معاون خدمات شهری شهرداری رشت در افتتاحیه سامانکده بانوان:

مرکز ماده ۱۶ شهرداری رشت مرکز نمونه کشوری شد

حرف تازه – معاون خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح فاز دوم سامانکده هستیم گفت: سال گذشته فاز اول سامانکده و گرمخانه راه اندازی شد و امروز سامانکده بانوان را به بهره برداری رساندیم. علی بهار مست تکدی گری را از مضامین نا به سامانی و ناهنجاری های اجتماعی دانست […]

حرف تازه – معاون خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح فاز دوم سامانکده هستیم گفت: سال گذشته فاز اول سامانکده و گرمخانه راه اندازی شد و امروز سامانکده بانوان را به بهره برداری رساندیم.

علی بهار مست تکدی گری را از مضامین نا به سامانی و ناهنجاری های اجتماعی دانست و افزود: شهرداری های زیادی با این پدیده دست به گریبان هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به تفاهم نامه های منعقد شده شهرداری رشت با سایر دستگاه های مرتبط، تصریح کرد: جمع آوری متکدیان ، گام اول خواهد بود.

علی بهارمست با اشاره به نقش NGO ها در کاهش تکدی گری، عدم حمایت مالی مردم به متکدیان را گام بلندی در راستای کاهش تکدی گری معرفی کرد و اظهار داشت: امیدوارم روزی رشت عاری از متکدیان باشد.

وی همچنین از انتخاب مرکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر شهرداری رشت به عنوان مرکز نمونه کشوری خبر داد و اعلام کرد: این مرکز با هزینه یک میلیارد تومان احداث و آماده بهره برداری شده است. 

سامانکده بانوان ظهر امروز در محله حمیدیان رشت با حضور مسئولین شهرداری رشت افتتاح شد.