رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس شهرستان رشت در حاشیه مسابقات اسنوکر جام فجر:

مسئولان توجه ویژه ای به دو تیم اسنوکر رشت در لیگ برتر داشته باشند / ایمان ایمانی نایب رئیس هیئت بیلیارد رشت شد

حرف تازه – رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس شهرستان رشت در حاشیه برگزاری اختتامیه مسابقات آزاد اسنوکر شهرستان رشت، جام فجر، گفت: مسابقات اسنوکر جام فجر با حضور ۴۴ ورزشکار از سطح شهرستان رشت برگزار شد و در پایان سید مصطفی حسینی، مهدی یزدان پرست، حسین هاشم خانی و کارو جوادی به عنوان نفرات اول […]

حرف تازه – رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس شهرستان رشت در حاشیه برگزاری اختتامیه مسابقات آزاد اسنوکر شهرستان رشت، جام فجر، گفت: مسابقات اسنوکر جام فجر با حضور ۴۴ ورزشکار از سطح شهرستان رشت برگزار شد و در پایان سید مصطفی حسینی، مهدی یزدان پرست، حسین هاشم خانی و کارو جوادی به عنوان نفرات اول تا چهارم این رقابت ها معرفی شدند.

محمد شادمان افزود: در پایان این رقابت ها که حکم مسابقات انتخابی برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ گیلان به میزبانی باشگاه آرش صومعه سرا را داشت؛ ۴ نفر برتر به عنوان نمایندگان رشت جواز حضور در مسابقات جایزه بزرگ گیلان را به دست آوردند.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس شهرستان رشت در گفتگو به حرف تازه، سطح برگزاری این مسابقات را سطح بالایی ارزیابی کرد و حضور باشگاه های مختلف رشت در این مسابقات را نشانه پویایی آن دانست و اظهار داشت: از سایر باشگاه های فعال شهرستان رشت هم دعوت می کنیم تا در مسابقات آتی این هیئت حضوری فعال داشته باشند. 

محمد شادمان همچنین طی حکمی ایمان ایمانی را به سمت نایب رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس شهرستان رشت منصوب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولین حاضر در مراسم اختتامیه از جمله جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، رضا رسولی عضو شورای اسلامی شهر رشت، محمدحسن عاقل منش عضو هیئت رئیسه و نماینده سابق مردم رشت در پارلمان شهری و شاه محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان رشت و همچنین مسئولان باشگاه گلسا میزبان این رقابت ها تقدیر و تشکر کرد.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس شهرستان رشت در ادامه مراسم از ۸ داور حاضر در این مسابقات با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

شادمان در پایان با اشاره به حضور دو تیم شادمان و کیوبال پاسارگاد گیلان در لیگ برتر اسنوکر کشور خاطر نشان کرد: رشت در رشته های بیلیاردی استعداد های فراوانی دارد و از مسئولین تقاضا دارم توجه ویژه ای به استعداد های این رشته مدال آور و همچنین تیم های لیگ برتری این هیئت داشته باشند.