فرشاد پیوس:

مسیرمان برای صعود به لیگ یک هموار شد

حرف تازه (تی تی خبر سابق) : سرمربی تیم فوتبال سپید رود رشت با رضایت از عملکرد بازیکنانش، گفت: سه امتیاز دیدار برابر شهرداری بندرعباس مسیرمان برای صعود به لیگ یک را هموار کرد. فرشاد پیوس دیدار برابر شهرداری بندرعباس را یکی از سخت ترین دیدارهای فصل حاری تیمش دانست و عنوان کرد: تیم شهرداری از […]

حرف تازه (تی تی خبر سابق) : سرمربی تیم فوتبال سپید رود رشت با رضایت از عملکرد بازیکنانش، گفت: سه امتیاز دیدار برابر شهرداری بندرعباس مسیرمان برای صعود به لیگ یک را هموار کرد.

فرشاد پیوس دیدار برابر شهرداری بندرعباس را یکی از سخت ترین دیدارهای فصل حاری تیمش دانست و عنوان کرد: تیم شهرداری از بازیکنان باتجربه ای بهره می برد و شکست دادن این تیم در خانه اش کار بزرگی بود که به این مهم دست پیدا کردیم.
پیوس اضافه کرد: هرچند تیم شهرداری موقعیت هایی را روی دروازه مان خلق کرد اما تجربه بازیکنانم باعث شد این سه امتیاز را به دست آوریم و به دیدارهای آتی بسیار امیدوار شویم زیرا از چهار دیدار باقیمانده، سه دیدار در رشت میزبان هستیم.
سرمربی تیم فوتبال سپید رود رشت در پایان گفت: حق این تیم و هوادارانش حضور در لیگ برتر است زیرا یکی از پرشورترین تیم های ایران را رهبری می کنم که پتانسیل بالایی دارد.

دی اسپورت