فردا؛

مصطفی مستور به گیلان می آید

حرف تازه – مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان افزود: برنده جایزه جشنواره قلم زرین در این روز و راس ساعت۱۷ در بخش جنبی سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان حضور یافته و با دوستداران خود دیدار خواهد کرد. نوری گفت: مصطفی مستور، نویسنده کتاب ارزشمند” روی ماه خداوند را ببوس” روز یکشنبه ۱۹آذر به دعوت اداره کل […]

حرف تازه – مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان افزود: برنده جایزه جشنواره قلم زرین در این روز و راس ساعت۱۷ در بخش جنبی سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان حضور یافته و با دوستداران خود دیدار خواهد کرد.

نشست صمیمی با مصطفی مستور در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان برگزار می شود

نوری گفت: مصطفی مستور، نویسنده کتاب ارزشمند” روی ماه خداوند را ببوس” روز یکشنبه ۱۹آذر به دعوت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در بخش جنبی سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان حضور می یابد. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، هادی نوری با اعلام این خبر گفت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان در حالی به چهارمین روز فعالیت خود ادامه می دهد که داستان نویس، پژوهشگر و مترجم مطرح کشور روز یکشنبه و به دعوت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در نشستی صمیمی با دوستداران کتاب در خصوص آثار خود سخن خواهد گفت. 
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان افزود: برنده جایزه جشنواره قلم زرین در این روز و راس ساعت۱۷ در بخش جنبی سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان حضور یافته و با دوستداران خود دیدار خواهد کرد. 
وی با اشاره به فعالیت های جنبی غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان دعوت از چهره های شاخص در حوزه کتاب را یکی از مهمترین برنامه های این مجموعه عنوان کرد. هادی نوری همچنین اضافه کرد: بخش جنبی این نمایشگاه به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان در روز دوشنبه۲۰آذر نیز میزبان برگزاری نشست ویژه کتاب خوان نویسندگان گیلانی خواهد بود. 
نوری به عضویت رایگان سراسری علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در غرفه کتابخانه های استان در طول برگزاری نمایشگاه کتاب گیلان اشاره کرد و افزود: علاقمندان به استفاده از خدمات کتابخانه های عممی در سراسر استان گیلان می توانند با حضور در این غرفه و پرکردن فرم عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان عضو شوند. 
گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از روز پنجشنبه۱۶آذر آغاز و تا روز سه شنبه۲۱آذر میزبان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.