مصوبات پنجمین جلسه کمیته بهداشت شورای اسلامی کار شهرداری رشت: از کارگاه های آموزشی و آزمایشات پزشکی تا سم پاشی و عفونت زدایی گورستان

پنجمین جلسه کمیته بهداشت شورای اسلامی کار شهرداری رشت برگزار شد.

حرف تازه – پنجمین جلسه کمیته بهداشت شورای اسلامی کار شهرداری رشت در محل پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب با دستور” برپایی کارگاه های آموزشی یک روزه برای رعایت موازین بهداشتی و بهداشت فردی”، انجام تست های قند خون و فشار خون با همکاری مرکز بهداشت، انجام آزمایشات پزشکی برای پرسنل شاغل در محیط های کارگری، سم پاشی و عفونت زدایی گورستان برای کاهش آلودگی برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی کار شهرداری رشت در این جلسه با اشاره به اهمیت بهداشت فردی کارکنان و ایمنی محیط کار گفت: شیوع بسیاری از بیماری ها نتیجه عدم رعایت بهداشت فردی در محیط کار است که باید جدی گرفته شود.

 

شهند آموزش های بهداشتی و ایمنی برای کارکنان را ضروری دانست و افزود: برای استفاده مطلوب از نیروی کار باید به سلامت کارکنان و ایمنی و بهداشت محیط کار توجه شود.

وی نقش کارکنان برای ارتقای بهداشت و ایمنی محیط کار را با اهمیت خواند و افزود: مدیران شهرداری رشت نیز باید به بهداشت و ایمنی کارکنان توجه داشته باشند و از قرار دادن کارکنان در شرایط خطر اجتناب نمایند.

وی همچنین به نارضایتی تعدادی از پرسنل برای نامناسب بودن محیط کار اشاره کرد و بیان داشت: در صحت و سقم این مساله، باید مشکلات رفع شود و احتمال آسیب کاهش یابد.

در پایان، با موارد مطروحه در دستور جلسه موافقت شد.