معرفی بهترین هتل های استانبول | آشنایی با امکانات و خدمات

بهترین هتل های استانبول برای اقامت در سفرهای توریستی و تجاری را می‌توانید براساس تعداد ستاره‌های هر هتل مشخص کرد.

به گزارش حرف تازه به نقل از الی گشت ، استانبول یکی از بزرگترین شهرهای کشور ترکیه است که سالانه میزبان تعداد بی شماری توریست می‌باشد و یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفرهای خارجی برای ایرانیان در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. این شهر زیبا و بزرگ که در کنار ساحل دریای سیاه بنا شده، یک بخش آسیایی و یک بخش اروپایی دارد و در واقع شهر را به دو قسمت اصلی تقسیم کرده‌اند. اغلب گردشگران تمایل دارند در بخش اروپایی مستقر شوند تا دسترسی راحتی به جاذبه‌های تاریخی و تفریحی شهر استانبول داشته باشند و هزینه کمتری برای رفت و آمد بپردازند. تعداد هتل‌ها در شهر استانبول بسیار زیاد است و در هر کوچه و خیابان این شهر تعداد زیادی هتل با امکانات و شرایط مختلف در کنار هم قرار گرفته‌اند.

به لحاظ قیمتی هم تنوع هتل‌های این شهر بسیار زیاد می‌باشد و گردشگران با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانند هتل مناسب خود را در این شهر بزرگ پیدا کنند. برای اطلاع از شرایط رزرو بهترین هتل های استانبول در سال جدید میلادی و آشنایی با امکانات و خدمات هتل‌های مختلف این شهر زیبا در کشور ترکیه پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

رزرو آنلاین بهترین هتل های استانبول

در سال‌های اخیر بسیاری از گردشگران ایرانی زمانی که قصد سفر به استانبول را دارند به جای خرید تورهای مسافرتی استانبول بلیط پرواز و هتل را به صورت جداگانه رزرو می‌کنند و با خیالی آسوده عازم کشور ترکیه می‌شوند. در واقع این افراد معتقدند به این شکل کیفیت سفر آنها افزایش می‌یابد و با هزینه‌ای مقرون به صرفه می‌توانند سفر خود به کشور ترکیه را برنامه ریزی کنند. شما قبل از سفر به ترکیه با مراجعه به یکی از سایت‌های رزرواسیون آنلاین می‌توانید بهترین هتل های استانبول را به لحاظ امکانات، منطقه‌ای که هتل در آن قرار گرفته، تعداد ستاره‌ها و مواردی از این دست با یکدیگر مقایسه کرده و براساس بودجه و هدف سفر هتل مورد نظر را برای مدت زمان اقامت رزرو کنید.

رزرو آنلاین بهترین هتل های استانبول از طریق وب سایت الی گشت به آسانی امکان‌پذیر است و شما با مراجعه به بخش رزرو هتل این سایت می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته با استفاده از کارت‌های عضو شتاب هتل مورد نظر خود را برای تاریخ مورد نظر در شهر استانبول رزرو نمایید.

رزرو آنلاین بهترین هتل های استانبول - الی گشت

۱. بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول

بسیاری از گردشگران در زمان سفر به شهر استانبول برای مدیریت هزینه‌های سفر خود هتل‌ های ۳ ستاره این شهر را برای اقامت انتخاب می‌کنند، قیمت بهترین هتل های استانبول بر اساس موارد مختلفی از قبیل درجه هتل، منطقه‌ای که هتل در آن واقع شده، دسترسی هتل به سیستم حمل و نقل عمومی، جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید استانبول و بسیاری عوامل دیگر تعیین می‌شود. جمعیت قابل توجهی از مسافران ایرانی شهر استانبول ترجیح می‌دهند هتل‌ های ۳ ستاره منطقه‌های تکسیم، آکسارای و خیابان استقلال را برای مدت اقامت خود در این شهر رزرو کنند، هتل‌های این مناطق شهر استانبول دسترسی آسانی به مراکز خرید و جاذبه‌های تاریخی این شهر دارد و به لحاظ قیمتی هم بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می‌باشد. در ادامه به شما برخی از بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول را معرفی می‌کنیم.

  • هتل ۳ ستاره کایا استانبول

هتل کایا استانبول (Kaya Hotel Istanbul) در منطقه فیندیک زاده این شهر در محله آکسارای واقع شده است، این هتل سه ستاره با ایستگاه تراموا فقط ۲۰ متر فاصله دارد و خدمات متنوعی از قبیل تلویزیون، اینترنت پرسرعت رایگان، صبحانه و حمام اختصاصی را در زمان اقامت به مسافران ارائه می‌دهد و به همین دلیل جز بهترین هتل های استانبول در منطقه آکسارای به حساب می‌آید. هتل با بازار سرپوشیده شهر استانبول ۲.۵ کیلومتر و با مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی ۳.۵ کیلومتر فاصله دارد.

