صبح تا ۰۴:۰۰ بامداد (امکان استفاده از فضای رستوران تا ۱۲ بامداد)

شماره تماس: ۰۹۱۰۱۲۹۰۰۲۹

رستوران آژمان، یکی از بهترین کافه رستوران های شبانه روزی تهران

یکی دیگر از بهترین رستوران های شبانه روزی تهران در خیابان سپهبد قرنی قرار داشته و به نام رستوران آژمان شناخته می‌شود. تقریباً در تمامی طول روز می‌توانید از خدمات این رستوران استفاده کنید. طراحی داخلی این رستوران بسیار زیبا بوده و به تمامی مشتریان خود احساس آرامش را منتقل می‌کند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را به همراه پیش‌غذا و انواع دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه و با کیفیت تهیه کنید.

آدرس: تهران، منطقه ۶، خیابان سپهبد قرنی، تقاطع کریم‌ خان، جنب هتل بلور، پلاک ۱۹۹، طبقه اول

ساعات کاری: ۱۱:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ بامداد

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۱۴۵۲۵۰

فودکورت ۲۴، یکی از فودکورت های شبانه روزی تهران

فودکورت شبانه روزی ۲۴ در میدان آرژانتین نیز یکی از بهترین فودکورت‌های شبانه روزی تهران برای افرادی است که به شب نشینی و تفریحات شبانه علاقه دارند. رستوران‌های معروف و با کیفیتی مانند پرپروک، مینی میل و برگرلند که در بین پایتخت نشینان محبوبیت زیادی دارند همگی در این فودکورت آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان هستند. در این رستوران‌ها می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فست‌فودهای با کیفیت را به همراه پیش غذا، دسر، سالاد و نوشیدنی تهیه کنید. همچنین گفتنی است که در این فود کورت تفریحاتی هم برای بزرگسالان و کودکان فراهم شده است.

آدرس: تهران، میدان آرژانتین، بلوار بیهقی ، فروشگاه شهروند بال غربی، طبقه اول، فود کورت ۲۴

ساعات کاری: همه روزه و ۲۴ ساعته

شماره تماس: –

رستوران های شبانه روزی تهران

کافه شبانه روزی یانکی در تهران

اگر به دنبال یک کافه شبانه روزی در تهران هستید، یکی از بهترین پیشنهادهایی که می‌توانیم به شما ارائه بدهیم، کافه شبانه‌روزی یانکی است. این کافه که در خیابان سپهبد قرنی قرار گرفته است، یک محیط دنج و کاملاً امن و آرام برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی فراهم کرده است. در این کافه‌رستوران می‌توانید انواع نوشیدنی‌های مختلف، غذاهای فست‌فودی و دسرهای خوشمزه را باکیفیت بسیار بالا تهیه کنید. امکان سفارش غذا به‌صورت بیرون بر و آنلاین هم وجود دارد.

آدرس: تهران، منطقه۶، خیابان سپهبد قرنی، تقاطع کریم‌خان، هتل بلوط، طبقه اول

ساعات کاری: ۲۴ ساعته

شماره تماس: ۰۹۳۷۲۲۹۳۶۱۰

رستوران فودزیلا یکی از رستوران های شبانه روزی تهران

رستوران فودزیلا هم یکی دیگر از بهترین رستوران های شبانه روزی تهران است که می‌توانید در آن بسیاری از غذاهای فست‌فودی مانند ساندویچ‌های گرم و سرد، سالاد، پیتزا، پاستا و بسیاری غذاهای دیگر را تهیه و نوش جان کنید. این رستوران در بین مسافران و پایتخت‌نشینان طرفداران بسیاری داشته و کیفیت غذای آن بسیار عالی است. این رستوران به صورت ۲۴ ساعته می‌تواند غذای گرم و تازه برای میل کردن در رستوران یا بیرون بر برای شما تهیه کنند.

آدرس: تهران، بزرگراه قاسم سلیمانی، پس از خیابان عبادی

ساعات کاری: ۲۴ ساعته

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۱۸۷۶۷۸

کافه رستوران شبانه روزی روسیو

کافه رستوران روسیو یکی دیگر از تاپ‌ترین و بهترین کافه‌رستوران‌های شبانه روزی تهران است که می‌توانید تا ساعت ۴ بامداد برای نوش جان کردن غذا، نوشیدنی یا دسر به آن مراجعه کنید. در این رستوران می‌توانید از خدمات بسیار حرفه‌ای پرسنل و غذاهای خوشمزه و با کیفیت آن‌ها استفاده کنید. در رستوران شبانه روزی روسیو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، فست فود، نوشیدنی و دسر با بهترین کیفیت ممکن ارائه می‌شود.

