جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بانوان هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت برگزار شد؛

مصطفی عاقل منش از راه اندازی دفتر برای هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت خبر داد

حرف تازه : جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بانوان هیئت تنیس روی میز برگزار شد. در این نشست که عصر چهارشنبه با حضور مصطفی عاقل منش سرپرست هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت، خانم فرمند نایب رئیس بانوان و غمخوار دبیر هیئت استان گیلان جهت هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص برنامه های پیش روی بانوان […]

حرف تازه : جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بانوان هیئت تنیس روی میز برگزار شد.

در این نشست که عصر چهارشنبه با حضور مصطفی عاقل منش سرپرست هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت، خانم فرمند نایب رئیس بانوان و غمخوار دبیر هیئت استان گیلان جهت هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص برنامه های پیش روی بانوان و معارفه رسمی مصطفی عاقل منش در سالن یادگار امام(ره) رشت برگزار شد؛ جمعی از بانوان مربی و مسئولان کمیته های داوران و استعدادیابی نیز حضور داشتند.

در این جلسه ضمن ارائه برنامه مشخص برای مربیان فعال و کمیته استعداد یابی، مصطفی عاقل منش نیز به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

مصطفی عاقل منش در ابتدا حضور و خدمتگزاری در این هیئت را افتخار دانست و گفت: سعی می کنم با همدلی، همزبانی، سعه صدر و مشاوره با بزرگان و تعامل با مسئولین برای ارتقای این مجموعه قدم کوچکی بردارم. 

سرپرست هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت با اشاره به فعالیت های چندین ساله در ورزش، افزود: از زمان دانش آموزی در جامعه ورزش بوده ام و در تیم منتخب والیبال گیلان بازی می کردم و در مسابقات کشوری دوومیدانی هم شرکت کرده ام اما رفته رفته با افزایش حجم کاری از فعالیت شخصی در ورزش دور شدم.

وی در ادامه گفت: بیش از دو سال مسئولیت روابط عمومی و امور فرهنگی در هیئت پهلوانی و زورخانه ای را تجربه کرده ام و اقداماتی نظیر تجهیز زورخانه، برگزاری صله رحم مرشدان در ایام ماه مبارک رمضان و چندین و چند مورد دیگر صورت گرفته است. عضویت در شورای تخصصی بسیج ورزشکاران شهرستان رشت، مسئول روابط عمومی مسابقات کشوری دانشجویی تحت عنوان ضیافت اندیشه به میزبانی دانشگاه گیلان، مدیر کمیته بازاریابی باشگاه پرطرفدار سپیدرود رشت و نایب رئیسی آقایان در هیئت بولینگ بیلیارد و بولس گیلان و غیره از دیگر تجربیات بنده در حوزه مدیریتی ورزش است.

مصطفی عاقل منش با اشاره به موقعیت تیم های سپیدرود و ملوان در لیگ یک و شرایط مناسب برای صعود به لیگ برتر، تصریح کرد: مساله خرید سپیدرود در شورا مطرح شد که با توجه به اینکه منابع درامدی شهرداری رشت مناسب نیست و در پرداخت حقوق کارگران هم با مشکل مواجه است کمی مخالفت شده است و پیشکسوتان پرسپولیس یکی از گزینه های احتمالی خرید تیم سپیدرود خواهد بود. در فصل گذشته علی رغم تنگناهای شدید مالی با حمایت اداره کل ورزش و جوانان گیلان، برخی از نمایندگان مجلس و تعدادی از مدیران شهری و نمایندگان شورا و با درایت خوب سرمربی، کادر فنی و غیرت بازیکنان تیم و حمایت خالصانه و همه جانبه هواداران پرشور این تیم ریشه دار رشتی و رسانه های استان توانست به لیگ یک صعود کند و امیدواریم امسال نیز این همدلی ها در جهت صعود این تیم به لیگ برتر ادامه یابد. در موقعیتی دیگر در خصوص مسائل مربوط به سپیدرود به ارائه توضیحات مفصلی خواهم پرداخت.

سرپرست هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت با اشاره به آوازه رشته المپیکی تنیس روی میز و قهرمانان و افتخار آفرینان گیلانی این رشته ورزشی، افزود: هدف از حضور در این هیئت رونق بخشی به آن به پشتوانه تجارب دیروز، تجربیات بزرگان و تعامل در راستای ارتقای جایگاه این رشته ورزشی است.

وی از در اختیار گرفتن دفتر هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت خبر داد و گفت: طی جلسه ای که با مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت داشتیم مقرر شد یک دفتر به این هیئت ورزشی اختصاص داده شود و مکاتبات آن در حال پیگیری است. به زودی ارکان هیئت تنیس روی میز در استان گیلان و شهرستان رشت با شهردار رشت دیداری خواهند داشت.

مصطفی عاقل منش در ادامه اظهار داشت: به دنبال آن هستیم تا با مصوبه شورای اسلامی شهررشت یا از طریق اداره کل راه و شهرسازی، زمین ارزان قیمتی را در اختیار بگیریم تا بتوانیم اولین خانه تنیس روی میز این شهرستان را افتتاح کنیم.

وی در پایان رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری را به مردم شریف، رهبر فرزانه انقلاب و خانواده معزای ایشان تسلیت گفت.