هتل 3 ستاره کایا استانبول - الی گشت

  • هتل ۳ ستاره سد بسفروس

هتل سد بسفروس (Sed Bosphorus Hotel) از بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول در منطقه تکسیم می‌باشد که با ایستگاه تراموا کاباتاش فقط ۳۰۰ متر فاصله دارد، اتاق‌های این هتل سه ستاره مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت است. مهمانان هتل کایا می‌توانند در مدت اقامت از امکانات مجموعه آبی هتل از قبیل سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن ماساژ استفاده کنند.

  • هتل ۳ ستاره تکسیم لانژ

هتل تکسیم لانژ (Taxim Lounge Hotel) جز هتل‌های سه ستاره تاپ شهر استانبول در منطقه تکسیم می‌باشد، این هتل به میهمانان خود خدمات متنوعی از قبیل اینترنت رایگان، صندوق امانات، لاندری، کتری برقی، یخچال و فضای نشیمن را ارائه می‌دهد. صبحانه در این هتل برای میهمانان به صورت بوفه باز سرو می‌شود، میهمانان این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول دارند.

هتل تکسیم لانژ - الی گشت

  • هتل ۳ ستاره برن استانبول

هتل برن استانبول (Bern hotel Istanbul) یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول در منطقه آکسارای است، میهمانان این هتل در مدت اقامت در هتل برن به راحتی می‌توانند از مشهورترین مکان های تاریخی و فرهنگی موزه و مسجد ایاصوفیا، مسجد آبی، بازار بزرگ، کاخ توپکاپی و مسجد سلیمانیه دیدن کنند. ایستگاه تراموا یوسف پاشا و ایستگاه مترو آکسارای در فاصله ۱۰۰ متری از این هتل واقع شده است.

  • هتل ۳ ستاره تایتانیک کامفورت

هتل تایتانیک کامفورت شیشلی (Titanic comfort Sisli) یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول در نزدیکی میدان تکسیم است، این هتل سه ستاره امکانات متنوعی را برای مهمانان خود در مدت اقامت فراهم کرده تا سفر به شهر استانبول لذت ببرند. این هتل جز بهترین هتل های استانبول برای اقامتی اقتصادی می‌باشد.

هتل تایتانیک کامفورت شیشلی - الی گشت

بررسی بهترین هنل های ۳ ستاره استانبول

اسم هتل

منطقه

خدمات و امکانات هتل

هتل کایا استانبول

منطقه آکسارای، محله فیندیک زاده

اینترنت پرسرعت رایگان ، لاندری، صبحانه، صندوق امانات

هتل سد بسفروس

منطقه تکسیم، محله کاباتاش

خدمات ماساژ و جکوزی، صبحانه، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت پرسرعت

هتل تکسیم لانژ

منطقه  تکسیم، میدان تکسیم

کتری برقی، اینترنت پرسرعت رایگان، صبحانه، صندوق امانات

هتل برن استانبول

منطقه آکسارای، محله لاله لی

بوفه باز صبحانه، اینترنت پرسرعت رایگان، صندوق امانات

هتل تایتانیک کامفورت

منطقه تکسیم، محله شیشلی

حمام اختصاصی، کتری برقی، تلویزیون، بوفه باز صبحانه

۲. بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول

صنعت گردشگری کشور ترکیه در سال‌های اخیر رونق پیدا کرده و توریست‌های بسیاری در طول سال این کشور را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. در بین شهرهای کشور ترکیه استانبول پرطرفدارتر از دیگر شهرها در بین گردشگران می‌باشد و اغلب توریست‌های ایرانی هم در زمان سفر به ترکیه این شهر را به دلیل جاذبه‌های تفریحی و تاریخی متنوعی که دارد به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند.

قطعاً با ورود این حجم از گردشگر به شهر استانبول امکانات رفاهی و تمهیداتی برای اقامت آن‌ها باید در نظر گرفته شود، برای همین است که تعداد هتل‌ های شهر استانبول هر روز در حال بیشتر شدن است و صنعت هتلداری در این کشور توریستی رونق بسیار خوبی دارد. شاید با خود فکر کنید که رزرو هتل در شهر استانبول هزینه زیادی روی دستتان می‌گذارد یا کیفیتی که به دنبال آن هستید را چگونه می‌توانید پیش از سفر بسنجید. ما در این قسمت قصد داریم تا چند مورد از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول را به شما معرفی کنیم تا در زمان سفر به استانبول از کیفیت محل اقامت خود رضایت کافی را داشته باشید.

