مسیرهای چهارگانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در رشت

حرف تازه : راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در سراسر استان گیلان برگزار می شود و مردم با حضور وحدت بخش در این مراسم موجب سرافرازی نظام جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر شهیدان والا مقام انقلاب خواهند بود و به جهانیان ثابت خواهند کرد که همیشه در صحنه حضور دارند. در همین زمینه […]

حرف تازه : راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در سراسر استان گیلان برگزار می شود و مردم با حضور وحدت بخش در این مراسم موجب سرافرازی نظام جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر شهیدان والا مقام انقلاب خواهند بود و به جهانیان ثابت خواهند کرد که همیشه در صحنه حضور دارند.
در همین زمینه حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در سراسر استان گیلان برگزار میشود اظهار کرد: راهپیمایی در شهر رشت رأس ساعت ۹ صبح از مبادی چهارگانه آغاز خواهد شد.
وی آیت الله خاتمی، امام جمعه موقت تهران را به عنوان سخنران اصلی راهپیمایی ۲۲بهمن در رشت عنوان کرد و گفت: برنامه های جنبی مختلفی برای شرکت کنندگان در راهپیمایی پیش بینی شده است.
رییس ستاد دهه فجر گیلان مسیر شماره یک را شامل سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهار راه قدس، خیابان مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب عنوان کرد و گفت: ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، چهار راه قدس، خیابان امام خمینی، میدان شهدای ذهاب مسیر شماره دو راهپیمایی ۲۲ بهمن در رشت است.
حجت الاسلام اشجری میدان شهید انصاری، خیابان تختی، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب را مسیر شماره سه راهپیمایی ۲۲ بهمن در رشت خواند و خاطرنشان کرد: مسیر شماره چهار نیز شامل مسجد جامع کاسه فروشان، خیابان شهید مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب است.

آرت گیل