احمد عبداللهیان خبر داد:

مشاور امور بین الملل فیلم درباره آمنه منصوب شد

حرف تازه : طی حکمی از سوی احمد عبداللهیان کارگردان موفق فیلم مستند گزارش یک اسید پاشی درباره آمنه که چند فیلم بلند سینمایی همچون باتلاق و ١۶ فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد مجتبی میره جینی به عنوان مشاور امور بین الملل فیلم گزارش یک اسید پاشی درباره آمنه منصوب شد. احمد عبداللهیان با […]

حرف تازه : طی حکمی از سوی احمد عبداللهیان کارگردان موفق فیلم مستند گزارش یک اسید پاشی درباره آمنه که چند فیلم بلند سینمایی همچون باتلاق و ١۶ فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد مجتبی میره جینی به عنوان مشاور امور بین الملل فیلم گزارش یک اسید پاشی درباره آمنه منصوب شد.

احمد عبداللهیان با اعلام این خبر افزود: امید دارم که حضور مجتبی میره جینی بتواند رایزنی هایی در خصوص حضور فیلم در جشنواره ها و فستیوال های بین المللی را فراهم سازد تا مثل همیشه صنعت فیلم سازی کشور عزیزمان بتواند تحسین همگان را برانگیزد.

کارگردان درباره آمنه، در پایان از استقبال مثال زدنی مردم فهیم کشورمان از این فیلم و حمایت آنان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: ان شاء الله با حمایت هر چه بیشتر مردم عزیزمان از فیلمسازان، آن دسته از جوانانی که راغب به فیلم سازی در ژانر اجتماعی هستند بتوانند با استرس کمتری قدم در این راه بگذارند.