هتل ریوا تکسیم - الی گشت

  • هتل ۴ ستاره ریوا تکسیم

هتل ریوا تکسیم (Hotel Riva Taksim) در نزدیکی میدان مشهور تکسیم واقع شده که یکی از مناطق مورد علاقه توریست‌ها است، در هتل ریوا تمام امکاناتی که برای یک اقامت دلچسب در شهر استانبول به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. امکانات رفاهی و تفریحی در این هتل بسیار متنوع است و میهمانان هتل به برج گالاتا، مراکز خرید بزرگ استانبول و خیابان استقلال دسترسی راحتی از این هتل دارند.

  • هتل ۴ ستاره کلاریون گلدن هورن

هتل کلاریون گلدن هورن (The Clarion Golden Horn Hotel) این هتل چهار ستاره یکی از بهترین هتل های استانبول است که در منطقه محبوب تکسیم واقع شده و مسافران از این هتل به خیابان استقلال و بی اوغلو دسترسی راحتی دارند. در این هتل امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای در اختیار مهمانان قرارمی‌گیرد، مسافران این هتل به ایستگاه مترو و تراموا هم دسترسی راحتی دارند. تمامی اتاق‌های این هتل به تلویزیون‌های بزرگ ۴۲ اینچی، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی و اینترنت پرسرعت رایگان مجهز هستند.

هتل کلاریون گلدن هورن - الی گشت

  • هتل ۴ ستاره گرند هیلاریوم

هتل گرند هیلاریوم (Grand Hilarium) یکی دیگر از بهترین هتل‌ های استانبول است که امتیاز بالایی را از مهمانانش در سایت بوکینگ دریافت کرده و مسافران این هتل همواره از کیفیت خدمات و پذیرایی پرسنل رضایت بالایی دارند. این هتل زیبا انتخاب مناسبی برای کسانی است که معماری لوکس و مینیمال را برای محیط اقامت خود در شهر استانبول ترجیح می‌دهند.

  • هتل ۴ ستاره سیتی لافت

هتل سیتی لافت آتاشهیر (City Loft Atasehir Hotel)  را به جرات می‌توان یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول اعلام کرد. این هتل در منطقه تازه تاسیس آتاشهیر واقع شده و تنوع امکانات و خدمات این هتل بسیار زیاد است. هتل سیتی لافت با نمایی با شکوه و موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر در مدت کوتاهی که از افتتاح آن گذشته توانسته در بین توریست‌های شهر استانبول به محبوبیت خوبی دست یابد.

هتل سیتی لافت آتاشهیر - الی گشت

  • هتل ۴ ستاره کارتون

هتل کارتون (Cartoon Hotel) با هزینه‌ای مقرون به صرفه در شهر استانبول قابل رزرو می‌باشد و همین موضوع  باعث شده این هتل چهار ستاره در لیست بهترین هتل های استانبول قرار بگیرد. فضای داخلی این هتل بسیار شیک و منحصر به فرد است، در رستوران هتل کارتون انواع غذاهای ترکی و خاورمیانه برای میهمانان با کیفیت بالا سرو می‌شود. مسافران این هتل فقط با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند به میدان تکسیم برسند و از مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری استانبول دیدن کنند.

بررسی بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول

اسم هتل

منطقه

خدمات و امکانات هتل

هتل ریوا تکسیم

منطقه تکسیم، میدان تکسیم

اینترنت رایگان نامحدود، حمام اختصاصی، رستوران و کافی شاپ، استخر و سالن اسپا

هتل کلاریون گلدن هورن

منطقه تکسیم، محله کاباتاش

استخر، باشگاه بدنسازی‌، اینترنت رایگان نامحدود، رستوران و کافه

هتل گرند هیلاریوم

منطقه بی اوغلو، محله کاتیب کاسیم

حمام ترکی، سالن بدن‌سازی، اینترنت نامحدود رایگان، استخر سرپوشیده و روباز و مینی بار

هتل سیتی لافت

منطقه آتاشهیر

رستوران بین المللی، استخر، باشگاه ورزشی، کتری برقی، حمام اختصاصی و صندوق امانات

هتل کارتون

منطقه تکسیم، میدان تکسیم

صبحانه، اتاق سیگار، اینترنت رایگان، مینی بار، پارکینگ اختصاصی، صرافی، امکانات ویژه افراد کم توان، اتاق چمدان

۳. بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول

اگر در زمان سفر به شهر استانبول محدودیتی در بودجه سفر خود ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم اقامت در هتل‌های لوکس و پنج ستاره این شهر را امتحان کنید و از سفر خود با خاطره‌ای خوش به خانه باز گردید. هتل‌­‌ های پنج ستاره در استانبول تجربه اقامتی لوکس و به یادماندنی را برای مسافران این شهر رویایی در کشور ترکیه رقم می‌زنند و از گردشگران با بهترین امکانات هتلداری میزبانی می‌کنند. تعداد هتل‌های پنج ستاره و لوکس در شهر استانبول بسیار زیاد است و شما از بین گزینه‌های متعددی می‌توانید هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. ولی ما قصد داریم به شما بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول را در این بخش معرفی کنیم و از خدمات و محل جغرافیایی این هتل‌ها بیشتر به شما بگوییم.

