خبری تلخ و تاسف بار

مرگ پسر رودباری پس از خودسوزی مقابل یک شرکت معدنی

ماجرای جوان ۳۲ ساله که چهار روز قبل اقدام به خودسوزی کرد با مرگ تلخ این پسر رودباری به پایان رسید.

اختصاصی حرف تازه – ماجرای جوان ۳۲ ساله که چهار روز قبل مقابل یک شرکت معدنی اقدام به خودسوزی کرد با مرگ تلخ این پسر رودباری به پایان رسید.

حمیدرضا (صابر) بهبودی اهل روستای گنجه رودبار بود. این جوان ظاهرا نیروی روزمزد و غیردائمی یک شرکت معدنی بوده است که چندی پیش همکاری اش با این شرکت به پایان می رسد.
گفته می شود صابر که ضیش از این در قسمت دیوارچینی مشغول به کار بوده، چندباری برای بازگشت به کار به این شرکت مراجعه کرده است.
در نهایت پس از چندین بار مراجعه که نتیجه ای را در پی نداشته است، صابر بهبودی مقابل شرکت معدنی شباب اقدام به خودسوزی می کند.
صابر پس از این اتفاق به بیمارستان ولایت رشت منتقل می شود اما پس از چهار روز، سرانجام صبح امروز جان خود را از دست می دهد.
پس از این ماجرا عباسقلی زاده فرماندار رودبار ضمن ابراز تاسف شدید از این حادثه طی گفتگویی اعلام کرده است که صابر می توانست حق و حقوق خود را از طریق اداره کار پیگیری کند اما شکایتی ثبت نشده است.
در ماه های اخیر مشکلات معیشتی فشار شدیدی را به جامعه وارد کرده است و این حادثه می تواند هشداری جدی برای پایین آمدن آستانه تحمل جامعه به شمار رود؛ حادثه ای که شاید اگر وضع اقتصادی جامعه بهتر بود هرگز شاهد آن نبودیم.
مرگ پسر رودباری پس از خودسوزی مقابل یک شرکت معدنی

مرگ پسر رودباری پس از خودسوزی مقابل یک شرکت معدنی