آیت الله فلاحتی:

مردم نگران افزایش قیمت کالاها و خدمات در پی افزایش نرخ بنزین هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مردم نگران افزایش قیمت کالاها و خدمات در پی افزایش بنزین هستند، گفت: اگر نظارتی بر افزایش قیمت کالاها نباشد، تریبون نماز جمعه ائمه این اقدام را محکوم کرده و خواهان تسریع در اصلاح آن خواهند شد.

حرف تازه – آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در اجتماع مردمی رشت در میدان شهدای ذهاب این شهر خطاب به رسانه‌های امپراتوری غرب اظهار کرد: در طول عمر انقلاب علیه جمهوری اسلامی دشمنی کرده‌اید اما هیچ‌چیز نصیبتان نشد.

وی مثلث شوم صهیونیسم آمریکا و آل سعود را متخاصم برشمرد و افزود: این مثلث پیوسته علیه ایران اسلامی خصم روا داشته و سؤال اینجاست که تاکنون وابستگان آن‌ها در کشور و آشوب‌طلبان تاکنون چه چیزی عایدشان شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خطاب به آشوب‌طلبان و اراذل‌واوباش گفت: همه به‌ویژه مردم از فتنه‌های شما آگاه هستند و می‌دانند که شما فرزندان ضدانقلاب اعدامی، منافقان و سلطنت‌طلب‌ها کاملاً در رصد هستید.

فلاحتی با توصیه به آشوب‌طلبان بیان کرد: راه اجداد خود را نرفته و به آغوش کشور برگردید و بیش از این برای کشور با پول از گاوهای شیرده هزینه نتراشید.

وی از دستگاه قضایی خواست کسانی را که در داخل کشور در روزهای اخیر آشوب کرده و برای کشور هزینه تراشیده‌اند به اشد مجازات برساند و آن‌ها را زود رها نکند چراکه این افراد آرامش مردم ایران را به سمت ناامنی برده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه حکم آشوب‌طلبان اعدام است، گفت: حکم این اراذل اعدام است چراکه اسلام برای محارب اعدام ذکر کرده است.

فلاحتی با توصیه به دستگاه‌های تقنینی و اجرایی کشور تصریح کرد: دستگاه‌های تصمیم گیر و تصمیم‌ساز از مردم رأی گرفته‌اند تا کشور را مدیریت کنند، بنابراین؛ باید پیش از اجرای هر تصمیم‌ با نخبگان و مردم مشورت کنند تا بدون سنجیدن اولویت‌ها به اجرای برنامه نپردازند و باتدبیر تصمیم بگیرند.

وی با اذعان به اینکه برجام هیچ پیشرفتی برای کشور به ارمغان نیاورد، افزود: چرا باوجوداینکه برجام هیچ نتیجه مثبتی برای کشور نداشت، پایبند هستید و دست به‌سوی غرب دراز می‌کنید درحالی‌که رهبر معظم انقلاب همچنان از شما در نهی این کار حمایت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با هشدار به مسئولان کشور بیان کرد: اگر افزایش نرخ بنزین منجر به افزایش کرایه حمل نقل و کالاها باشند نه اراذل اوباش بلکه مردم حقشان را از مسئولان خواهند گرفت و دستگاه‌های اجرایی مسؤولیت تأمین ارزاق مردم را دارند.

فلاحتی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های متولی باید شبانه‌روز در بازار باشند، گفت: مردم نگران افزایش قیمت کالاها و خدمات در پی افزایش بنزین هستند و اگر نظارتی بر آن نباشد تریبون نماز جمعه ائمه این اقدام را محکم کرده و خواهان تسریع در اصلاح آن خواهند شد.