  • هتل ۵ ستاره وندا ویستا

هتل واندا ویستا (Wanda Vista Istanbul) با خدمات و امکاناتی متنوع میزبانی شایسته و درجه یک برای مسافران شهر استانبول می‌باشد. هتل وندا ویستا با فضایی مجلل و باشکوه و امکانات رفاهی متنوع یکی از بهترین هتل های استانبول است، در اتاق‌های این هتل برای راحتی مسافران حوله و ملحفه به صورت کاملا بهداشتی قرار داده شده و اتاق‌ها به صورت روزانه نظافت می‌شود. این هتل زیبا با بازار بزرگ شهر استانبول حدود ۱۴ کیلومتر و با فرودگاه استانبول حدود ۲۳ کیلومتر فاصله دارد.

بهترین هتل های استانبول - الی گشت

  • هتل ۵ ستاره ملاس استانبول

هتل ملاس استانبول (Melas Hotel Istanbul) یکی از بهترین و مدرن ترین هتل های  پنج ستاره و مجلل شهر استانبول است که در منطقه بشیکتاش واقع شده و با مسجد تاریخی سلطان احمد حدود ۲.۲ کیلومتر فاصله دارد. این هتل با خدمات و امکانات متنوعی که به مسافران ارائه کرده توانسته امتیاز ۸.۶ در سایت بوکینگ را از زوج‌هایی که در این هتل اقامت داشته‌اند دریافت کند. پذیرش مسافر در این هتل به صورت ۲۴ ساعته می‌باشد، کاخ دولما باغچه و مرکز کنگره استانبول حدود ۲.۵ کیلومتر با این هتل پنج ستاره در استانبول فاصله دارند.

بهترین هتل های استانبول - الی گشت

  • هتل ۵ ستاره دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول (Divan Hotel) به دلیل موقعیت مکانی عالی و امکانات متنوعی که به مسافران خود ارائه می‌دهد، توانسته رضایت بالای میهمانان را  مدت فعالیتش کسب کند. پذیرش میهمانان توسط پرسنل حرفه‌ای و کاربلد هتل به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌گیرد و مسافران هتل در زمان اقامتشان از امکانات متنوعی در اتاق‌های این هتل برخوردار هستند که از جمله آنها می‌توان به تهویه مطبوع، میز آرایش، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش اشاره کرد. میدان تقسیم، برج گالاتا و بسیار از مراکز دیدنی شهر استانبول در نزدیکی این هتل پنج ستاره قرار دارند.

هتل دیوان استانبول - الی گشت

بررسی بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول

اسم هتل

منطقه

خدمات و امکانات هتل

هتل واندا ویستا

منطقه باغچیلار، محله محمودیه

رستوران، پارکینگ اختصاصی، استخر روباز، مرکز اسپا، اینترنت پرسرعت نامحدود، زمین بازی کودکان، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و صرافی

هتل ملاس استانبول

منطقه بشیکتاش، محله کاتیب کاسیم

رستوران، زمین بازی گلف، اینترنت پرسرعت نامحدود، آرایشگاه و مرکز زیبایی، پارکینگ، اسپا، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و صرافی

هتل دیوان

منطقه شیشلی

رستوران، زمین بازی کودکان، اینترنت وای فای نامحدود، فضای سبز، مرکز اسپا، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و صرافی

۴. بهترین هتل های استانبول برای ماه عسل

استانبول به عنوان تنها شهر جهان که بر روی دو قاره واقع شده یکی از بهترین و رویایی‌ترین شهرهای جهان برای سفر ماه عسل می‌باشد، اغلب زوج‌هایی که برای اولین سفر رمانتیک زندگی دو نفره خود برنامه ریزی می‌کنند، وقتی مشخصات و ویژگی‌ های شهر استانبول را متوجه می‌شوند بدون معطلی این شهر زیبا و منحصر به فرد را برای سفر انتخاب می‌نمایند. شهر زیبا استانبول در کنار دریا واقع شده و علاوه بر جاذبه‌های تاریخی متعددی که در خود جای داده، تنوع هتل‌ها هم برای اقامت در این شهر افسانه‌ای بسیار زیاد است. تعدادی از هتل‌های پنج ستاره شهر استانبول در بخش آسیایی و تعدادی دیگر در بخش اروپایی این شهر واقع شده و هر کدام از این هتل‌ها مزیت‌های خاصی دارند. در ادامه قصد داریم چند مورد از بهترین هتل های استانبول برای ماه عسل را به شما معرفی کنیم.

