گزارش و تصاویر؛

مسابقات آزاد کاراته گیلان به مناسبت ۲۲ بهمن برگزار شد

حرف تازه – مسابقات کاراته آزاد استان گیلان در دو رده سنی امید و بزرگسال در رشت برگزار شد. رئیس هیئت کاراته استان گیلان با اشاره به سه رویداد مهم ورزشی در روزهای اخیر در استان گفت: قهرمان استان در سبک های آزاد، قهرمانی کشور در سبک شیتوریو و قهرمانی کشور کیوکوشین در یک روز برگزار […]

حرف تازه – مسابقات کاراته آزاد استان گیلان در دو رده سنی امید و بزرگسال در رشت برگزار شد.

رئیس هیئت کاراته استان گیلان با اشاره به سه رویداد مهم ورزشی در روزهای اخیر در استان گفت: قهرمان استان در سبک های آزاد، قهرمانی کشور در سبک شیتوریو و قهرمانی کشور کیوکوشین در یک روز برگزار شد و این نشان دهنده پتانسیل استان است.

اسفندیار زیال افزود: به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی برای سبک های آزاد و اعزام ورزشکاران هستیم.

وی با بیان اینکه در این مسابقه سبک های مختلف حضور دارند تصریح کرد: اعتبار چنین مسابقاتی شاید از قهرمانی کشور هم بالاتر باشد.

زیال سطح مسابقات را بالاتر از سطح استاندارد دانست و در پایان افزود: از نفرات برتر مسابقات برای اعزام به مسابقات کشوری و بین المللی بهره خواهیم برد.

نعمت الله نوری زاده هم گفت: در اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد مسابقات بین المللی برگزار خواهیم کرد و از برگزیدگان این مسابقات بهره خواهیم برد.

 رییس سبک های کاراته ازاد در گیلان با اشاره به اینکه این استان در کاراته آزاد از پتانسیل بالایی برخوردار است افزود: حتی اگر تیم ملی کاراته آزاد هم نداشته باشیم در گیلان با قدرت ادامه خواهیم داد و مسابقات بین المللی خوبی برگزار خواهیم کرد.

نوری زاده با بیان اینکه کاراته آزاد از قدمت بالایی برخوردار است تصریح کرد: این مسابقات از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است. 

سعید عزیزی دبیر سبک های آزاد کاراته گیلان هم با بیان اینکه این مسابقات با همکاری هیئت کاراته گیلان برگزار شد گفت: این دومین دوره مسابقات پس از جشنواره است.

عزیزی سطح مسابقات را بالا ارزیابی کرد و افزود: این مسابقات در رده سنی بزرگسال در ۵ وزن و در رده امید در ۶ وزن برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی و انتخاب افراد برتر جهت حضور در اردوی هماهنگی عنوان کرد و گفت: از نفرات برتر در اردوی هماهنگی که توسط ریاست کاراته آزاد برگزار خواهد شد به منظور حضور در مسابقات جهانی و بین المللی استفاده خواهد شد.

عزیزی در پایان علت برگزاری مسابقات در این تاریخ را بارش برف اعلام کرد و افزود: با هماهنگی هیئت استان گیلان این مسابقات که قرار بود در بهمن ماه برگزار شود به تاریخ ۲۰ اسفند موکول شد.