آدرس: تهران، ونک، خیابان خدامی، هتل هما، کافه رستوران روسیو

ساعات کاری: ۰۷:۰۰ صبح تا ۰۴:۰۰ صبح

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۷۵۷۶۲

رستوران های شبانه روزی تهران

کافه رستوران شبانه روزی امید

اگر می‌خواهید که به شب نشینی در پایتخت رفته و از تفریحات شبانه تهران لذت ببرید، یکی از بهترین کافه رستوران های شبانه روزی تهران، کافه رستوران امید است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فست‌فود، نوشیدنی‌های مختلف، دسر و بسیاری غذاهای دیگر را سفارش دهید. یکی از تفاوت‌های این کافه رستوران شبانه روزی پایتخت که آن را با سایر کافه رستوران ها متمایز کرده است، ارائه بازی‌ها و تفریحات مختلف در کافه رستوران است. در این کافه رستوران می‌توانید از انواع بازی‌های گیم برد، مافیا و تفریحات دیگری مانند بازی‌های کامپیوتری لذت ببرید.

آدرس: تهران، بالاتر از میدان انقلاب، خیابان کارگر

ساعات کاری: ۲۴ ساعته

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۸۱۷۳۲

رستوران شبانه روزی امیرخان تهران

اگر به رستوران های باربیکیو علاقه دارید و هیچ وقت فرصت کافی ندارید که در طول روز به آن ها مراجعه کنید، رستوران امیرخان یکی از بهترین رستوران های شبانه روزی تهران است که این فرصت را برای شما فراهم خواهد کرد. می‌توانید در این رستوران باربیکیو انواع غذاهای خوشمزه را به‌صورت بیرون بر یا برای میل کردن در رستوران تهیه کرده و از غذای خود لذت ببرید. طراحی داخلی و در کل فضای این رستوران به گونه‌ای است که می‌تواند حتی سخت پسندترین مشتریان را هم راضی نگه دارد. کیفیت غذای این رستوران هم بسیار عالی بوده و در لیست بهترین رستوران های پایتخت قرار دارد.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار درختی، خیابان حافظی، پلاک ۱۴۶

ساعات کاری: ۲۴ ساعته

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۸۳۷۲۲

رستوران های شبانه روزی تهران

رستوران گریل گیت، یکی از رستوران های شبانه روزی تهران

رستوران شبانه روزی گریل گیت، یکی از شعبه‌های سیار رستوران‌های گریل گیت در سعادت آباد است. سیار بودن این رستوران به این معناست که این رستوران در واقع در یک مینی ون بوده و در اطراف آن صندلی‌هایی قرار گذاشته شده است که افراد می‌توانند در طول روز و شب از آن‌ها استفاده کنند. انواع فست‌فود، سالاد و نوشیدنی‌های خوشمزه و با کیفیت در رستوران شبانه روزی گریل گیت سرو می‌شود که مشتریان می‌توانند به صورت بیرون بر از آن‌ها استفاده کرده یا در همان محوطه اطراف آن‌ها را نوش جان کنند.

آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی

شماره تماس: –

رستوران شبانه روزی ماکسیم در تهران

یکی دیگر از بهترین رستوران های شبانه روزی تران که در بیشتر طول روز آماده خدمات رسانی به مشتریان است، رستوران ماکسیم نام دارد. این رستوران دارای محوطه سرپوشیده و سالن و همچنین محوطه فضای باز برای پذیرایی از مشتریان خود است. این رستوران از ظهر باز کرده و در آن وعده غذایی صبحانه سرو نمی‌شود. اما مشتریان می‌توانند ناهار یا شام خود را در این رستوران نوش جان کنند. قیمت‌های این رستوران با توجه به کیفیت غذا و منطقه‌ای که در آن قرار دارد بسیار مناسب است.

آدرس: تهران، محله ظفر، بلوار میرداماد شرق به غرب، بعد از خیابان نلسون ماندلا (جردن)، زیر پل میرداماد، پلاک ۳۰۷

ساعات کاری: از ۱۲:۰۰ بعد از ظهر تا ۰۳:۰۰ بامداد

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۰۳۹۵

رستوران رویال گلکسی برای شب نشینی در تهران

رستوران رویال گلکسی یکی از لوکس‌ترین رستوران های شبانه روزی تهران برای افرادی است که به محیط‌های شیک و داشتن چشم اندازی به پایتخت در شب علاقه دارند. در این رستوران می‌توانید تا ساعت ۱ بامداد غذای خود را سفارت بدهید. اما امکان استفاده از سالن رستوران و صرف نوشیدنی در آن تا ساعت ۲ بامداد هم امکان دارد. اگر بتوانید یک میز در کنار پنجره این رستوران پیدا کنید، می‌توانید یکی از بهترین چشم اندازهای کل پایتخت را هنگام نوش جان کردن غذای خود داشته باشید.