هتل پرا پالاس

  • هتل ۵ ستاره پرا پالاس

هتل پرا پالاس (Pera Palace Hotel) یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر استانبول که در منطقه بی اوغلو خیابان تکسیم واقع شده و گردشگران بسیاری از شهرهای مختلف جهان این هتل تاریخی را برای اقامت انتخاب می‌کنند. آنچه باعث شهرت این هتل پنج ستاره میان هتل‌های استانبول شده، دکوراسیون داخلی هتل پرا پالاس است که مشابه هتل‌های اروپایی چیدمان و طراحی آن انجام گرفته و شما را به قرن ۱۹ میلادی در اروپا می‌برد. برای مسافرانی که تمایل دارند سفر ماه عسل خود را در فضایی نوستالژیک و اصیل سپری کنند، این هتل پنج ستاره با امکانات متنوع و موقعیت مکانی ویژه‌ای که دارد توانسته در لیست بهترین هتل های استانبول قرار گیرد.

  • هتل ۴ ستاره رومانس استانبول

هتل رومانس استانبول (Romance Istanbul Hotel) در داخل بافت اروپایی این شهر واقع شده و به جاذبه‌های دیدنی معروف این شهر همچون بازار سرپوشیده استانبول، موزه ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی نزدیک است. هتل رومانس استانبول ۳۹ اتاق دارد و معماری آن ترکیب زیبایی از سبک عثمانی و مدرن است. هرچند قیمت اتاق‌های این هتل لوکس کمی بالاست، ولی با وجود امکانات و موقعیت آن، منصفانه به نظر می‌رسد.

هتل رومانس استانبول - الی گشت

  • هتل ۴ ستاره جورجز گالاتا

هتل جورجز گالاتا (Georges Galata Hotel) در واقع یک بوتیک هتل است که در چند سال اخیر پس از یک بازسازی مفصل از گردشگران شهر استانبول در منطقه برج تاریخی گالاتا میزبانی می‌کند. این هتل چهار ستاره در یکی از خیابان‌های فرعی منطقه بی اوغلو واقع شده و میهمانان هتل برای رفت و آمد باید از خیابان‌های شیب دار این منطقه عبور کنند، قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های گالاتا برای زوج‌هایی که به پیاده روی علاقه دارند، قطعا بسیار رمانتیک و خاطره انگیز خواهد بود.

  • هتل ۳ ستاره ابراهیم پاشا

هتل ابراهیم پاشا استانبول (Hotel Ibrahim Pasha) یکی از هتل‌های سه ستاره تاپ شهر استانبول می‌باشد. این هتل برای کسانی که دوست دارند ماه عسل خود را در فضای نوستالژیک بگذرانند، گزینه مناسبی برای اقامت است. هتل ابراهیم پاشا به لحاظ قیمت و موقعیت مکانی یکی از بهترین هتل های استانبول برای ماه عسل به حساب می‌آید و میهمانان این هتل می‌توانند اقامتی رمانتیک را در این هتل تجربه نمایند.

هتل ابراهیم پاشا استانبول - الی گشت

بررسی هتل های استانبول برای ماه عسل

اسم هتل

منطقه

خدمات و امکانات هتل

هتل پرا پالاس

منطقه تکسیم، محله بی اوغلو

رستوران، کافی شاپ، بوفه باز صبحانه، لاندری، اینترنت پرسرعت رایگان، سونا و جکوزی

هتل رومانس استانبول

منطقه تکسیم، محله فاتیح

صبحانه بوفه باز، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت پرسرعت، حمام اختصاصی با وان، صندوق امانات، رستوران، کافه

هتل جورجز گالاتا

منطقه بی اوغلو، محله گالاتا

رستوران، صبحانه بوفه باز، صندوق امانات، کتری برقی، اینترنت پرسرعت رایگان

هتل ابراهیم پاشا

منطقه  تکسیم، محله فاتیح

کتری برقی، اینترنت پرسرعت رایگان، صبحانه و صندوق امانات

۵. بهترین هتل های استانبول برای سفر خانوادگی

استانبول شهری توریستی در کشور همسایه ما ترکیه می‌باشد که بسیاری از هموطنان برای سفرهای خارجی خود این شهر را انتخاب کرده و اغلب با خانواده و یا دوستان به این شهر زیبا در کشور ترکیه سفر می‌کنند. استانبول به دلیل جاذبه‎های تاریخی و مراکز خرید جذابی که دارد، توانسته میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان در فصول مختلف سال باشد.‌ مسافران با بودجه‌های مختلفی به استانبول سفر می‌کنند و انتظارات متفاوتی از هتل محل اقامت خود در این شهر بزرگ دارند، به همین دلیل سالانه هتل‌های زیادی در این کشور مورد نوسازی و یا با امکانات مدرن هتلداری تاسیس می‌شود.

