دعوت به حضور در راهپیمایی روز قدس رشت

حرف تازه (تی تی خبر) : راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ساعت ۱۰:۳۰ صبح به سوی میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد. ?مبادی شهر رشت به سمت مصلی: ?میدان شهدای ذهاب(شهرداری) ?ورزشگاه شهید عضدی(خیابان نامجو) ?سپاه پاسداران(پل عراق) ?مسجد جامع کاسه فروشان پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه با اعلام انزجار […]

حرف تازه (تی تی خبر) : راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ساعت ۱۰:۳۰ صبح به سوی میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

?مبادی شهر رشت به سمت مصلی:

?میدان شهدای ذهاب(شهرداری)
?ورزشگاه شهید عضدی(خیابان نامجو)
?سپاه پاسداران(پل عراق)
?مسجد جامع کاسه فروشان

پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه با اعلام انزجار از ظلم و استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی، تمامی مردم انقلابی و فرهیخنه گیلان را به این راهپیمایی با شکوه دعوت می نماید.

با مشت های گره کرده و شعار مرگ بر اسراییل پایه های کاخ های بنا شده با ظلم و استکبار را به لرزه در خواهیم آورد و بار دیگر آزادی قدس را فریاد خواهیم زد تا باز هم ترس، پیکر شیاطین جهانی را در برگیرد.

یقین داریم مردم حماسه ساز و همیشه در صحنه گیلان که پیشتازان بصیرت و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری هستند با حضور گسترده خود صحنه هایی به یاد ماندنی از اتحاد و همدلی در راه پیروزی بر استکبار را به جهانیان نشان خواهند داد.