آدرس: تهران، محله عباس‌آباد، خیابان سهروردی شمالی، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک ۴۲، بام هتل پرشین پلازا

ساعات کاری: از ۱۰:۳۰ صبح تا ۰۲:۰۰ بامداد

رستوران های شبانه روزی تهران

کترینگ شبانه روزی لئو در پایتخت

اگر در شب نشینی‌های خود گرسنه شدید و هوس یک غذای خوشمزه و گرم کردید، کترینگ لئو یکی از بهترین تهیه غذاهای شبانه روزی تهران برای شما خواهد بود. در حال حاضر این کترینگ خدمات حضوری نداشته و نمی‌توانید برای صرف غذا به آن جان مراجعه کنید. اما در بیشتر ساعت‌های شبانه‌روز می‌توانید با آن‌ها تماس گرفته و غذای خود را سفارش بدهید. در صورت تمایل می‌توانید سفارش خود را به‌صورت آنلاین و از روز قبل ثبت کرده تا روز بعد در اولین فرصت در دست شما باشد.

آدرس: تهران، محدوده شمال، خیابان دولت (فاقد خدمات حضوری)

ساعات کاری: از ۱۲:۰۰ بعدازظهر تا ۰۴:۰۰ بامداد

شماره تماس: ۲۲۷۹۳۰۵۰-۰۲۱ و ۴۶۷۹۴۶۷-۰۹۱۰ و ۴۶۹۷۴۶۹-۰۹۱۰

فست فود شبانه پلچینو

یکی دیگر از بهترین رستوران های شبانه تهران که فست فود طبخ کرده و در بیشتر ساعات شبانه روز برای مشتریان خود ارسال می‌کند، فست‌فود شبانه‌روزی پلچینو است. این رستوران هم تهیه غذا بوده و در حال حاضر خدمات حضوری ندارد. اما می‌توانید تا پیش از ساعت ۵ صبح غذای مورد نظر خود را از این رستوران سفارش داده و سپس غذای خود را دریافت کنید. امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین وجود دارد.

آدرس: تهران، محله حسین آباد

ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ شب تا ۰۵:۰۰ بامداد

شماره تماس: ۳۳۱۵۳۰۱-۰۹۳۷ و ۲۶۳۲۶۳۸۵-۰۲۱ و ۲۲۳۱۴۸۰۸-۰۲۱

تهران گردی و آشنایی با پایتخت

در این مطلب با برخی از بهترین رستوران های شبانه روزی تهران برای افرادی که به شب نشینی علاقه داشته یا فرصت کافی برای رفتن به رستوران در طول روز را ندارند آشنا شدیم. نکته مهمی که تمامی افراد باید درباره رستوران های شبانه روزی پایتخت در نظر داشته باشند این است که برخی از آن‌ها با وجود سرویس دهی در بیشتر طول شبانه روز، امکان استفاده از سالن رستوران را برای مشتریان خود فراهم نکرده‌اند. برای همین اگر می‌خواهید که به همراه خانواده یا دوستان خود به یک رستوران شبانه روزی در پایتخت بروید و از محیط آن استفاده کنید، از قبل با رستوران تماس گرفته و از خدمات رسانی ۲۴ ساعته آن‌ها برای صرف غذا در رستوران مطمئن شوید. اگر دوست دارید که بیشتر با جاذبه‌های گردشگری و امکانات تفریحی پایتخت آشنا شوید، سایر مطالب الی گشت را به هیچ عنوان از دست ندهید. از همراهی شما در یک مطلب دیگر سپاس گزاریم.

سؤالات متداول

بهترین کترینگ شبانه روزی تهران کدام است؟

دو مورد از بهترین کترینگ‌های شبانه روزی تهران که در حال حاضر خدمات حضوری نداشته اما غذاهای با کیفیتی ارائه می دهند، کترینگ لئو و فست‌فود پلچینو است.

لوکس ترین رستوران شبانه روزی تهران کدام است؟

برخی از لوکس‌ترین و زیباترین رستوران‌های شبانه روزی تهران شامل رستوران‌های بیزین لانژ و رویال گلکسی می‌شوند که غذاهای با کیفیت و محوطه بسیار شیک و زیبایی دارند.

قیمت کدام رستوران های شبانه روزی تهران مناسب است؟

فود کورت شبانه روزی ۲۴ با برخی از بهترین رستوران‌های تهران مانند پرپروک که طرفدار زیادی دارند، از جمله فودکورت‌های قیمت مناسب شبانه روزی پایتخت محسوب می‌شوند.