اما برای سفرهای خانوادگی انتخاب هتلی که برای همه اعضا خانواده مناسب بوده و امکانات لازم برای اقامت راحت در شهر استانبول را داشته باشد، اندکی دشوار به نظر می‌آید. ما در این قسمت به شما در این زمینه راهنمایی خواهیم کرد و چند مورد از بهترین هتل های استانبول برای سفر خانوادگی را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل گرند حیات - الی گشت

  • هتل ۵ ستاره گرند حیات

هتل گرند حیات (Grand Hyatt) یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های منطقه شیشلی شهر استانبول است، این هتل باشکوه برای اقامت در سفرهای خانوادگی بهترین گزینه می‌باشد. پذیرش مسافران در این هتل به صورت ۲۴ است و اینترنت بی سیم نامحدود در اتاق‌ها و لابی هتل در اختیار میهمانان قرار دارد. در رستوران این هتل صبحانه به صورت بوفه باز و با غذاهای حلال برای مهمانان سرو می‌شود. این هتل که توانسته امتیاز ۹.۴ را از مسافران سایت بوکینگ دریافت نماید با میدان تقسیم حدود ۲.۷ کیلومتر فاصله دارد. نمای بیرونی هتل و امکانات متنوع آن باعث شده این هتل در لیست بهترین هتل های استانبول قرار گیرد.

  • هتل ​​۵ ستاره سوئیسوتل بسفروس

هتل سوئیسوتل بسفروس (Swissôtel The Bosphorus) یکی از بهترین هتل های استانبول برای اقامت در سفرهای خانوادگی می‌باشد، این هتل مجلل در نزدیکی ساحل بشیکتاش شهر استانبول واقع شده‌ است. هتل به لحاظ موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول دارد و توانسته از میهمانان خود در سایت بوکینگ امتیاز ۸.۴ را دریافت کند. چشم انداز برخی از اتاق‌های این هتل به سمت باغچه سرسبز هتل می‎‌باشد و برخی از اتاق‌ها مجهز با بالکن برای استفاده مسافران هستند، هتل با فرودگاه بین المللی سابیها حدود ۴۲ کیلومتر فاصله دارد.

هتل سوئیسوتل بسفروس - الی گشت

  • هتل ۵ ستاره چراغان پالاس کمپینسکی

هتل چراغان پالاس کمپینسکی (Ciragan Palace Kempinski) این هتل ۵ ستاره در واقع یکی از قدیمی‌ترین کاخ‌های شهر استانبول است که از دوره عثمانی به جا مانده و از مهمانان و گردشگران این شهر میزبانی می‌کند. هتل دقیقا در مجاورت ساحل بشیکتاش در کنار تنگه بغاز واقع شده و میهمانان هتل می‌توانند در مدت اقامت عکس‌های خاطره انگیزی را در این هتل زیبا و تاریخی ثبت کنند.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

بررسی هتل های استانبول برای ماه عسل

اسم هتل

منطقه

خدمات و امکانات هتل

هتل  گرند حیات

منطقه شیشلی، محله هاربیه

اینترنت پرسرعت رایگان، صندوق امانات، کافی شاپ، صرافی، سالن همایش و خدمات اسپا

هتل سوئیسوتل بوسفوروس

منطقه بشیکتاش

صرافی، فروشگاه، لاندری، دستگاه کپی و فکس، رستوران، کافه، زمین تنیس، سالن ورزشی و استخر روباز

هتل چراغان پالاس کمپینسکی

منطقه بشیکتاش

اینترنت پرسرعت رایگان ، رستوران، کافه، بوفه باز صبحانه، صندوق امانات، خدمات ماساژ، ساحل اختصاصی

