جلال الدین محمد شکریه:

مردم نگران کالاهای ضروری در روزهای برفی نباشند

حرف تازه – عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: آرد نانوایی ها و کالاهای ضروری به اندازه کافی موجود است و نیازی به خرید بیشتر مردم وجود ندارد. جلال الدین محمد شکریه با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش برف در رشت اظهار داشت: جلسات ستاد بحران با حضور اعضای شورا و شهردار […]

حرف تازه – عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: آرد نانوایی ها و کالاهای ضروری به اندازه کافی موجود است و نیازی به خرید بیشتر مردم وجود ندارد.

جلال الدین محمد شکریه با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش برف در رشت اظهار داشت: جلسات ستاد بحران با حضور اعضای شورا و شهردار برگزار شد و تهمیدات لازم از طریق مناطق، معاونت خدمات شهر و سازمان های مرتبط مانند آتش نشانی، سیما منظر، مدیریت پسماند و حمل و نقل بار و مسافر اندیشیده شد.

رئیس اتاق اصناف گیلان با تاکید بر اینکه بخش خدمات شهر مناطق در روزهای گذشته اجرای مانور را در دستور کار خود قرار داد گفت: با توجه به بارش برف و یخبندان پس از بارش، امکانات و تجهیزات لازم تهیه شده است.

عضو شورای شهر رشت از شهروندان خواست تا از پارک خودروهای خود در حین بارش برف در محل های اصلی خودداری کنند افزود: پارک خودرو ها در کنار خیابان برای خدمت رسانی مطلوب ماشین آلات برف روب که برای پاکسازی خیابانها ورود می کنند مشکل و مزاحمت ایجاد می کند.

جلال الدین محمد شکریه با اشاره به برگزاری جلسه ستاد بحران اتاق اصناف استان اظهار داشت: مشکلات و مسائل در این جلسه بررسی شد و با اتحادیه های مواد غذایی مانند گوشت و مرغ و نانوایی ها و…صحبت شد.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور افزود: آرد لازم به مدت دو هفته در اختیار نانوایی ها قرار دارد و برخی واحدها بیش از این مدت آرد در اختیار دارند و دیگر کالاها نیز به اندازه کافی در انبارها وجود دارد.

شکریه با اشاره به جلسات برگزار شده با سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: تجربه سالهای گذشته بیانگر این است که آمادگی لازم برای برخورد با این پدیده طبیعی وجود دارد و از مردم می خواهیم خرید معمول خود را داشته باشند و از احتکار خانگی پرهیز کنند چرا که کالا به اندازه کافی موجود است و اداره برق و آب و گاز نیز آمادگی لازم برای همکاری را دارند.