محمدصادق حسنی :

مسئولان باید برای پاک کردن مشکلات از سیمای گیلان پای کار بیایند

حرف تازه : کاندیدای اصلاح طلب رشت در مرحله دوم انتخابات مجلس با بیان اینکه با وجود ظرفیت های غنی معضلات وسیعی در گیلان سایه انداخته است، گفت: وضعیت بهداشت آب معضلی بزرگ در استان گیلان به شمار می رود. محمد صادق حسنی جویباری در گفتگو با خبرگراری بین المللی کاسپین در مورد معضلات موجود در […]

حرف تازه : کاندیدای اصلاح طلب رشت در مرحله دوم انتخابات مجلس با بیان اینکه با وجود ظرفیت های غنی معضلات وسیعی در گیلان سایه انداخته است، گفت: وضعیت بهداشت آب معضلی بزرگ در استان گیلان به شمار می رود.

محمد صادق حسنی جویباری در گفتگو با خبرگراری بین المللی کاسپین در مورد معضلات موجود در استان گیلان، اظهار کرد: استان گیلان در بستر مناسبی از کشاورزی گرفته تا موقعیت جغرافیایی و بنادر بین المللی برای توقف در ایستگاه توسعه پایدار قرار دارد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: با وجود این ظرفیت های غنی متاسفانه معضلات وسیعی بر سر استان گیلان سایه انداخته است و بیکاری و خلأ های دیگر هم استان گیلان را برای رسیدن به توسعه و آبادانی رنج می دهد.

کاندیدای اصلاح طلب رشت در مرحله دوم انتخابات با تاکید براینکه در آستانه باید از معضلات زیست محیطی استان نیز صحبت کرد، اضافه کرد: سراوان و وضعیت نا بسامان رودخانه ها محوری ترین معضل شهرستان رشت است.

حسنی جویباری  با اشاره به اینکه وضعیت آب نیز معضل بهداشتی استان و شهرستان رشت است، ابراز کرد: باید در این راستا برنامه ریزی درست و دقیقی صورت گیرد تا مشکل بهداشتی آب گیلان به ویژه رشت رابرطرف کرد.

حسنی با بیان اینکه آب روستایی معضل اصلی بهداشتی در روستاهای گیلان و شهرستان رشت است و باید به سرعت این معضل مورد رسیدگی قرار بگیرد، افزود:  مسئولان در راستا پاک کردن این خلا از سیمای گیلان باید پای کار بیایند.