۶. بهترین هتل های استانبول رو به دریا

استانبول شهری زیبا در کنار دریا می‌باشد که سالانه میزبان مسافران بسیاری از نقاط مختلف جهان است. اگر به استانبول سفر کرده باشید، حتما معماری تاریخی و زیبای شهر نظر شما را به خود جلب کرده و ساحل جذاب این شهر تا مدت‌ها از خاطر شما نخواهد رفت. استانبول شهری با قدمت تاریخی زیاد اما مدرن می‌باشد که توانسته هویت خود را در کنار امکانات و تکنولوژی‌های جدید به خوبی حفظ کند و میزبان بسیارشایسته‌ای برای توریست‌ها و گردشگرانی باشد که برای سرمایه گذاری و تفریح به این شهر سفر می‌کنند. اغلب گردشگران برای تماشای دریا به ساحل شهر استانبول می‌روند، برای همین اقامت در هتل‌های رو به دریا طرفداران خاص خودش را دارد. در ادامه قصد داریم بهترین هتل های استانبول رو به دریا را به شما با جزئیات معرفی کنیم.

هتل دابل تری بای هیلتون توپکاپی - الی گشت

  • هتل ۵ ستاره دابل تری بای هیلتون توپکاپی

هتل دابل تری بای هیلتون توپکاپی (DoubleTree by Hilton Topkapi) یکی از نوسازترین و بهترین هتل های استانبول رو به دریا است که در منطقه بایرام پاشا واقع شده و میهمانان این هتل از پنجره اتاق خود می‌توانند چشم انداز شهر استانبول و ساحل بشیکتاش را تماشا کنند. خدمات لوکس و امکانات درجه یک هتل جز دلایل محبوبیت آن در بین گردشگران ایرانی می‌باشد، میهمانان این هتل پنج ستاره دسترسی راحتی به منطقه تکسیم و مراکز خرید شهر استانبول دارند و برای تردد می‌توانند از ترانسفر اختصاصی هتل استفاده کنند.

  • هتل ۵ ستاره جی دبلیو ماریوت

هتل جی دبلیو ماریوت (JW Marriott Hotel) هتلی بلند مرتبه‌ای است که در نزدیکی دریای مرمره واقع شده، این هتل پنج ستاره در منطقه اروپایی شهر استانبول در فاصله ۹ کیلومتری از مسجد سلیمانیه دومین مسجد جامع بزرگ این شهر قرار دارد. پرسنل مجرب هتل جی دبلیو ماریوت به صورت ۲۴ ساعته پذیرای میهمانان هستند و اینترنت بی سیم با حجم نامحدود و سرعت بالا در تمامی بخش‌های هتل در دسترس مسافران می‌باشد تا به امور آنلاین خود در سفر هم رسیدگی نمایند. هتل در فاصله نزدیکی از بازار بزرگ شهر استانبول قرار گرفته و دسترسی به این بازار از هتل بسیار آسان است، این هتل با نزدیکترین فرودگاه شهر استانبول حدود ۳۳ کیلومتر فاصله دارد.

هتل جی دبلیو ماریوت

  • هتل ۵ ستاره سون هیلز

هتل سون هیلز (Seven Hills) یکی از بهترین هتل های استانبول است که از اتاق‌های آن می‌توانید منظره شهر استانبول را تماشا کنید، هتل با ساحل دریا حدود ۱۲ دقیقه پیاده فاصله دارد و مسافران می‌توانند این فاصله را در زمان کوتاهی طی کرده و خود را به ساحل برسانند. از بهترین تشک‌های طبی و بالشت‌های پر قو برای استراحت مسافران در اتاق‌های این هتل پنج ستاره استفاده شده تا میهمانان هتل خواب آرام و عمیقی را تجربه نمایند. این هتل با دسترسی عالی که دارد مکان مناسبی برای کشف جاذبه‌های تفریحی، مراکز خرید و مناطق تجاری استانبول می‌باشد و به همین دلیل در لیست بهترین هتل های استانبول رو به دریا قرار گرفته است.

بررسی بهترین هتل های استانبول رو به دریا

اسم هتل

منطقه

خدمات و امکانات هتل

هتل دابل تری بای هیلتون توپکاپی

منطقه شیشلی، محله بایرام پاشا

خشکشویی، تورهای شهری و تفریحی، ترانسفر با هزینه، چای‌ساز، رستوران، سالن بدنسازی، استخر

هتل جی دبلیو ماریوت

منطقه آتاکوی

مرکز اسپا و استخر، آرایشگاه، مرکز زیبایی، جکوزی، فروشگاه و سالن‌های همایش

هتل سون هیلز

منطقه سلطان احمد، محله فاتیح

رستوران، اینترنت پرسرعت نامحدود، پارکینگ، اسپا، حمام ترکی، صندوق امانات، کافی شاپ

هتل آپ ساید

سوالات متداول درباره بهترین هتل های استانبول

۱. بهترین هتل‌های ۳ ستاره منطقه تکسیم استانبول کدام است؟

هتل سد بسفروس، هتل تکسیم لانژ، هتل ابراهیم پاشا و هتل تایتانیک کامفورت بهترین هتل‌ های ۳ ستاره استانبول در منطقه تکسیم می‌باشند.

