٧ نوجوان گيلانى به اردوى تيم ملى مشتزنی دعوت شدند؛

مشتزنان گیلانی تیم ملى بوکس نوجوانان کشور را قُرق کردند!

حرف تازه – دبیر هیئت بوکس گیلان در گفتگو با حرف تازه از حضور ۷ بوکسور نوجوان گیلانی در اردوی تیم ملی نوجوانان خبرداد. علی علیزاده با اعلام این خبر گفت: ۲۵ بوکسور به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که گیلان با ۷ بوکسور بیشترین نفرات دعوت شده را دارد. دبیر هیئت بوکس گیلان […]

حرف تازه – دبیر هیئت بوکس گیلان در گفتگو با حرف تازه از حضور ۷ بوکسور نوجوان گیلانی در اردوی تیم ملی نوجوانان خبرداد.

علی علیزاده با اعلام این خبر گفت: ۲۵ بوکسور به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که گیلان با ۷ بوکسور بیشترین نفرات دعوت شده را دارد.

دبیر هیئت بوکس گیلان تصریح کرد: افراد دعوت شده باید صبح روز سه شنبه با حضور در سالن بوکس شهید همت مجموعه ورزشی شیرودی خود را به کادر فنی تیم ملی نوجوانان معرفی کنند.

وی افزود: دعوت شدگان با همراه داشتن معرفی نامه هیات، رضایت نامه والدین، کارت شناسایی معتبر و ۶ قطعه عکس خود را به کادر فنی تیم ملی نوجوانان واقع در سالن بوکس شهید همت در مجموعه ورزشی شیرودی معرفی کنند.

دبیر هیئت بوکس گیلاندر پایان تصریح کرد: سرمایه گذاری در سنین پایه در این ورزش، یکی از اولویت های هیأت بوکس استان گیلان بوده و در تلاش هستیم تا استان گیلان را به جایگاه واقعی خود در این رشته ورزشی چه در عرصه ملی و چه در سطح بین المللی برسانیم.

گفتنی است ماهان فلاح، امیر حسین کدیور، محمدرضا جبین سا، احمدرضا سعدی، عرشیا شعبانی پور، محمد قربانپور، محمد آذرمهر هفت گیلانی دعوت شده به اردوی تیم ملی مشتزنی نوجوانان هستند.

حضور ۷ گیلانی در اردوی ۲۵ نفره تیم ملی مشتزنی در نوع خود کم نظیر است و باید این اتفاق را دستاوردی بزرگ برای هیئت نوپای بوکس گیلان دانست.