حجت الاسلام پروایی در دیدار با شهردار رشت:

مشکل سراوان باید به صورت یک طرح ملی دیده شود

حرف تازه – دیدار حجت الاسلام پروایی عضو مجلس خبرگان رهبری، با دکتر نصرتی شهردار رشت، با حضور محمد حسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی رشت برگزار شد.   حجت الاسلام احمد پروایی در این دیدار با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری در مناسبتهای مختلف مذهبی پشتیبان معنوی و فکری برای برگزاری برنامه های […]

حرف تازه – دیدار حجت الاسلام پروایی عضو مجلس خبرگان رهبری، با دکتر نصرتی شهردار رشت، با حضور محمد حسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی رشت برگزار شد.

 

حجت الاسلام احمد پروایی در این دیدار با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری در مناسبتهای مختلف مذهبی پشتیبان معنوی و فکری برای برگزاری برنامه های فرهنگی بوده است اظهار داشت: آذین بندی و برگزاری جشن ها در میلادها و سیاه پوش کردن شهر در عزاداری هایی چون ایام فاطمیه و محرم از جمله فعالیتهای همیشگی شهرداری ها بوده است.

 

تاکید عضو مجلس خبرگان رهبری بر برگزاری جشن های مختلف مذهبی

حجت الاسلام پروایی برگزاری جشن های مختلف مذهبی با دعوت شهرداری و حضور گسترده شهروندان را مورد تاکید قرار داد و افزود: کیفیت جشن هایی که برای اهل بیت برگزار می شود بسیار حائز اهمیت است و باید با سیره اهل بیت سازگاری داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: شهرداری یک نهاد مردمی است و در غم ها و شادی ها در کنار مردم قرار می گیرد .

مشکل پسماند بزرگترین مشکل استان است که مردم را رنج می دهد 

حجت الاسلام پروایی با اشاره به مشکل پسماند در گیلان خاطرنشان کرد: این بزرگترین مشکلی است که امروز مردم را رنج می دهد.

مسئولین دست به دست هم بدهند

وی با بیان اینکه باید برای دفع پسماند استاندار، نمایندگان مجلس و شهردار دست به دست هم دهند افزود: اگر درگیر حاشیه ها شویم کاری پیش نمی رود در بخش سراوان رسانه ها مشکلات را منعکس کردند اما عملا کاری پیش نرفت.

مشکل سراوان به صورت یک طرح ملی دیده شود

حجت الاسلام پروایی با تاکید بر زیباسازی و بهسازی ورودی شهرهای گیلان تصریح کرد: ورودی های شهر باید زیبا و استاندارد باشند خاطر نشان کرد: ورودی گیلان عوارضی و بوی زباله است که از مسافران استقبال می کند باید مشکل سراوان به صورت یک طرح ملی دیده شود تا مردم کمتر آزاد ببینند.

 

ذکر خیر خدمات شایسته دکتر نصرتی در قزوین به ما رسیده است

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمات شایسته دکتر نصرتی در قزوین گفت: ذکر و خیر خدمات ایشان به ما رسیده است امید است که در رشت هم منشا خیر و برکت شوند .

 

هر چقدر بیشتر جنجال شود کارها کندتر پیش می رود

وی تاکید کرد: امید است که در مسیر خدمت رسانی به مردم شورا و شهرداری کمک هم باشند. اگر جایی انتقادی هست همفکری شود هر چقدر بیشتر جنجال شود کارها کندتر پیش می رود و آن کار به نتیجه نمی رسد باید دست به دست دهیم تا مشکلات حل شود.

 

پیشنهاد عضویت فردی به نمایندگی از حجت الاسلام پروایی در اتاق شکوفایی از سوی شهردار رشت

در این دیدار که ظهر پنجشنبه در دفتر شهردار رشت برگزار شد دکتر مسعود نصرتی نیز برای اینکه شهرداری بتواند در حوزه فرهنگی قوی تر عمل کند از حجت الاسلام پروایی خواست فردی را برای عضویت در اتاق شکوفایی شهر معرفی کنند تا نظرات و پیشنهادات ایشان انتقال یابد.