۲. بهترین هتل‌های ۳ ستاره منطقه آکسارای استانبول کدام است؟

هتل کایا استانبول و هتل برن استانبول جز بهترین هتل‌ های ۳ ستاره استانبول در منطقه آکسارای می‌باشند.

۳. بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول برای اقامت کدامند؟

هتل ریوا تکسیم، هتل کلارین گلدن هورن، هتل گرند هیلاریوم، هتل سیتی لافت، هتل کارتون، هتل رمانس و هتل جورجز گالاتا از جمله بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول برای اقامت دلپذیر در این شهر می‌باشد.

۴. بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول برای اقامت کدامند؟

هتل واندا ویستا، هتل ملاس استانبول و هتل دیوان از جمله بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول برای اقامت راحت و دلپذیر است.

۵. کدام هتل‌های استانبول برای سفرهای خانوادگی مناسب است؟

هتل چراغان پالاس کمپینسکی، هتل گرند حیات و هتل سوئیسوتل بسفروس از جمله بهترین هتل‌ های ۵ ستاره شهر استانبول می‌باشد که برای اقامت در سفرهای خانوادگی مناسب است.

۶. کدام هتل‌های استانبول برای سفر ماه عسل مناسب است؟

اگر برای ماه عسل قصد سفر به استانبول را دارید، هتل پرا پالاس، هتل رومانس استانبول، هتل جورجز گالاتا و یا هتل ابراهیم پاشا را می‌توانید از الی گشت برای اقامت در شهر استانبول رزرو کنید.

۷. بهترین هتل های استانبول برای اقامت در منطقه شیشلی کدام است؟

هتل دابل تری بای هیلتون توپکاپی و هتل دیوان از جمله بهترین هتل های استانبول در منطقه پرتردد شیشلی می‌باشد.

۸. هتل پرا پالاس در کدام منطقه شهر استانبول واقع شده است؟

هتل تاریخی پراپالاس یکی از قدیمی هتل‌های شهر استانبول است که در منطقه بی اوغلو در نزدیک خیابان استقلال این شهر واقع شده است.

۹. هتل چراغان پالاس کمپینسکی چه امکاناتی دارد؟

این هتل پنج ستاره که در واقع یکی از کاخ‌های دوره عثمانی است، امکانات متنوعی از قبیل رستوران‌ بین المللی، کافه، خدمات اسپا، اینترنت پرسرعت نامحدود و بوفه باز صبحانه را برای مهمانان خود در مدت اقامت تدارک دیده است.

۱۰. کدام هتل‌های استانبول چشم اندازشان به سمت دریا است؟

هتل دابل تری بای هیلتون توپکاپی، هتل جی دبلیو ماریوت و هتل سون هیلز از جمله بهترین واحدهای اقامتی شهر استانبول است که چشم انداز رو به دریا دارد.

جمع بندی بهترین هتل های استانبول

هتل‌های شهر استانبول به صورت کاملا مدرن با امکاناتی کم نظیر در روزهای مختلف سال میزبان توریست‌ها و گردشگرانی می‌باشند که از نقاط مختلف جهان به شهر زیبا استانبول در کشور ترکیه سفر می‌کنند. استانبول شهری توریستی در کشور ترکیه، همسایه شمال غربی ایران محسوب می‌شود که امکانات لوکس و مدرن آن شهرت جهانی دارد، در این شهر مدرن هتل‌ های مجلل و باشکوه زیادی برای اقامت مسافران تعبیه شده که برخی از آنها علاوه بر امکانات ویژه به لحاظ معماری و موقعیت مکانی هم منحصر به فرد هستند. تنوع هتل‌ها به لحاظ قیمت و امکانات در کشور ترکیه به خصوص شهر استانبول باعث شده گردشگران ایرانی در سال‌های اخیر این کشور را به عنوان مقصد سفرهای خارجی خود انتخاب کنند.

در این مقاله سعی کردیم بهترین هتل های استانبول را به لحاظ قیمت، درجه، موقعیت مکانی و موارد دیگر به شما معرفی کنیم تا در زمان سفر به این شهر انتخاب برای شما آسان باشد. برای رزرو هتل در شهر استانبول می‌توایند به قسمت رزرو هتل‌ های خارجی سایت الی گشت مراجعه کنید و با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید هتل مورد نظر خود را جستجو کرده و برای اقامتی راحت و جذاب در شهر استانبول هتل مورد نظر را برای بازه زمانی سفر خود رزرو کنید.